natuurlijk kan dat! Zeker als je ook andere sporten ernaast doet. (zelf loop ik ook maar 2x per week)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe problematisch is het als je Evy's schema niet helemaal aan houdt en maar 2 keer in de week loopt?
Ik merk dat ik op dit moment lichtelijk overtrained ben met op zondag een anderhalf uur inspelen, dan anderhalf uur softbal-wedstrijd, 's avonds hardlopen. Dinsdag 2 uur training, woensdag hardlopen, vrijdag hardlopen.Tikkie too much voor mijn totaal niet in conditie lichaam.
Ik wil het lopen dus voorlopig even terugbrengen naar 2 keer in de week. Kan dat? Of gaat het schema dan mis?
bedankt voor de tips!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:57 schreef Vido het volgende:
T-shirt: twee voor 12 euro bij Aktie sport
Short: 13 euro bij Aktie sport
Sokken: 5 pack op de markt van 'n tientje (fusie tussen sportsokken en van die sneakersokjes)
Kan echt geen geld uitgeven aan zogenaamde professionele hardloopkleding (m.u.v. schoenen natuurlijk) voor die kleine afstanden van max. 8 kilometer die ik nu loop. Dat komt wel als ik op de 15-20 kilometer zit ofzo en ik het misschien nodig acht. Katoen en 'climacool' (whatever that might be, was de goedkoopste) werkt perfect en zonder irriteren.
maar in RunKeeperPro kun je wel zelf je interval-cues zettenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:59 schreef KingOfMars het volgende:
Op de iPhone kun je (nog) niet 2 apps tegelijk draaien als dat is wat je wilt
Ohja klopt. Bijna vergeten omdat audio-cues het niet doen onder iPhone OS 4... Er moet echt snel een nieuwe versie komen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
maar in RunKeeperPro kun je wel zelf je interval-cues zetten![]()
Dan heb je C25K-app niet meer nodig
Mijn iPhone (3G) laat na 35 minuten geen noemenswaardig batterij verbruik zien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:42 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb vorige week bij de HEMA een loopbroekje en shirtje gehaald. Beide waren 10 euro en het zit allemaal best goed. Als mijn salaris weer gestort is, wil ik een tweede setje halen.
Vanavond les 11 van Evy lopen; ik heb er zin in![]()
Voor de Runkeeper-gebruikers, vinden jullie ook dat het onwijs veel van je batterij vraagt? Of komt het gewoon door mijn brakke iPhone?
Ik ben meestal +/- drie kwartier weg en merk dan eigenlijk niet echt dat m'n batterij heel erg veel leger is geworden. Heb je een 3G of 3GS? Als het een al wat oudere telefoon is kan het gewoon zo zijn dat je batterij wat slechter geworden is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:42 schreef PiperMaru het volgende:
Voor de Runkeeper-gebruikers, vinden jullie ook dat het onwijs veel van je batterij vraagt? Of komt het gewoon door mijn brakke iPhone?
afgelopen week het complete evy-schema er in gezet.. Geen baywatch meer voor mij, maar gewoon Armin van Buren en LadyGaga enzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ohja klopt. Bijna vergeten omdat audio-cues het niet doen onder iPhone OS 4... Er moet echt snel een nieuwe versie komen.
Ik heb ook allemaal van die Top 50 rommel om op te lopen. Normaal gesproken luister ik er niet naar maar voor het rennen is het wel lekker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
afgelopen week het complete evy-schema er in gezet.. Geen baywatch meer voor mij, maar gewoon Armin van Buren en LadyGaga enzoKwam tot de ontdekking dat de grandmixen uit de jaren '80 net te langzaam zijn om hard te lopen
Heb een 3G en ik merk idd dat de batterij slechter is geworden. Vaak heb ik nog 30% ofzo voor ik ga lopen (einde dag), en na een half uurtje met Runkeeper heb ik dan nog minder dan 10% over.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben meestal +/- drie kwartier weg en merk dan eigenlijk niet echt dat m'n batterij heel erg veel leger is geworden. Heb je een 3G of 3GS? Als het een al wat oudere telefoon is kan het gewoon zo zijn dat je batterij wat slechter geworden is.
Goed gedaan! Ik heb ook regelmatig onderweg gedacht van joh, dit ga ik nooit halenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef DeLuna het volgende:
Les 11 net gelopen maar dat ging best wel zwaar. Bij de 6e keer vroeg ik me echt af hoe ik de volgende keer in godsnaam weer 5 minuten moet gaan lopen. Maar de vorige 5 minuten heb ik ook gehaald dus dan zal ik dat vrijdag vast ook wel halen.
4.27km (9.05km/u)Eindelijk in de 9km/u gemiddeld
Hee, leuk, iemand die precies gelijk loopt met mij! Ik ga vanavond voor les 11.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef DeLuna het volgende:
Les 11 net gelopen maar dat ging best wel zwaar. Bij de 6e keer vroeg ik me echt af hoe ik de volgende keer in godsnaam weer 5 minuten moet gaan lopen. Maar de vorige 5 minuten heb ik ook gehaald dus dan zal ik dat vrijdag vast ook wel halen.
4.27km (9.05km/u)Eindelijk in de 9km/u gemiddeld
Zal ik ook eens onthouden voor als ik klaar ben met Evyquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef KingOfMars het volgende:
Om m'n eigen vraag maar even deels te beantwoorden, heb maar ff een Nike+ accountje aangemaakt maar de website ziet er wel supergelikt uit zeg. Erg veel te vinden, diverse trainingprogramma's van walk to run, 5km, 10km, halve en hele marathon, challenges, goals ("run more often", "run further", "run faster", etc) en uiteraard het bijhouden van je eigen runs. Verder is er integratie met iTunes vwb lekkere hardloopmuziek e.d.
Het enige wat het eigenlijk niet doet is het (automatisch) mappen van je run via GPS maar aangezien ik toch altijd m'n vaste rondje loop vraag ik me af in hoeverre je dat gaat missen.
Denk dat ik Evy "even" afmaak op de oude vertrouwde manier en dan m'n 5km verder ga bijschaven via Nike+.
Hey! Dat wist ik niet...Da's handig!! Dan kan ik mijn C25K-app wegdoen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
maar in RunKeeperPro kun je wel zelf je interval-cues zetten![]()
Dan heb je C25K-app niet meer nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |