Met de HRA krijgen de rijken ook heel wat terug.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[..]
Dan heb ik deze ook nog voor je:
http://www.rtl.nl/(/finan(...)_zwaarste_lasten.xml
Met andere woorden: de "rijkeren" betalen veruit het meeste aan de pot. Daarnaast betwijfel ik of mensen met lage inkomens daadwerkelijk de 32% zullen halen: met de heffings en arbeidskorting, huur en zorgtoeslag, en kindgebondenbudget krijgen ze behoorlijk wat terug.
Dat is al verdisconteerd in de IB cijfers.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Met de HRA krijgen de rijken ook heel wat terug.
Mijn economieleraar kwam daar ook mee, dat iedereen ongeveer procentueel evenveel belasting betaald. Een collega had daar onderzoek naar gedaan. Ik weet verder niet wie en heb geen bron.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[..]
Dan heb ik deze ook nog voor je:
http://www.rtl.nl/(/finan(...)_zwaarste_lasten.xml
Met andere woorden: de "rijkeren" betalen veruit het meeste aan de pot. Daarnaast betwijfel ik of mensen met lage inkomens daadwerkelijk de 32% zullen halen: met de heffings en arbeidskorting, huur en zorgtoeslag, en kindgebondenbudget krijgen ze behoorlijk wat terug.
Dit zal wel, maar is geen ontkrachting van wat Eriksd schreef.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn economieleraar kwam daar ook mee, dat iedereen ongeveer procentueel evenveel belasting betaald. Een collega had daar onderzoek naar gedaan. Ik weet verder niet wie en heb geen bron.
Maar dat doet de SP stemmer ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sta nou eens voor je woorden. Je bent ziek als je op de VVD stemt. Dat is wat je zegt. Dat die gemiddelde, verfoeide,"rijke" VVD'er een aanzienlijk deel van zijn inkomen afdraagt, vergeet je voor het gemak.
Met de SGP? Samen? TEGEN Homofobie en onderdrukking van de vrouw? MET de SGP???quote:Op zondag 13 juni 2010 18:33 schreef therealpvv het volgende:
De PVV wil graag samen met de SGP vechten tegen achterlijke religies, onderdrukking van de vrouw en homofibie.
http://twitter.com/therealpvvquote:Op zondag 13 juni 2010 18:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met de SGP? Samen? TEGEN Homofobie en onderdrukking van de vrouw? MET de SGP???
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met de SGP? Samen? TEGEN Homofobie en onderdrukking van de vrouw? MET de SGP???
T'is een schaap in wolfskleren.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
Therealpvv, met alle respect. Je weet dat je door diverse uitlatingen op twitter en hier de pvv alleen maar een slechte naam bezorgd?
Tis echt geen vervelend iemand ofzo, maar wat hij zegt is ook allemaal niet zo 1 op 1 in lijn met de pvv.quote:
Er zit een dubbele bodem in.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tis echt geen vervelend iemand ofzo, maar wat hij zegt is ook allemaal niet zo 1 op 1 in lijn met de pvv.
lol captain obviousquote:Op zondag 13 juni 2010 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
Therealpvv, met alle respect. Je weet dat je door diverse uitlatingen op twitter en hier de pvv alleen maar een slechte naam bezorgd?
Ja, daar heeft de PVV echt iemand buiten de eigen kring voor nodig...quote:Op zondag 13 juni 2010 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
quote:SGP
De vraag of de SGP gedoogsteun geeft aan een kabinet van VVD, PVV en CDA is nu niet aan de orde. Eerst is de vraag of het CDA wat voelt voor deze coalitie. Dat zei SGP-leider Kees van der Staaij maandag na zijn gesprek met Rosenthal.
Als het CDA toetreedt tot een regering met VVD en PVV, is de SGP getalsmatig niet nodig, zei Van der Staaij. Deze combinatie steunt dan op een Kamermeerderheid van 76 zetels.
Afgelopen vrijdag zei Van der Staaij bereid te zijn tot gedoogsteun aan een coalitie van VVD, PVV en CDA. Maandag voegde hij eraan toe dat er wel een ''aanzienlijke kloof'' zit tussen zijn partij en PVV en VVD.
quote:Gedoogsteun? Nu getalsmatig niet nodig. Indien toch wenselijk en inhoudelijk verantwoord: bespreekbare optie, maar met prijskaartje.
Hij is toch een stuk voorzichtiger.....Hij is aan het schuiven. Liever laat dan nooit, de ogen worden kennelijk geopend.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Niet echt iets anders dan wat hij vrijdag al op Twitter melde dus:
[..]
Allemaal strategie. Als ze de SGP zometeen wel nodig hebben, dan kan hij nu meer gaan vragen. Alle partijen zijn op dit moment met dit soort strategieën bezigquote:Op maandag 14 juni 2010 22:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij is toch een stuk voorzichtiger.....Hij is aan het schuiven. Liever laat dan nooit, de ogen worden kennelijk geopend.
Zucht. Gelukkig maar.
Niet alleen artikel 1, maar ook het EVRM. Dat werkt heel anders dan de grondwet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat usericon is inmiddels weer VVD-logo vrij, en die nickname is een kwinkslag naar de echte Bolkestein (let op het verschil in spelling, dat is niet zonder reden).
Ik heb met de SGP te doen, diverse extremistische krachten in de samenleving proberen deze partij via artikel 1 van de Grondwet het leven zuur te maken. En dat terwijl die wetgeving daar formeel gezien niet voor gebruikt mag worden. Ik zou het wel een aardig signaal vinden als de SGP gedoogsteun geeft of zelfs het kabinet in kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |