dat heet ook wel een olympisch stadion paupert!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Raar stadion hoor, lijkt meer een atletiek-stadion.
Kom jij nou maar met pics van dat zogenaamd kk lekkere wijf.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:31 schreef Kassabon het volgende:
[..]
dat heet ook wel een olympisch stadion paupert!
doe je huiswerk
Olympische stadion in Zuid-Afrika?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:31 schreef Kassabon het volgende:
[..]
dat heet ook wel een olympisch stadion paupert!
doe je huiswerk
Ik wou iets posten, maar deze post bevat al zoveel waarheid dat ik me hier gewoon stilzwijgend bij aansluitquote:
Ik 3-0 met 4 kaarten, moet lukken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:32 schreef horned_reaper het volgende:
Veel Amerikaanse en Engelse fans die geen Vevezula's hebben![]()
Het wordt trouwens billenknijpen voor mij... ik heb 1 - 0 gezegd voor Engeland! 3 kaarten.....
Je kan zelf toch ook googlen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:32 schreef Groningert het volgende:
[..]
Kom jij nou maar met pics van dat zogenaamd kk lekkere wijf.
Mooie shirts iddquote:
Wat bedoelje ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mijn complimenten voor het geluid
weggefiltert!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mijn complimenten voor het geluid
Neequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:34 schreef DeZoektocht het volgende:
freddy adu eigenlijk in de selectie van USA?
De HD beelden van de Nos zijn prachtigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:33 schreef Wilskracht het volgende:
Zo van sporza Griekenland-Korea via de BBC Argentinie-Nigeria nu is
kijken naar de NOS Engeland-USA in HD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |