Kassaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een baantje had. Waar werk je?
Zo leuk. AH? Ik heb in de AH gewerkt als vakkenvuller toen ik op jouw leeftijd was.quote:
Nee niet de AH. Is wel leuk, de hele dag naar mensen kijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zo leuk. AH? Ik heb in de AH gewerkt als vakkenvuller toen ik op jouw leeftijd was.
Ik heb van die vaste klanten die weten dat ik in de war raak van bepaalde dingen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Olijk topic: Hoe pest jij kassa meisjes graag?.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Olijk topic: Hoe pest jij kassa meisjes graag?.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar ik heb het geoefend thuis dusuuuh..![]()
ja, leuk tijdverdrijf.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee niet de AH. Is wel leuk, de hele dag naar mensen kijken.Alleen vandaag was het zooo rustig.
Hehehe,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ging laatst zo'n kassameisje pesten. Ik was vergeten de bonuskaart mee te geven voor korting en ze had het bonnetje al uitgedraaid. Toen zei ik heel serieus tegen dat meisje: 'Normaal vragen jullie ernaar. Het is allemaal jouw schuld...' Paar momenten stilte laten vallen en ze kijkt je zo halfgeschrokken aan en daarna heel hard 'HA HA GRAPJE'.
Als je niets te doen hebt achter de kassa.. komen interessante types langs hoor.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb van die vaste klanten die weten dat ik in de war raak van bepaalde dingen.
Bijvoorbeeld 30,25 totaal en dan geven ze 50
en dan toets ik 50 contant in
geven ze nog 0.25 cent
Maar ik heb het geoefend thuis dusuuuh..![]()
En anders zeg ik: nee hoor die 0,25 cent hoe fik niet, ik heb het wisselgeld al (wat niet waar is, maar dan doe ik het snel)
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Er is zo'n gast die iedere zaterdag komt en dan gaat ie bij mij aan de volle kassa staan en hij kijkt zo doordringend dat ik gewoon niet meer kan kijken. Dat moeten jullie nooit doen bij kassameisjes, is zielig voor ze.
Zo lief.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Om 8 sluiten we de winkel met zn allen en dan moeten we de kassala verwijderen en ik wist niet hoe dat moest vandaag. Dat meisje: ik heb het je al zo vaak uitgelegd. Ik: ja maar ik heb niet zo'n goed geheugen.
En dat meisje had net gedweild kom ik langslopen en laat een emmer omvallen. Had een jongen het voor me schoongemaakt en had een deel gemist.. komt dat meisje weer: wie heeft dit laten vallen? Die jongen; ik weet het echt niet.. Dat meisje naar mij: jij zeker heIk: ja maar ik ben onhandig..
![]()
*het leven van een meisje met twee linkerhanden
Knullige meiden zijn wel lief ende schattig, ja. (Niet denigrerend bedoeld.)quote:
Ik krijg wel vaak het idee dat die mensen gaan denken dat ik met opzet zo doe. Terwijl ik het juist graag wat minder zou hebben, want altijd moeten mensen op mij wachten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Knullige meiden zijn wel lief ende schattig, ja. (Niet denigrerend bedoeld.)
Ga dan lekker slapen. Of zoals ze in het Turks zeggen: 'git zibar yat, geber'.quote:
Whahaha die is mooiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:52 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ben ook best onhandig, hoor. Ik snap wat je bedoelt.
Oja. Ik ken een leuke. Ik zat dus op Taekwondo. Zegt m'n docent: 'Ali, sla met je linkerarm.' Ik sla vervolgens met rechts, zegt ie: 'Andere links'.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Whahaha die is mooi![]()
Brengt een herinnering van jiu-jitsu naar boven..we gingen stoeien en die jongen slaat de hele tijd op de mat, ik ga naar die kant waar hij slaat en stop daar
Hij: wat doe je
ik: daar moest ik toch komen
hij: nee je moet stoppen
toen voelde ik me echt zo'n fucking mongool, wat moest hij wel niet denken van me![]()
Ik weet het. Maar dan moet ik eerst helemaal naar beneden om mijn tanden te poetsen en mijn lenzen uit te doen... Geen zin in.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ga dan lekker slapen. Of zoals ze in het Turks zeggen: 'git zibar yat, geber'.
OMG ROFLMFAOquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:01 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb echt leuke gesprekken met mensen.
Ali zei (gisteren om 13:39):
jij hoort erbij
Şen .. zei (gisteren om 20:42):
waarbij
Ali zei (21:24):
domme mensen
Şen .. zegt (23:58):
gotume ye
Ali zegt (23:58):
SEN YE LAN KANCIK
yetisebilseydim YERDIM okUz
Ali zegt (23:59):
KAN IK WEL VOOR ZORGEN, EGIL BI
Ik snap precies wat je bedoelt. (Nee, echt waar.)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar dan moet ik eerst helemaal naar beneden om mijn tanden te poetsen en mijn lenzen uit te doen... Geen zin in.
Debiel.quote:
Ik ben een lekkere vent..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het helemaal voor me. Zo droog.
Zie je nou. We horen gewoon bij elkaar...
De tijden ook van dat gesprek.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:01 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb echt leuke gesprekken met mensen.
Ali zei (gisteren om 13:39):
jij hoort erbij
Şen .. zei (gisteren om 20:42):
waarbij
Ali zei (21:24):
domme mensen
gotume ye
Ali zegt (23:58):
SEN YE LAN KANCIK
yetisebilseydim YERDIM okUz
Ali zegt (23:59):
KAN IK WEL VOOR ZORGEN, EGIL BI
Daarom...quote:
...quote:
Ja, want daarvoor hadden we een discussie over domme mensen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De tijden ook van dat gesprek.![]()
Was het vooraf je bedoeling om dat gesprek zo te laten lopen? (je hoort erbij - domme mensen)
Sorry, maar ik dacht aardig te zijn en te doen alsof ik het ook grappig vond.quote:
Inderdaad, maar goed dat ik heb geleerd in plaats van mijn tijd te verdoen aan die wedstrijdenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Saaie wedstrijden vandaag. Als het jullie iets interesseert.
Nee, eigenlijk niet. Maar hoi, TM! Lang niet gesproken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
2e helft Z-A - Mexico was wel leuk hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Randdebiel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik dacht aardig te zijn en te doen alsof ik het ook grappig vond.
Ook hoi. Alles goed?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar hoi, TM! Lang niet gesproken.
Hilarisch inderdaadquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
vandaag was er een meisje van hooguit 12, zegt ze tegen een collega van me: mashaallah guzel gozlerin var!
Maar gewoon dat een 12-jarige dat tegen een 18/19jarige zegt
en het was zo koca gari achtig
prachtig
Echt helemaal toppie!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
vandaag was er een meisje van hooguit 12, zegt ze tegen een collega van me: mashaallah guzel gozlerin var!
prachtig
Meisjes die met jongens praten...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
prachtig
Nee, maar ik ga wel slapen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan je nog een langere variant van -debiel bedenken? Kom maar op.
In Turkije lopen er veel van dat soort meisjes rond. Net 12-13 jaar en een mond als een koca kari.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
prachtig
Ik ben doodmoe en ik heb zin in vruchtenyoghurt en slaap. Met jou ook? Vast wel, toch?quote:
hoe weet je nou dat het een jongen wasquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meisjes die met jongens praten...
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Oké, nu stop ik met grappige reacties op dingen in het Turks.
Blijf.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben doodmoe en ik heb zin in vruchtenyoghurt en slaap. Met jou ook? Vast wel, toch?Oké, mooi. Dan ga ik slapen.
Spaanse sinaasappelyoghurt van Almhof.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben doodmoe en ik heb zin in vruchtenyoghurt en slaap. Met jou ook? Vast wel, toch?Oké, mooi. Dan ga ik slapen.
Schrijf het dan meteen op in het Nederlands of zo, als je graag wilt dat wij het ook begrijpenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert en Wik, jullie moeten de vertaling en het moment zien. Zat daar met open mond
Lol, bilmiyorem zou jij dit als kassamiep waarderen als ik het bij jou zou doen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:56 schreef kooba het volgende:
Briefje van 200 euro thuis met een kopieerdinges verkleinen tot het formaat van een creditcard en dan naar de winkel gaan om sigs te halen.
Betalen met 200 euro en als zon typmiep dan vraagt of je misschien kleiner hebt zeggen: "ja hoor, moment, ik zoek even".
En dan dus zegmaar dat kleine briefje geven
Mijn ervaring met buitenlandse vrienden is dat ze rochelend naar de prullenbak renden om het vervolgens uit te spugen. Eigenlijk vond ik dat wel best, had ik tenminste de hele zak voor mijzelfquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:15 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen in Turkije drop voeren is zo grappig.
Ja dat. Ik snap echt niet hoe mensen niet van drop kunnen houden. Het is mijn lievelings snoep.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn ervaring met buitenlandse vrienden is dat ze rochelend naar de prullenbak renden om het vervolgens uit te spugen. Eigenlijk vond ik dat wel best, had ik tenminste de hele zak voor mijzelf.
ok voor de volgende keer.. maar deze situatie naar het NL vertalen zou denk ik raar zijn..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Schrijf het dan meteen op in het Nederlands of zo, als je graag wilt dat wij het ook begrijpen.
Ik denk dat de standaardreactie van de meeste mensen iets is als 'oeh, zout, bah, vies' of zo. Ze geven het gewoon geen kansquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat. Ik snap echt niet hoe mensen niet van drop kunnen houden. Het is mijn lievelings snoep.
Drop is zo'n beetje m'n lievelingssnoep. En zure snoep. M'n neefje uit Turkije walgt van drop.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:15 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen in Turkije drop voeren is zo grappig.
Meisje zegt 'je hebt mooie ogen'. Ja, echt raar, joh, dat is onbegrijpelijk in het Nederlands.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok voor de volgende keer.. maar deze situatie naar het NL vertalen zou denk ik raar zijn..
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Drop is zo'n beetje m'n lievelingssnoep. En zure snoep. M'n neefje uit Turkije walgt van drop.
Ik zou het grappig vinden dat je de moeite neemt zo'n grap met mij uit te halen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lol, bilmiyorem zou jij dit als kassamiep waarderen als ik het bij jou zou doen?
Mijn moeder woont al zo'n 20 jaar in NL en vindt het nog steeds walgelijk. Ze zegt dat dat het bewijs is dat ze zich nooit helemaal thuis kan voelen in NL.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat de standaardreactie van de meeste mensen iets is als 'oeh, zout, bah, vies' of zo. Ze geven het gewoon geen kans.
Maar de manier van zeggen!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Meisje zegt 'je hebt mooie ogen'. Ja, echt raar, joh, dat is onbegrijpelijk in het Nederlands.
Mijn hele familie in Turkije walgt van drop. Mijn neefjes doen altijd een wedstrijdje wie het meeste drop (vaak niet meer dan 2-3) kan opeten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Drop is zo'n beetje m'n lievelingssnoep. En zure snoep. M'n neefje uit Turkije walgt van drop.
Same.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Engelse drop vind ik juist niet echt lekker.
Hiermee kan je snel rijk worden: doe een wedstrijdje (voor geld) wie het meeste drop kan eten. Jij wint gegarandeerd!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn hele familie in Turkije walgt van drop. Mijn neefjes doen altijd een wedstrijdje wie het meeste drop (vaak niet meer dan 2-3) kan opeten.
Zuur snoep.quote:
Nee, alleen mensen die van drop walgen mogen meedoen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hiermee kan je snel rijk worden: doe een wedstrijdje (voor geld) wie het meeste drop kan eten. Jij wint gegarandeerd!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Borte, jouw moeder en haar opmerkingen over NL
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hiermee kan je snel rijk worden: doe een wedstrijdje (voor geld) wie het meeste drop kan eten. Jij wint gegarandeerd!
[..]
Zuur snoep.
I likequote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik word zo vrolijk van dit nummer (+ heimwee).
Meh, hetzelfde geldt voor 'krat', maar toch wordt 'de krat' veel vaker gebruikt. Bij snoep zegt men dan weer vaker het.quote:
Leugensquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Zuur snoep klinkt sowieso voor geen meter.
niks jullie schuld, je moet gewoon muziek luisteren en chatten zoals ikquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is allemaal jullie schuld!Als ik me niet zo verveelde hoefde ik het niet weer te doen
dat kan niet, ik moet op mijn hoede zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:36 schreef DatASS het volgende:
[..]
niks jullie schuld, je moet gewoon muziek luisteren en chatten zoals ik
op je hoede voor wat?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
dat kan niet, ik moet op mijn hoede zijn
Haha..Dat is het voordeel van op zolder slapenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
voor het geval mn moeder ontdekt dat ik niet slaap
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:42 schreef DatASS het volgende:
[..]
Haha..Dat is het voordeel van op zolder slapen
Gewoon muziek etc. aan
Ik heb geprobeerd eerste 3 nummers van het album te luisterenquote:
Ik luister morgen ochtend/middag welquote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:01 schreef Ayca het volgende:
Nee je moet het album afluisterensowieso 5,9 en 13
Ja die is wel lekker jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:08 schreef DatASS het volgende:
Van oude vind ik Yaz Yaz Yaz echt helemaal
Goed nummerrrr
Als ik in Turkije ben ga ik kijken of ik die ergens kan kopen..Ik gok erop dat dat niet gaat lukkenquote:
Heerlijk dat lompe köy gedrag van hemquote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:11 schreef Ayca het volgende:
Ik ben nu recep ivedik aan het downloadenmorgen even bekijken
I knowquote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:12 schreef DatASS het volgende:
Als je trouwens wilt Recep Ivedik 3 staat nog op die ene site die ik je had gegeven
Ik was aan het kijken naar dat nieuwe album (want die had ik nog niet gedownloadquote:
haha nee is toch onbeperkt upload/download daarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik was aan het kijken naar dat nieuwe album (want die had ik nog niet gedownload) en toen zag ik recep ivedik ook staan dus..
Vind je niet erg toch
Dat ook jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:22 schreef DatASS het volgende:
[..]
Een beetje
Je bent gewoon moe maar je hebt geen zin om te slapen
Niet?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:25 schreef Ayca het volgende:
Hoe kan ik deze laatste paar min. nuttig besteden.. hmm...
Nee.. ik luister al de hele dag naar liedjesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:25 schreef DatASS het volgende:
[..]
Niet?
Nog 2 liedjes luisteren en dan naar bed?
nog 3quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee.. ik luister al de hele dag naar liedjes
nog 4 min.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was mijn hint niet duidelijk genoeg, of zo?
Volgens mij is het vice versaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben intelligent genoeg om met minimale inzet toch nog hoge cijfers te halen.
Ik stel mij beschikbaar als proefpersoon om het eten voor te proeven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:40 schreef Bortecinem het volgende:
We hebben net zo'n 50 kilo vlees binnen gekregen. Iemand zin in een bbq?
ikquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:40 schreef Bortecinem het volgende:
Count me inquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:40 schreef Bortecinem het volgende:
Dat soort shit doen ze wel vakerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Lol, zet je iets op marktplaats, komt er binnen een half uur een mailtje binnen met "hallo, hoeveel wilt u ervoor hebben, graag niet te veel want ik heb een uitkering. mvg X"![]()
![]()
.
[..]
Mensen met een uitkering moeten sowieso geen dure spullen kopen en er niet eens aan denken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat soort shit doen ze wel vaker
Ik had een keer 'ik ben gescheiden van mijn vrouw'
Soort bedelaars.
Big Tasty is sowieso goor, die sausquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Duitse big tasty-verslaafde gingerkids![]()
![]()
"Zodra de kaas gestold is, is hij niet meer vers en dus niet meer lekkerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Big Tasty is sowieso goor, die saus
Duitse dikke gingers![]()
Überhaupt het woord 'vers' bij de McDonald's durven gebruikenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Zodra de kaas gestold is, is hij niet meer vers en dus niet meer lekker".
Zijn ze Perzisch? Ik vroeg me al af waar ze vandaan kwamen. Neda is mooi ja, maar die Natascha...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:01 schreef Rookert het volgende:
Die Perzische vrouwen bij The X-Effect (kutprogramma) uurthe terug![]()
Neda en Natascha
Gaan we dit weer krijgen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zijn ze Perzisch? Ik vroeg me al af waar ze vandaan kwamen. Neda is mooi ja, maar die Natascha...![]()
![]()
Ik ga even een foto zoeken en dan mag je zelf oordelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik weet niet meer welke wie was, maar vond ze allebei wel prima hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zijn ze Perzisch? Ik vroeg me al af waar ze vandaan kwamen. Neda is mooi ja, maar die Natascha...![]()
![]()
Haha ja echt een randdebiel. Ik voelde steeds plaatsvervangende schaamte opkomen wanneer hij zijn mond open deed.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja ik weet niet meer welke wie was, maar vond ze allebei wel prima hoor
Die Amir met in elke zin "Yeah, the sex was good blabla"![]()
Die bitch die deed alsof ze nog maagd wasquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ja echt een randdebiel. Ik voelde steeds plaatsvervangende schaamte opkomen wanneer hij zijn mond open deed.
Typisch.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die bitch die deed alsof ze nog maagd was
Lekker flatteuze foto die laatstequote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Typisch.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Natasha is echt niet mooi.
HALLO BILMI.. SLAAP LEKKERquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
HALLO AYCA... IK DENK DAT IK ZO GA SLAPEN
HAHAHAHAHAHAHAHAH OMGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:48 schreef Rookert het volgende:
JE CAPS ZIT VAST HAHAIHIAHIHIAHOAHOAHOHA
HILARITEIT ALOM !!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAH OMGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111![]()
HAHA AYCA OOK AL, HAHAquote:
ZE ZEGGEN WELEENS DAT ZE EEN GROTE MOND HEEFT NOU OP FOK! HEEFT ZE DAT OOK MAAR DAN D.M.V. OVERMATIG CAPSLOCK GEBRUIK ! HAHAHAHHAHAquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
HAHA AYCA OOK AL, HAHA
HAHAHAHA
AHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111![]()
HAHA
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:27 schreef Ayca het volgende:
Ik ga zo'n adidas vest kopen, welke kleur zal ik kopen.
Ik wilde vorig jaar zo één kopen in Turkije. Toch niet gedaanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denkenof die rode dat kan ook
Een echt Turks origineel namaak-Adidasvest? Voor 1 lira.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wilde vorig jaar zo één kopen in Turkije. Toch niet gedaan.
Maar jij gaat er ook zo één kopen? Of een ander model?
Hahahaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een echt Turks origineel Adidasvest? Voor 1 lira.
Ik ben er nog niet uit welk model preciesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wilde vorig jaar zo één kopen in Turkije. Toch niet gedaan.
Maar jij gaat er ook zo één kopen? Of een ander model?
Sowieso, een merk heel groot op een shirt/vest/broek... dat vind ik niet mooiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh zo'n ding waar half Nederland mee rondloopt nadat ze Bodrum onveilig hebben gemaakt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:52 schreef Rookert het volgende:
Gozer uit mijn klas vorig jaar had bij gym een polo van Ralph Lauren aan met een merkje van 4 cm van top tot teen
Is een vriend van me en hij is zelf niet groot, dus kreeg de hele tijd over zich dat ie zelf op dat paard paste van het merkje etcquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:21 schreef Rookert het volgende:
Wat een bazenfilm, als je hier als vrouw heen gaat kom met baardgroei (en als Turkse) of grotere snor terug![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:24 schreef Ayca het volgende:
Ik heb spijt dat ik niet naar het feestje ben gegaan
Jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:25 schreef Rookert het volgende:
Je moet altijd naar feestjes gaan, als het kut is ben je zo weer weg en anders is het gewoon chill
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Laten we hier een feestje van maken. Wat heb je nodig voor een leuk feestje? Het moet wel een 'haramfeestje' worden.
[ afbeelding ]
Oh, wij hebben toetsweek op woensdagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nog 1 toetsweek die vrijdag begintdaarna wel
Zit daar geen alcohol in?quote:
Ja maar eind juli pasquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, wij hebben toetsweek op woensdag... Maar jij gaat naar Turkije met de vliegtuig, toch
?
[..]
Zit daar geen alcohol in?
Neequote:
Punt voor smiley.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb nog steeds een beetje spierpijn van gister. Ik ben echt conditieloos
. Jij zit op sportschool(?) Hoe vaak ga je er naar toe?
Nee, achter smileyquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Punt voor smiley.![]()
Paar keer per week.Nouja.. het verschilt nogal per week
soms helemaal niet en soms elke dag
Voor.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, achter smiley.
Je gaat er wel minstens één keer per week toe, dat is toch netjes
!
En ik begin moe te worden. En slap. En moe. En slap. En gestoord.
Slaap lekker!
Oldboy is een must jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat baas zeg.
Ik wilde Oldboy nog eerst bekijken.
Rookert is een witte kaasquote:Op zondag 13 juni 2010 09:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb de afgelopen 9 maanden geen zee gezien volgens mij?
Deze jongen is anders in 2 dagen bruin hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 10:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Rookert is een witte kaas_!
_!
_!
En straks zeker een rode kaas kreeft._!
Insgelijksquote:Op zondag 13 juni 2010 11:50 schreef Bortecinem het volgende:
Rookert, wat een debiel ben je soms ook he. Echt wat een fucking mongole reactie in dat WK topic.
Alleen wanneer Griekenland speelt. Elke nederlaag van Griekenland compenseert de afwezigheid van Turkije.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |