abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82688729

Engineered Glass
All the breakthrough technology in iPhone 4 is situated between two glossy panels of aluminosilicate glass — the same type of glass used in the windshields of helicopters and high-speed trains. Chemically strengthened to be 20 times stiffer and 30 times harder than plastic, the glass is ultradurable and more scratch resistant than ever. It’s also recyclable.

Stainless Steel Band
Created from our own alloy, then forged to be five times stronger than standard steel, the CNC-machined band is the mounting point for all the components of iPhone 4. The band provides impressive structural rigidity and allows for its incredibly thin, refined design. It also functions as both iPhone 4 antennas.

Multitasking
iPhone 4 introduces a whole new way of multitasking. Now you can run your favorite third-party apps — and switch between them instantly — without slowing down the performance of the foreground app or draining the battery unnecessarily.1 This smarter approach to multitasking is available only on iPhone.

Apple A4 Processor
Apple engineers designed the A4 chip to be a remarkably powerful yet remarkably power-efficient mobile processor. With it, iPhone 4 can easily perform complex jobs such as multitasking, editing video, and placing FaceTime calls. All while maximizing battery life.

HD Video Recording and Editing
Shoot your own movies in high definition. Capture impressive video even in low-light settings, thanks to the advanced backside illumination sensor and built-in LED light. Then edit and create your own mini-masterpiece right on iPhone 4 using the new iMovie app — with Apple-designed themes, titles, and transitions. It’s coming soon to the App Store for $4.99.

Facetime
People have been dreaming about video calling for decades. iPhone 4 makes it a reality. With just a tap, you can wave hello to your kids, share a smile from across the globe, or watch your best friend laugh at your stories — iPhone 4 to iPhone 4 over Wi-Fi. And it works right out of the box. No other phone makes staying in touch this much fun.

Facetime werkt vooralsnog alleen over wifi.

Apple presenteerde dit gisteravond als exclusieve functie voor de iPhone 4, maar zei daarbij dat het voorlopig alleen via een Wi-Fi-netwerk mogelijk zal zijn. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van Facetime bron

Gyro + Accelerometer
iPhone 4 is the first phone with a built-in three-axis gyroscope. When paired with the accelerometer, it makes iPhone 4 capable of advanced motion sensing such as user acceleration, angular velocity, and rotation rate. Translation: More motion gestures and greater precision for an even better gaming experience.

Battery

De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Talk time:
Up to 7 hours on 3G
Up to 14 hours on 2G

Standby time: Up to 300 hours

Internet use:
Up to 6 hours on 3G
Up to 10 hours on Wi-Fi

Video playback: Up to 10 hours
Audio playback: Up to 40 hours

Tech Specs

16 GB of 32 GB Flash Drive
White or Black
137 gram
960 bij 640 pixels
800:1 contrastratio
Fingerprint-resistant oleophobic coating on front and back
Video recording, HD (720p) up to 30 frames per second with audio
5-megapixel still camera
LED flash
Photo and video geotagging

iPhone 4 First Hands-on Photos: Engadget
quote:
As we said, it's shockingly thin.

The screen is truly outrageous -- you basically cannot see pixels on it. We're not being hyperbolic when we say it's easily the best looking mobile phone screen we've ever laid eyes on.

The build quality is really solid. The home button feels much snappier, and on the whole it just feels like a tightly-packed device, but it's not heavy.

The side buttons are really nice and clicky.

iOS 4 is very familiar -- there's not a lot added to fit and finish.

The general speed of the whole OS is way snappier. The camera app in particular is noticeably faster -- shots get snapped in an instant.

bron: Engadget
iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Folders
- Verbeterde Mail
- iBooks
- Enterprise-functies
- Game Center
- iAd

iOS4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers

Wanneer te koop?
VS - vanaf 24 juni (vanaf $199 met contract)
Nederland/Belgie - in juli (in Nederland weer bij T-Mobile, maar misschien ook Vodafone)
Een woordvoerder van T-Mobile heeft tegenover de collega’s van Bright.nl verklaard dat de geplande uitbreiding van het 3G-netwerk op tijd klaar zal zijn voor de lancering van de iPhone 4 in juli.
de rest - eind september

bronnen:
iPhoneclub.nl
Engadget.com

Link naar vorig deel:
iPhone #77 - This changes everything. Again

De OP: Wiki

[ Bericht 0% gewijzigd door VliegVlieg op 11-06-2010 23:36:18 ]
pi_82688763
Ik ga het toestel direct bestellen, in wit.
pi_82688808
Ik wil hem ook in het wit.Het zal mijn eerste iphone worden.
pi_82688865
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:32 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik wil hem ook in het wit.Het zal mijn eerste iphone worden.
Tof.

Heb je wel eens met de oude iPhones kunnen spelen? Dan heb je een beetje een gevoel wat voor een verschil dit zal gaan zijn.

Kan persoonlijk echt niet wachten.
pi_82689170
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:34 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Tof.

Heb je wel eens met de oude iPhones kunnen spelen? Dan heb je een beetje een gevoel wat voor een verschil dit zal gaan zijn.

Kan persoonlijk echt niet wachten.
Ik was eigenlijk altijd anti Apple.Maar mijn moeder heeft een iphone 3gs en zij was daar zo enthousiast over.Dus een tijdje mee gespeeld en ik was echt onder de indruk.Heb nu ook al itunes geïnstalleerd en vind het echt zeer gebruikersvriendelijk.Echt een verschil met de software van Nokia.Was eigenlijk altijd tevreden met mijn Nokia N95 maar in de laatste tijd irriteerd die mij steeds meer.
pi_82689368
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:40 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk altijd anti Apple.Maar mijn moeder heeft een iphone 3gs en zij was daar zo enthousiast over.Dus een tijdje mee gespeeld en ik was echt onder de indruk.Heb nu ook al itunes geïnstalleerd en vind het echt zeer gebruikersvriendelijk.Echt een verschil met de software van Nokia.Was eigenlijk altijd tevreden met mijn Nokia N95 maar in de laatste tijd irriteerd die mij steeds meer.
Nokia N95 is vooral heel traag, zelf het toestel ook gehad. De iPhone 3G was al veel sneller dan dat toestel, bij een vriend een beetje zitten spelen met de 3Gs en dat was een behoorlijk verschil.
Nu komt iPhone 4 alweer uit, dat gaat echt een monster zijn.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:48:36 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_82689607
Dit is 'm dus?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_82689845
quote:

[..]

Ik heb zo een medelijden met mensen die nog nooit een iPhone in hun handen hebben gehad en hem toch weten af te kraken. Vooral dingen als: Ja, de dingen die de iPhone nu kan, kon ik al in 2006. Dat zijn de momenten waarop ik achter mijn pc een -moment krijg. Ik ben echt geen fanboy, maar er is simpelweg geen enkele smartphone op de markt op dit moment, die kan tippen aan de kwaliteiten van de iPhone. Ik voorspel dat de nieuwe een hoop records gaat breken.
pi_82690079
Apple klaar voor 3 miljoen iPhones per maand
Goed nieuws, misschien zijn er dan toch een keer genoeg bij de lancering.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_82690220
Ik ben dus ook van plan om de nieuwe iPhone te halen. Ik wil hem wel goed verzekeren. Iemand een tip waar ik hem het beste kan verzekeren? Ik wil hem zo verzekeren dat als hij kapot en hij niet direct gerepareerd kan worden ik een nieuwe krijg.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:02:02 #11
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_82690222
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:58 schreef Semmm het volgende:
Apple klaar voor 3 miljoen iPhones per maand
Goed nieuws, misschien zijn er dan toch een keer genoeg bij de lancering.
Ik denk dat Apple met de toegenomen concurrentie een gebrek aan voorraad kweken te riskant vindt. Beter gewoon zoveel mogelijk klanten meteen bij de launch.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_82690230
nvm

[ Bericht 69% gewijzigd door EvilMarc op 11-06-2010 23:25:01 ]
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:03:53 #13
53267 TC03
pi_82690300
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben dus ook van plan om de nieuwe iPhone te halen. Ik wil hem wel goed verzekeren. Iemand een tip waar ik hem het beste kan verzekeren? Ik wil hem zo verzekeren dat als hij kapot en hij niet direct gerepareerd kan worden ik een nieuwe krijg.
Verzekering is nagenoeg altijd gewoon dat de verzekeraar de kosten betaalt voor reparatie als dit buiten de garantie valt. Wat je het beste kan doen is je iPhone dan gewoon keihard op de grond gooien, dan wordt hij vanzelf wel omgeruild.

Echter, het omruilen neemt dan meestal alsnog enkele weken in beslag (omdat de reparateur eerst officieel moet bevestigen dat hij niet meer te repareren is). Dat + administratie bij de verzekeraar/winkel kost al gauw drie weken.
pi_82690338
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Verzekering is nagenoeg altijd gewoon dat de verzekeraar de kosten betaalt voor reparatie als dit buiten de garantie valt. Wat je het beste kan doen is je iPhone dan gewoon keihard op de grond gooien, dan wordt hij vanzelf wel omgeruild.

Echter, het omruilen neemt dan meestal alsnog enkele weken in beslag (omdat de reparateur eerst officieel moet bevestigen dat hij niet meer te repareren is). Dat + administratie bij de verzekeraar/winkel kost al gauw drie weken.
Nog tips wat betreft verzekeraars?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:08:09 #15
53267 TC03
pi_82690491
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, ze zijn allemaal louche. Meestal moet je een verzekering direct bij de aanschaf nemen (logisch), dus je zit gewoon vast aan wat de winkel voor aanbod heeft.
pi_82691232
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik heb mijn iPhone 3G destijds bij de T-Mobile shop verzekerd via Pro-Assist. Ik had er vooraf al wat over gelezen op iPhoneclub.nl. Ze waren daar erg positief en er werd verteld dat ze de kapotte iPhone bij je thuis ophaalden en je direct een vervangende toestel meegaven. Ik vond dat wel goed klinken, dus had ik de verzekering genomen, just in case. Uiteindelijk is er niks gebeurd met me iPhone. Ik heb er vaak aan gedacht om hem zelf gewoon stuk te gooien, maar toen bedacht ik me dat ik dat ding toch wel elke dag nodig heb, dus toch maar niet gedaan.

Ik denk niet dat ik de nieuwe iPhone zal verzekeren. Ik ben gewoon heel zuinig met mijn spullen en deze iPhone 4 is ook nog veel sterker, dus minder kans op beschadiging. De behuizing is van roestvrij staal en de "glazen" aan de voor en achterkant van het toestel schijnen veel sterker te zijn dan normaal glas, dus ja...
pi_82691413
Er over denken om je iPhone 'gewoon stuk te gooien'. Wtf?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_82691481
Als ie stuk gaat gaat ie stuk. Dan kopen we wel een nieuwe. Je kan tegenwoordig alles wel verzekeren.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:56:03 #19
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82692657
Ik denk dat ie behalve die nieuwe features (uitgezonderd de nieuwe features in iOS 4.0, softwarematig
nog steeds hetzelfde als de 3gs) niet zo veel met met mijn 3gs verschilt. Dat ik zeg maar mijn 3gs voor zou gaan verkopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 11-06-2010 23:57:41 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_82694641
Waarom wordt mijn tvp zomaar verwijderd?
pi_82697041
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:44 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom wordt mijn tvp zomaar verwijderd?
omdat je onderin het 'Volg Topic' knopje kan gebruiken voor TVP's.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 08:23:36 #22
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82697888
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:48 schreef Adelante het volgende:
Dit is 'm dus?

Begin je al te schuimbekken? 
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 08:27:02 #23
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82697907
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:56 schreef o.us het volgende:
Ik denk dat ie behalve die nieuwe features (uitgezonderd de nieuwe features in iOS 4.0, softwarematig
nog steeds hetzelfde als de 3gs) niet zo veel met met mijn 3gs verschilt. Dat ik zeg maar mijn 3gs voor zou gaan verkopen.
Mwa, valt mee. Ik denk persoonlijk ook geen "luguber" groot verschil ofzo. Gewoon realistisch. Uitgezonderd technisch gedeelte dan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:45:17 #24
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_82701003
Ik heb een 3GS waar ik erg tevreden over ben, maar ik neig er toch naar de nieuwe straks te kopen. Ik ben erg benieuwd naar hoe goed dat 'retina-display' nou echt is, omdat ik best een fan ben van ebooks. De langere batterijduur is ook een grote plus.

Een 16GB zal voor mij veel te klein zijn, helemaal aangezien de resolutie vier keer zo hoog is. Dat worden grote videobestanden, dus ik vind het nog steeds belachelijk dat ze geen 64GB model uitbrengen. Doen ze dat misschien omdat anders minder mensen de 64GB iPod Touch kopen?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:52:38 #25
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_82701189
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:32 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik wil hem ook in het wit zwart.Het zal mijn eerste iphone worden.
quote:
Ik was eigenlijk altijd anti Apple.Maar mijn moeder heeft een iphone 3gs en zij was daar zo enthousiast over.Dus een tijdje mee gespeeld en ik was echt onder de indruk.Heb nu ook al itunes geïnstalleerd en vind het echt zeer gebruikersvriendelijk.
Ik was niet echt anti-Apple maar heb wel stevige voor/tegen discussies met die-hard fanboys hier gehad, maar ik ben redelijk overstag, het ding werkt gewoon te goed en met de specs van de 4 en de idiote hoeveelheid apps die onderhand verkrijgbaar zijn moet het wel een feestje worden...
Ik heb alleen ook iTunes geinstalleerd en word er knettergek van, ik heb ongelofelijk veel muziek en films en sowieso van de films word nog niet een kwart geindexeerd, de muziek gaat beter maar nog steeds is van alles onvindbaar, kwestie van oefenen vrees ik gelukkig heb ik 2 computers, eentje met WMP die ik dagelijks gebruik en 1 met iTunes om alvast te wennen
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')