dat heet ook wel een olympisch stadion paupert!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Raar stadion hoor, lijkt meer een atletiek-stadion.
Kom jij nou maar met pics van dat zogenaamd kk lekkere wijf.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:31 schreef Kassabon het volgende:
[..]
dat heet ook wel een olympisch stadion paupert!
doe je huiswerk
Olympische stadion in Zuid-Afrika?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:31 schreef Kassabon het volgende:
[..]
dat heet ook wel een olympisch stadion paupert!
doe je huiswerk
Ik wou iets posten, maar deze post bevat al zoveel waarheid dat ik me hier gewoon stilzwijgend bij aansluitquote:
Ik 3-0 met 4 kaarten, moet lukken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:32 schreef horned_reaper het volgende:
Veel Amerikaanse en Engelse fans die geen Vevezula's hebben![]()
Het wordt trouwens billenknijpen voor mij... ik heb 1 - 0 gezegd voor Engeland! 3 kaarten.....
Je kan zelf toch ook googlen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:32 schreef Groningert het volgende:
[..]
Kom jij nou maar met pics van dat zogenaamd kk lekkere wijf.
Mooie shirts iddquote:
Wat bedoelje ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mijn complimenten voor het geluid
weggefiltert!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mijn complimenten voor het geluid
Neequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:34 schreef DeZoektocht het volgende:
freddy adu eigenlijk in de selectie van USA?
De HD beelden van de Nos zijn prachtigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:33 schreef Wilskracht het volgende:
Zo van sporza Griekenland-Korea via de BBC Argentinie-Nigeria nu is
kijken naar de NOS Engeland-USA in HD
Nu nog wat olie op het vuur gooienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:35 schreef Kassabon het volgende:
goal voor engeland.. HAHAHA
wereldoorlog 3 is zojuist begonnen
goed geheugen :pquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:32 schreef Groningert het volgende:
[..]
Kom jij nou maar met pics van dat zogenaamd kk lekkere wijf.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:35 schreef Pino112 het volgende:
Kom op USA, maak even een doelpuntje, heb ik eindelijk mijn poule eens goed
Nee tochquote:
Weten ze ook weer waar ze staanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:36 schreef -Willempie- het volgende:
Daar ben je dan mooi klaar mee, als Amerikaan
ben jij ook al zon paupert?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:32 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Olympische stadion in Zuid-Afrika?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:36 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
En hoor dat publiek, toooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Ga jij nou maar naar je buurmeisje toe, pauper.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:37 schreef Kassabon het volgende:
[..]
ben jij ook al zon paupert?
weet je de definitie wel van een olympisch stadion?
ik zou zeggen,.. google en hou je bek
quote:
ik had toen bijna de tv uitgezetquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oranje stond ook met 1-0 achter tegen Hongarije
houden we het wel even gezellig?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:37 schreef Kassabon het volgende:
[..]
ben jij ook al zon paupert?
weet je de definitie wel van een olympisch stadion?
ik zou zeggen,.. google en hou je bek
En dan is het de resterende 85 minuten niet om aan te zienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:35 schreef wdn het volgende:
Damn die eerste goal per pot valt erg snel dit WK zeg.
Eh toch just toch niet? Alleen de competitie in Amerika speelt op dit moment, zonder die topspelers.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:37 schreef horned_reaper het volgende:
Het USA WK team is dus maar een B-team xD
De helft van de topspelers spelen momenteel nog in Amerika.....
Maar Nederland is beter dan Hongarije en de VS is niet beter dan Engeland.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja nou. Geef de voorstaande partij eens ongelijk...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En dan is het de resterende 85 minuten niet om aan te zien
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Erg vette polo's dan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:39 schreef StephanL het volgende:
De Engelsen spelen in polo's, alsof ze naar een polo wedstrijd gaan
Mwa ik weet het niet. Laten we de wedstrijd maar even bekijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:39 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Maar Nederland is beter dan Hongarije en de VS is niet beter dan Engeland.
Boeit me niet, ik wil attractief voetbal zienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nou. Geef de voorstaande partij eens ongelijk...
checkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:39 schreef j95 het volgende:
[..]
Denk toch dat Engeland gemakkelijk wint, neem btw even een kijkje in de FB van GC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |