abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82688729

Engineered Glass
All the breakthrough technology in iPhone 4 is situated between two glossy panels of aluminosilicate glass — the same type of glass used in the windshields of helicopters and high-speed trains. Chemically strengthened to be 20 times stiffer and 30 times harder than plastic, the glass is ultradurable and more scratch resistant than ever. It’s also recyclable.

Stainless Steel Band
Created from our own alloy, then forged to be five times stronger than standard steel, the CNC-machined band is the mounting point for all the components of iPhone 4. The band provides impressive structural rigidity and allows for its incredibly thin, refined design. It also functions as both iPhone 4 antennas.

Multitasking
iPhone 4 introduces a whole new way of multitasking. Now you can run your favorite third-party apps — and switch between them instantly — without slowing down the performance of the foreground app or draining the battery unnecessarily.1 This smarter approach to multitasking is available only on iPhone.

Apple A4 Processor
Apple engineers designed the A4 chip to be a remarkably powerful yet remarkably power-efficient mobile processor. With it, iPhone 4 can easily perform complex jobs such as multitasking, editing video, and placing FaceTime calls. All while maximizing battery life.

HD Video Recording and Editing
Shoot your own movies in high definition. Capture impressive video even in low-light settings, thanks to the advanced backside illumination sensor and built-in LED light. Then edit and create your own mini-masterpiece right on iPhone 4 using the new iMovie app — with Apple-designed themes, titles, and transitions. It’s coming soon to the App Store for $4.99.

Facetime
People have been dreaming about video calling for decades. iPhone 4 makes it a reality. With just a tap, you can wave hello to your kids, share a smile from across the globe, or watch your best friend laugh at your stories — iPhone 4 to iPhone 4 over Wi-Fi. And it works right out of the box. No other phone makes staying in touch this much fun.

Facetime werkt vooralsnog alleen over wifi.

Apple presenteerde dit gisteravond als exclusieve functie voor de iPhone 4, maar zei daarbij dat het voorlopig alleen via een Wi-Fi-netwerk mogelijk zal zijn. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van Facetime bron

Gyro + Accelerometer
iPhone 4 is the first phone with a built-in three-axis gyroscope. When paired with the accelerometer, it makes iPhone 4 capable of advanced motion sensing such as user acceleration, angular velocity, and rotation rate. Translation: More motion gestures and greater precision for an even better gaming experience.

Battery

De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Talk time:
Up to 7 hours on 3G
Up to 14 hours on 2G

Standby time: Up to 300 hours

Internet use:
Up to 6 hours on 3G
Up to 10 hours on Wi-Fi

Video playback: Up to 10 hours
Audio playback: Up to 40 hours

Tech Specs

16 GB of 32 GB Flash Drive
White or Black
137 gram
960 bij 640 pixels
800:1 contrastratio
Fingerprint-resistant oleophobic coating on front and back
Video recording, HD (720p) up to 30 frames per second with audio
5-megapixel still camera
LED flash
Photo and video geotagging

iPhone 4 First Hands-on Photos: Engadget
quote:
As we said, it's shockingly thin.

The screen is truly outrageous -- you basically cannot see pixels on it. We're not being hyperbolic when we say it's easily the best looking mobile phone screen we've ever laid eyes on.

The build quality is really solid. The home button feels much snappier, and on the whole it just feels like a tightly-packed device, but it's not heavy.

The side buttons are really nice and clicky.

iOS 4 is very familiar -- there's not a lot added to fit and finish.

The general speed of the whole OS is way snappier. The camera app in particular is noticeably faster -- shots get snapped in an instant.

bron: Engadget
iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Folders
- Verbeterde Mail
- iBooks
- Enterprise-functies
- Game Center
- iAd

iOS4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers

Wanneer te koop?
VS - vanaf 24 juni (vanaf $199 met contract)
Nederland/Belgie - in juli (in Nederland weer bij T-Mobile, maar misschien ook Vodafone)
Een woordvoerder van T-Mobile heeft tegenover de collega’s van Bright.nl verklaard dat de geplande uitbreiding van het 3G-netwerk op tijd klaar zal zijn voor de lancering van de iPhone 4 in juli.
de rest - eind september

bronnen:
iPhoneclub.nl
Engadget.com

Link naar vorig deel:
iPhone #77 - This changes everything. Again

De OP: Wiki

[ Bericht 0% gewijzigd door VliegVlieg op 11-06-2010 23:36:18 ]
pi_82688763
Ik ga het toestel direct bestellen, in wit.
pi_82688808
Ik wil hem ook in het wit.Het zal mijn eerste iphone worden.
pi_82688865
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:32 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik wil hem ook in het wit.Het zal mijn eerste iphone worden.
Tof.

Heb je wel eens met de oude iPhones kunnen spelen? Dan heb je een beetje een gevoel wat voor een verschil dit zal gaan zijn.

Kan persoonlijk echt niet wachten.
pi_82689170
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:34 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Tof.

Heb je wel eens met de oude iPhones kunnen spelen? Dan heb je een beetje een gevoel wat voor een verschil dit zal gaan zijn.

Kan persoonlijk echt niet wachten.
Ik was eigenlijk altijd anti Apple.Maar mijn moeder heeft een iphone 3gs en zij was daar zo enthousiast over.Dus een tijdje mee gespeeld en ik was echt onder de indruk.Heb nu ook al itunes geïnstalleerd en vind het echt zeer gebruikersvriendelijk.Echt een verschil met de software van Nokia.Was eigenlijk altijd tevreden met mijn Nokia N95 maar in de laatste tijd irriteerd die mij steeds meer.
pi_82689368
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:40 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk altijd anti Apple.Maar mijn moeder heeft een iphone 3gs en zij was daar zo enthousiast over.Dus een tijdje mee gespeeld en ik was echt onder de indruk.Heb nu ook al itunes geïnstalleerd en vind het echt zeer gebruikersvriendelijk.Echt een verschil met de software van Nokia.Was eigenlijk altijd tevreden met mijn Nokia N95 maar in de laatste tijd irriteerd die mij steeds meer.
Nokia N95 is vooral heel traag, zelf het toestel ook gehad. De iPhone 3G was al veel sneller dan dat toestel, bij een vriend een beetje zitten spelen met de 3Gs en dat was een behoorlijk verschil.
Nu komt iPhone 4 alweer uit, dat gaat echt een monster zijn.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:48:36 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_82689607
Dit is 'm dus?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_82689845
quote:

[..]

Ik heb zo een medelijden met mensen die nog nooit een iPhone in hun handen hebben gehad en hem toch weten af te kraken. Vooral dingen als: Ja, de dingen die de iPhone nu kan, kon ik al in 2006. Dat zijn de momenten waarop ik achter mijn pc een -moment krijg. Ik ben echt geen fanboy, maar er is simpelweg geen enkele smartphone op de markt op dit moment, die kan tippen aan de kwaliteiten van de iPhone. Ik voorspel dat de nieuwe een hoop records gaat breken.
pi_82690079
Apple klaar voor 3 miljoen iPhones per maand
Goed nieuws, misschien zijn er dan toch een keer genoeg bij de lancering.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_82690220
Ik ben dus ook van plan om de nieuwe iPhone te halen. Ik wil hem wel goed verzekeren. Iemand een tip waar ik hem het beste kan verzekeren? Ik wil hem zo verzekeren dat als hij kapot en hij niet direct gerepareerd kan worden ik een nieuwe krijg.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:02:02 #11
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_82690222
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:58 schreef Semmm het volgende:
Apple klaar voor 3 miljoen iPhones per maand
Goed nieuws, misschien zijn er dan toch een keer genoeg bij de lancering.
Ik denk dat Apple met de toegenomen concurrentie een gebrek aan voorraad kweken te riskant vindt. Beter gewoon zoveel mogelijk klanten meteen bij de launch.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_82690230
nvm

[ Bericht 69% gewijzigd door EvilMarc op 11-06-2010 23:25:01 ]
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:03:53 #13
53267 TC03
pi_82690300
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben dus ook van plan om de nieuwe iPhone te halen. Ik wil hem wel goed verzekeren. Iemand een tip waar ik hem het beste kan verzekeren? Ik wil hem zo verzekeren dat als hij kapot en hij niet direct gerepareerd kan worden ik een nieuwe krijg.
Verzekering is nagenoeg altijd gewoon dat de verzekeraar de kosten betaalt voor reparatie als dit buiten de garantie valt. Wat je het beste kan doen is je iPhone dan gewoon keihard op de grond gooien, dan wordt hij vanzelf wel omgeruild.

Echter, het omruilen neemt dan meestal alsnog enkele weken in beslag (omdat de reparateur eerst officieel moet bevestigen dat hij niet meer te repareren is). Dat + administratie bij de verzekeraar/winkel kost al gauw drie weken.
pi_82690338
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Verzekering is nagenoeg altijd gewoon dat de verzekeraar de kosten betaalt voor reparatie als dit buiten de garantie valt. Wat je het beste kan doen is je iPhone dan gewoon keihard op de grond gooien, dan wordt hij vanzelf wel omgeruild.

Echter, het omruilen neemt dan meestal alsnog enkele weken in beslag (omdat de reparateur eerst officieel moet bevestigen dat hij niet meer te repareren is). Dat + administratie bij de verzekeraar/winkel kost al gauw drie weken.
Nog tips wat betreft verzekeraars?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:08:09 #15
53267 TC03
pi_82690491
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, ze zijn allemaal louche. Meestal moet je een verzekering direct bij de aanschaf nemen (logisch), dus je zit gewoon vast aan wat de winkel voor aanbod heeft.
pi_82691232
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik heb mijn iPhone 3G destijds bij de T-Mobile shop verzekerd via Pro-Assist. Ik had er vooraf al wat over gelezen op iPhoneclub.nl. Ze waren daar erg positief en er werd verteld dat ze de kapotte iPhone bij je thuis ophaalden en je direct een vervangende toestel meegaven. Ik vond dat wel goed klinken, dus had ik de verzekering genomen, just in case. Uiteindelijk is er niks gebeurd met me iPhone. Ik heb er vaak aan gedacht om hem zelf gewoon stuk te gooien, maar toen bedacht ik me dat ik dat ding toch wel elke dag nodig heb, dus toch maar niet gedaan.

Ik denk niet dat ik de nieuwe iPhone zal verzekeren. Ik ben gewoon heel zuinig met mijn spullen en deze iPhone 4 is ook nog veel sterker, dus minder kans op beschadiging. De behuizing is van roestvrij staal en de "glazen" aan de voor en achterkant van het toestel schijnen veel sterker te zijn dan normaal glas, dus ja...
pi_82691413
Er over denken om je iPhone 'gewoon stuk te gooien'. Wtf?
pi_82691481
Als ie stuk gaat gaat ie stuk. Dan kopen we wel een nieuwe. Je kan tegenwoordig alles wel verzekeren.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:56:03 #19
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82692657
Ik denk dat ie behalve die nieuwe features (uitgezonderd de nieuwe features in iOS 4.0, softwarematig
nog steeds hetzelfde als de 3gs) niet zo veel met met mijn 3gs verschilt. Dat ik zeg maar mijn 3gs voor zou gaan verkopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 11-06-2010 23:57:41 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_82694641
Waarom wordt mijn tvp zomaar verwijderd?
pi_82697041
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:44 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom wordt mijn tvp zomaar verwijderd?
omdat je onderin het 'Volg Topic' knopje kan gebruiken voor TVP's.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 08:23:36 #22
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82697888
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:48 schreef Adelante het volgende:
Dit is 'm dus?

Begin je al te schuimbekken? 
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 08:27:02 #23
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82697907
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:56 schreef o.us het volgende:
Ik denk dat ie behalve die nieuwe features (uitgezonderd de nieuwe features in iOS 4.0, softwarematig
nog steeds hetzelfde als de 3gs) niet zo veel met met mijn 3gs verschilt. Dat ik zeg maar mijn 3gs voor zou gaan verkopen.
Mwa, valt mee. Ik denk persoonlijk ook geen "luguber" groot verschil ofzo. Gewoon realistisch. Uitgezonderd technisch gedeelte dan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:45:17 #24
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_82701003
Ik heb een 3GS waar ik erg tevreden over ben, maar ik neig er toch naar de nieuwe straks te kopen. Ik ben erg benieuwd naar hoe goed dat 'retina-display' nou echt is, omdat ik best een fan ben van ebooks. De langere batterijduur is ook een grote plus.

Een 16GB zal voor mij veel te klein zijn, helemaal aangezien de resolutie vier keer zo hoog is. Dat worden grote videobestanden, dus ik vind het nog steeds belachelijk dat ze geen 64GB model uitbrengen. Doen ze dat misschien omdat anders minder mensen de 64GB iPod Touch kopen?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:52:38 #25
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_82701189
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:32 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik wil hem ook in het wit zwart.Het zal mijn eerste iphone worden.
quote:
Ik was eigenlijk altijd anti Apple.Maar mijn moeder heeft een iphone 3gs en zij was daar zo enthousiast over.Dus een tijdje mee gespeeld en ik was echt onder de indruk.Heb nu ook al itunes geïnstalleerd en vind het echt zeer gebruikersvriendelijk.
Ik was niet echt anti-Apple maar heb wel stevige voor/tegen discussies met die-hard fanboys hier gehad, maar ik ben redelijk overstag, het ding werkt gewoon te goed en met de specs van de 4 en de idiote hoeveelheid apps die onderhand verkrijgbaar zijn moet het wel een feestje worden...
Ik heb alleen ook iTunes geinstalleerd en word er knettergek van, ik heb ongelofelijk veel muziek en films en sowieso van de films word nog niet een kwart geindexeerd, de muziek gaat beter maar nog steeds is van alles onvindbaar, kwestie van oefenen vrees ik gelukkig heb ik 2 computers, eentje met WMP die ik dagelijks gebruik en 1 met iTunes om alvast te wennen
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_82701459
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:52 schreef YuckFou het volgende:

[..]

[..]

Ik was niet echt anti-Apple maar heb wel stevige voor/tegen discussies met die-hard fanboys hier gehad, maar ik ben redelijk overstag, het ding werkt gewoon te goed en met de specs van de 4 en de idiote hoeveelheid apps die onderhand verkrijgbaar zijn moet het wel een feestje worden...
Ik heb alleen ook iTunes geinstalleerd en word er knettergek van, ik heb ongelofelijk veel muziek en films en sowieso van de films word nog niet een kwart geindexeerd, de muziek gaat beter maar nog steeds is van alles onvindbaar, kwestie van oefenen vrees ik gelukkig heb ik 2 computers, eentje met WMP die ik dagelijks gebruik en 1 met iTunes om alvast te wennen
Ik raad je aan om je verzameling muziek echt op te ruimen en alle nummerinfo te controleren en aan te passen. Hier heb je later echt voordeel van, je kan dan alle albumcovers downloaden en alles is veel makkelijker te vinden. Veel werk ik weet het. Toen ik overstapte van windows naar mac, heb ik dit ook gedaan, nu heb ik een hele overzichtelijke bibliotheek en dan ga je de voordelen van itunes echt merken. succes.

Ik kom 5 juli aan in NL en ik ben in staat om na een 18 uur lange vlucht rechtstreeks naar de Belcompany te gaan als hij dan al te koop is...

[ Bericht 7% gewijzigd door kadeya op 12-06-2010 12:06:47 ]
  zaterdag 12 juni 2010 @ 12:19:21 #27
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_82701981
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:01 schreef kadeya het volgende:
Ik raad je aan om je verzameling muziek echt op te ruimen en alle nummerinfo te controleren en aan te passen.

Als ik met pensioen ben misschien
pi_82702060
Toch heeft ie gelijk.
pi_82702389
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:19 schreef YuckFou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:04:44 #30
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_82703274
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:22 schreef nelisb het volgende:
Toch heeft ie gelijk.
meer serieus, en off topic ,mijn muziek is redelijk georganiseerd, alles alfabetisch in mappen,redelijk getagged, veel zelf geript in >256K, maar ook veel livesetjes etc. ik delete al die overbodige .txt bestandjes die er meestal bijzitten, wat moet ik dan nog verder uitzoeken?ik kan WMP media&album info laten zoeken, die tagged de nummers en maakt zo een en ander in ieder geval eenvoudig terug te vinden, maar dat heb ik, op het downloaden van albumcovers bij iTunes nog niet gezien.
Daarnaast en dat vind ik vreemder, van mijn filmcollectie word alleen een bende cartoons herkend, alle speelfilms, op catagorie in mapjes, worden niet geindexeerd en zie ik dan ook niet terug in iTunes, ligt dat aan het formaat? (mpeg, divx) ik heb de mappen wel toegevoegd aan de eh bibliotheken en bij herindexering werd er toch niks toegevoegd....
Sad but true, mijn vooroordeel over iTunes als draak werd hiermee wel een beetje bevestigd, juist omdat in WMP alles, maar dan ook elke snipper film en geluid terug gevonden werd....
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:28:27 #31
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_82704202
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:04 schreef YuckFou het volgende:

[..]

meer serieus, en off topic ,mijn muziek is redelijk georganiseerd, alles alfabetisch in mappen,redelijk getagged, veel zelf geript in >256K, maar ook veel livesetjes etc. ik delete al die overbodige .txt bestandjes die er meestal bijzitten, wat moet ik dan nog verder uitzoeken?ik kan WMP media&album info laten zoeken, die tagged de nummers en maakt zo een en ander in ieder geval eenvoudig terug te vinden, maar dat heb ik, op het downloaden van albumcovers bij iTunes nog niet gezien.
Daarnaast en dat vind ik vreemder, van mijn filmcollectie word alleen een bende cartoons herkend, alle speelfilms, op catagorie in mapjes, worden niet geindexeerd en zie ik dan ook niet terug in iTunes, ligt dat aan het formaat? (mpeg, divx) ik heb de mappen wel toegevoegd aan de eh bibliotheken en bij herindexering werd er toch niks toegevoegd....
Sad but true, mijn vooroordeel over iTunes als draak werd hiermee wel een beetje bevestigd, juist omdat in WMP alles, maar dan ook elke snipper film en geluid terug gevonden werd....
iTunes herkent inderdaad alleen MPEG video's, omdat dat de enigen zijn die gesynchroniseerd kunnen worden met iDevices.
pi_82704348
http://www.freewarefiles.com/IPhone-Explorer_program_50934.html
Ik ga wel zoiets gebruiken als ik aan de iPhone ga. Of gewoon Spotify

iTunes vind ik iig ruk.
pi_82705193
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:19 schreef YuckFou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De tering, ik dacht dat ik veel muziek had.

zaterdag 12 juni 2010 @ 14:18:19 #34
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_82706062
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
iTunes herkent inderdaad alleen MPEG video's, omdat dat de enigen zijn die gesynchroniseerd kunnen worden met iDevices.
Wut?
Okay dus ik doe zo met ctrl-O mn schijf openen, kies een of andere DVDrip in .AVI uit en klik die aan, vervolgens gebeurt er niets...betekend dit dat iTunes geen .AVI afspeelt?
En wat voor videobestandjes kan je dan wel&niet op je mijn toekomstige iPhone afspelen?
pi_82707393
Na 2 weken een iPhone te hebben heeft hij nu al kuren. Mijn aan/uit knop werkt niet meer. Afgelopen dag nog wel ineens weer, maar nu weer niet. Meer mensen die dit hebben gehad?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 15:02:39 #36
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82707760
Nieuwe iPhone of een tweedehands?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zaterdag 12 juni 2010 @ 15:26:42 #37
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_82708586
Ik heb dit ff gekopieerd van Apple.nl:
quote:
TV and video

* Video formats supported: H.264 video up to 720p, 30 frames per second, Main Profile level 3.1 with AAC-LC audio up to 160Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4 and .mov file formats; MPEG-4 video, up to 2.5Mbps, 640x480 pixels, 30 frames per second, Simple Profile with AAC-LC audio up to 160Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4 and .mov file formats; Motion JPEG (M-JPEG) up to 35Mbps, 1280x720 pixels, 30 frames per second, audio in ulaw, PCM stereo audio in .avi file format
een leuk lijstje maar wat mij niet duidelijk word, kan íe nou met divx, mpeg en .avi overweg? of alleen die exotische formaten van h264, mp4 Mjpeg?
Eigenlijk snap ik er geen hol meer van
  zaterdag 12 juni 2010 @ 15:44:56 #38
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_82709099
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:26 schreef YuckFou het volgende:
Ik heb dit ff gekopieerd van Apple.nl:
[..]

een leuk lijstje maar wat mij niet duidelijk word, kan íe nou met divx, mpeg en .avi overweg? of alleen die exotische formaten van h264, mp4 Mjpeg?
Eigenlijk snap ik er geen hol meer van
Alleen die exotische formaten worden afgespeeld in iTunes
pi_82711250
Zo exotisch zijn ze niet. H.264 is zo ongeveer de industriestandaard.
pi_82716663
Als de VS nou even met 0-3 winnen heb ik mijn iPhone 4 verdient...
  zaterdag 12 juni 2010 @ 19:39:26 #41
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_82716918
lol, ik ben nokia gebruiker, vind de iphone ook wel koel, maar die nieuwe pfff ik lach me rot met dat filmpje van apple;

woow, je nu zelfs swtichen tussen je apps !!???! en zels... zelfs;; jaja; zelfs MAPPEN AANMAKEN w00000t
*dat kon mijn oude n95 van 3 jaar terug zelfs al

5 hele megapixels camera (ook die had mijn oude n95 al)

Ze doen daar bij apple net alsof ze het wiel uitgevonden hebben, met dingen die allang normaal zijn bij smartphones... beetje jammer
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  zaterdag 12 juni 2010 @ 19:40:55 #42
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82716972
Ik kan het me wel bij voorstellen. Gewoon veel marketingpraatjes, soms is het net té overdreven.

Maar goed, Apple heeft wel de kunst steeds een telefoon uit te brengen wat ongelofelijk goed werkt. Maw de software en de hardware .
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zaterdag 12 juni 2010 @ 19:43:21 #43
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_82717045
voor het aanschaffen van mij n97 heb ik ook wel erg getwijfeld tussen n97 en 3gs, maar de camera heeft mij toen toch doorslag gegeven...

En nu weer ben ik bang... Nokia n8 of iPhone 4, wordt het toch de n8 denk ik

maar stiekem wel jaloers zijn op iedereen die pronkt met zn i.4
pi_82717216
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:43 schreef Trafasi het volgende:
voor het aanschaffen van mij n97 heb ik ook wel erg getwijfeld tussen n97 en 3gs, maar de camera heeft mij toen toch doorslag gegeven...

Ook een leuk toestel.Maar ik ben bang dat Symbian^3 niet echt lekker zal werken zoals al eerdere versies van symbian en de afwezigheid van goede apps is ook erg slecht.
pi_82717721
quote:

Ga maar voor de nokia. Hoe minder mensen op het T-Mobile netwerk, hoe beter
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:14:55 #46
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_82718415
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Ook een leuk toestel.Maar ik ben bang dat Symbian^3 niet echt lekker zal werken zoals al eerdere versies van symbian en de afwezigheid van goede apps is ook erg slecht.
Klopt, hier baal ik wel van Stomme producenten die alleen maar aan iPhone denken
Maar dan wel weer; illegale tomtom, thema's e.a illegale software waarvoor ik mn telefoon niet hoeft te "jailbreaken" zonder kans op herstel
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:59 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Ga maar voor de nokia. Hoe minder mensen op het T-Mobile netwerk, hoe beter
Ghehehe.... Vodafone
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:21:58 #47
53267 TC03
pi_82718720
quote:

Nokia...
pi_82718805
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:21 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nokia...
Sssh
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 12 juni 2010 @ 20:25:54 #49
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_82718886
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:39 schreef Trafasi het volgende:
lol, ik ben nokia gebruiker, vind de iphone ook wel koel, maar die nieuwe pfff ik lach me rot met dat filmpje van apple;

woow, je nu zelfs swtichen tussen je apps !!???! en zels... zelfs;; jaja; zelfs MAPPEN AANMAKEN w00000t

Ze doen daar bij apple net alsof ze het wiel uitgevonden hebben, met dingen die allang normaal zijn bij smartphones... beetje jammer
pi_82720065
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:39 schreef Trafasi het volgende:

Het verschil is wel dat bij de iPhone je waarschijnlijk alles ook daadwerkelijk zal (willen en kunnen) gebruiken. Zonder de handleiding en zonder dat je accu na 3 uurtjes al leeg is.

Een iPhone gebruiken voelt gewoon 'juist' een N95 gebruiken voelt als een vervelend huishoudelijk klusje. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Nokia nog altijd heel tof maar Apple is op een hoger niveau.
pi_82720323
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:53 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Het verschil is wel dat bij de iPhone je waarschijnlijk alles ook daadwerkelijk zal (willen en kunnen) gebruiken. Zonder de handleiding en zonder dat je accu na 3 uurtjes al leeg is.

Een iPhone gebruiken voelt gewoon 'juist' een N95 gebruiken voelt als een vervelend huishoudelijk klusje. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Nokia nog altijd heel tof maar Apple is op een hoger niveau.
Precies, de kracht van Apple is niet het "wat" maar het "hoe".
pi_82720747
Je hebt die TEDtalk gezien!?
pi_82721849
Die wat?
pi_82722211
pi_82724522
Vind hem prachtig, heb alleen het geld er niet voor..
Good, inexpensive and fast. You can only pick two.
pi_82724737
Huisgenoot van me heeft zo'n nieuwe Samsung (geen idee welke). Mijn God wat een kwelling als je dat vergelijkt met mijn 3G. Het ding voelt goedkoop aan, er werken alleen maar schrale java-apps op en het scherm is achterlijk klein.

iPhone
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_82725016
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:37 schreef Skv het volgende:
Huisgenoot van me heeft zo'n nieuwe Samsung (geen idee welke). Mijn God wat een kwelling als je dat vergelijkt met mijn 3G. Het ding voelt goedkoop aan, er werken alleen maar schrale java-apps op en het scherm is achterlijk klein.

iPhone
pi_82725333
quote:
Oh ja die heb ik gezien. Ongeveer hetzelfde punt ja.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:57:20 #59
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_82725434
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:37 schreef Skv het volgende:

iPhone
Als je een iPhone met een paupertelefoon vergelijkt is het nogal logisch dat de iPhone beter uit de vergelijking komt .
2000 light years from home
  zondag 13 juni 2010 @ 10:35:01 #60
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_82734042
De laptop waar mn iphone normaal aan hangt is gecrashed en nu heb ik tijdelijk een netbookje. Nu wil ik m'n muziek van iphone naar netbook zetten in iTunes maar ik krijg de melding
quote:
Alle bestaande nummers en afspeellijsten op de iPhone worden vervangen door nummers en afspeellijsten uit uw iTunes bibliotheek
Als ik m'n muziek ga synchroniseren, ben ik dan alles kwijt (want iTunes op netbook is leeg) of zet ie alles netjes naar iTunes op het netbookje?

Iemand?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_82734384
Ik wil de 4g ook gaan aanschaffen

Hebben de huidige iPhone gebruikers veel last ondervonden van de problemen bij T-Mobile?
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_82734388
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:35 schreef E.T. het volgende:
De laptop waar mn iphone normaal aan hangt is gecrashed en nu heb ik tijdelijk een netbookje. Nu wil ik m'n muziek van iphone naar netbook zetten in iTunes maar ik krijg de melding
[..]

Als ik m'n muziek ga synchroniseren, ben ik dan alles kwijt (want iTunes op netbook is leeg) of zet ie alles netjes naar iTunes op het netbookje?

Iemand?
Alles kwijt.

Google even op een programma om van elke iPhone je muziek te kopiëren naar je computer.
http://www.google.nl/search?q=iphone+music+to+pc&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&client=safari
pi_82734401
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:51 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Ik wil de 4g ook gaan aanschaffen

Hebben de huidige iPhone gebruikers veel last ondervonden van de problemen bij T-Mobile?
Vorige topic veel over geschreven.
  zondag 13 juni 2010 @ 10:53:30 #64
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_82734423
quote:
[..]

Iemand?
Nee, dat zal niet lukken. Apple is heel kut daarmee; je kunt alleen van iTunes naar de iPhone synchroniseren, niet andersom. Of je moet een gejailbreakte iPhone hebben, dan was er wel een oplossing voor.

Als je nu gaat synchroniseren, wist iTunes alle media van je iPhone.
pi_82734496
Je hebt geen jailbreak nodig.
  zondag 13 juni 2010 @ 11:04:09 #66
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_82734629
Snel m'n macbookje laten repareren.. en hopen dat m'n iphone niet crashed

Als het echt nijpend wordt installeer ik copytrans ofzo wel, tot die tijd zitten die dubbele songs me niet in de weg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 13 juni 2010 @ 12:49:17 #67
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_82737404
Waar kan ik hem in belgie simlockvrij kopen?
  zondag 13 juni 2010 @ 13:00:33 #68
67670 Skv
Cynist.
pi_82737736
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als je een iPhone met een paupertelefoon vergelijkt is het nogal logisch dat de iPhone beter uit de vergelijking komt .
Qua prijs is ie ongeveer hetzelfde, zal wel ff zoeken wat het type is.
  zondag 13 juni 2010 @ 13:07:51 #69
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_82737978
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:00 schreef Skv het volgende:

[..]

Qua prijs is ie ongeveer hetzelfde, zal wel ff zoeken wat het type is.
Dat geloof ik echt niet . Je hebt telefoons met Android en 1GHz-processoren die een stuk goedkoper zijn dan de iPhone, en dan zou zo'n lelijk stukje plastic van Samsung net zo duur zijn?
2000 light years from home
pi_82741056
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat geloof ik echt niet . Je hebt telefoons met Android en 1GHz-processoren die een stuk goedkoper zijn dan de iPhone, en dan zou zo'n lelijk stukje plastic van Samsung net zo duur zijn?
Op contract misschien, zo rond de 30 p/m heb je veel telefoons..

Alleen los, zal-ie vast geen 600 euro kosten nee Dan ben je echt goed bezig als je voor zo'n bedrag een Samsung haalt zeg.. het lijkt allemaal heel wat maar als het erop aan komt is het 0,0 niks
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_82744810
quote:
[..]

Iemand?
Tansee iPhone transfer
pi_82746629
Kun je je iPhone aanzetten zonder dat je het aan/uit knopje nodig hebt?
pi_82746659
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Nieuwe iPhone of een tweedehands?
Nieuw via webshop, beetje jammer. Garantie lijkt me?
pi_82747383
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:35 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Dat mag je inderdaad wel verwachten.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:34:33 #75
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82749140
quote:

[..]

quote:
Na 2 weken een iPhone te hebben heeft hij nu al kuren. Mijn aan/uit knop werkt niet meer. Afgelopen dag nog wel ineens weer, maar nu weer niet. Meer mensen die dit hebben gehad?
Lijkt mij van wel.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_82750471
Vraagje over het syncen van een Iphone met outlook (gaat mij vooral om agenda en contacten en mail van de laatste maand oid), kan dit gewoon out-of-the-box met een iphone en itunes, of heb je daarvoor nog dat Mobile-Me nodig?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_82750850
Kan zonder mobile me.
Aanvinken in ITunes en klaar.
pi_82751576
quote:
Kun je je iPhone aanzetten zonder dat je het aan/uit knopje nodig hebt?
Aanzetten niet volgens mij, uitzetten wel via sbsetiings (jailbreak). Hoe je hem wel aan kan krijgen trouwens is door hem aan je pc te hangen volgens mij..
A man's got to do what a man's got to do.
pi_82752011
Even een vraag over Push.

De gejailbreakte 3G van mijn vriendin kon geen pushberichten ontvangen. Dit heb ik gefixt met de tool van pushfix.info.

Echter, de iphone van mijn vader heeft 3.1.3 en is niet gejailbreakt. Ook deze ontvangt geen pushberichten. Hoe kan ik dit fixen?

Dit is een origineel simlockvrije 3gs
  zondag 13 juni 2010 @ 18:40:34 #80
67670 Skv
Cynist.
pi_82752080
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:38 schreef kikoooooo het volgende:
Even een vraag over Push.

De gejailbreakte 3G van mijn vriendin kon geen pushberichten ontvangen. Dit heb ik gefixt met de tool van pushfix.info.

Echter, de iphone van mijn vader heeft 3.1.3 en is niet gejailbreakt. Ook deze ontvangt geen pushberichten. Hoe kan ik dit fixen?

Dit is een origineel simlockvrije 3gs
Netwerkinstellingen een keer resetten?
pi_82753472
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:24 schreef MJay1 het volgende:

[..]

Aanzetten niet volgens mij, uitzetten wel via sbsetiings (jailbreak). Hoe je hem wel aan kan krijgen trouwens is door hem aan je pc te hangen volgens mij..
Zou je dat een keer willen proberen, want als die nu uitvalt heb ik een probleem.
  zondag 13 juni 2010 @ 19:34:17 #82
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82753961
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:21 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Zou je dat een keer willen proberen, want als die nu uitvalt heb ik een probleem.
Gewoon iphone uit doen en via de stekker (usb adapter oplader) aandoen?

Want als je je iphone uit zet en dan inplugt d.m.v oplader gaat hij gewoon aan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_82754145
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:34 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Gewoon iphone uit doen en via de stekker (usb adapter oplader) aandoen?

Want als je je iphone uit zet en dan inplugt d.m.v oplader gaat hij gewoon aan.
Ja aan of zit je dan in het menu? Ook als die uitgevallen is, want ik kan dat dus niet testen, want straks krijg ik m niet meer aan
  zondag 13 juni 2010 @ 21:24:26 #84
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82760235
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:39 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Ja aan of zit je dan in het menu? Ook als die uitgevallen is, want ik kan dat dus niet testen, want straks krijg ik m niet meer aan
Bij mij is al zo vaak plat gegaan door de batterij. Als je hem dan in de oplader doet, gaat ie na een tijdje vanzelf aan. Ook als hij uit staat .

Hij start gewoon als een normale iphone op dan
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 13 juni 2010 @ 21:52:51 #85
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82762332
Mooi ding die nieuwe. Mijn oude 3G werkt niet zo lekker meer. Maar mijn abbo loopt in augustus af.
Wanneer kan je de nieuwe bestellen?
0 topics op naam. 14.gif
pi_82763325
Kutfilmpje maar hij heeft er wel een

zondag 13 juni 2010 @ 22:14:42 #87
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_82764156
haha verwijderd
Jonge, ik bin op de weaze
pi_82764949
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
Mooi ding die nieuwe. Mijn oude 3G werkt niet zo lekker meer. Maar mijn abbo loopt in augustus af.
Wanneer kan je de nieuwe bestellen?
Nu al.
  zondag 13 juni 2010 @ 22:28:21 #89
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82765155
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:25 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nu al.
Oh, dat heb ik dan gemist dus. Weer alleen via T-Mobile? Ik hoor hier en daar dat Vodafone deze keer ook mee doet.
0 topics op naam. 14.gif
  zondag 13 juni 2010 @ 23:00:51 #90
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
  zondag 13 juni 2010 @ 23:12:01 #91
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82767427
Ehh ik kan de nieuwe 4G nog niet bestellen hoor kiko. Op de T Mobile website zie ik hem niet .

Of bedoelde je dat je nu zodra de iPhone al voor te bestellen is dat je gelijk je contract kan vernieuwen (4 maanden van tevoren).

Mijn abbo loopt ook in augustus af .
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 13 juni 2010 @ 23:46:15 #92
53267 TC03
pi_82768914
quote:
Erg nice.
pi_82770146
iPhone 4 is een kutnaam. Ik had liever iPhone HD gezien. Anyway, leuk artikeltje Roel_Jewel.
pi_82770906
ik denk dat ik deze iphone ook wel ga halen, ziet er echt strak uit

wat ik niet snap is bij providers zetten ze bij een abonnement altijd neer "300 smsjes of 150 belminuten" etc. wat houdt dat in? kan je dan 1 van de 2 kiezen? of welke het eerst het limiet haalt? of wat?
  maandag 14 juni 2010 @ 00:45:41 #95
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_82770999
quote:

Wauw, behoorlijk verschil nog

Jonge, ik bin op de weaze
  maandag 14 juni 2010 @ 01:09:27 #96
67670 Skv
Cynist.
pi_82771527
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:45 schreef Stevennn het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben wat dat betreft al verkocht.
Ben wel erg benieuwd naar de kwaliteit van filmpjes en foto's die de camera maakt en de accuduur. Ik hoop dat ik 'm langer dan 8 uur kan gebruiken. Mijn huidige 3G (gejailbreakt en met een behoorlijke zooi aan apps) houdt het 8 - 10 uur vol. Ik wil met dezelfde hoeveelheid geinstalleerde zooi het 24 uur vol kunnen houden.,.
  maandag 14 juni 2010 @ 01:22:21 #97
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82771775
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:45 schreef Stevennn het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Netjes hoor!
0 topics op naam. 14.gif
  maandag 14 juni 2010 @ 09:20:01 #98
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82775633
Iemand een idee of ik ergens NOS voetbal kan volgen via de iPhone?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 14 juni 2010 @ 09:35:02 #99
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_82776005
quote:
Op maandag 14 juni 2010 09:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Iemand een idee of ik ergens NOS voetbal kan volgen via de iPhone?
Nope. Kan niet. Wel via iPad, maar iPhone is geblokkeerd.
  maandag 14 juni 2010 @ 10:10:45 #100
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_82776947
Ja ik begrijp het, alles werkt gewoon. punt. dat is idd ook wel fijn, geen gedoe met resets en weetiketallemaal....

Ach ja, gelukkig maar dat sommige meningen verschillen, anders zou het idd erg druk worden op de t-mobile service
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')