Het is zo traag als ik het vergelijk met wat ik eerst liep. En daar komt nog bij dat ik een paar keer helemaal stuk was daarstraks. Maar dat zal inderdaad te maken hebben met het lange stilzitten en de temperatuur.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:59 schreef lemonlime het volgende:
[..]
7 km in 41 minuten is toch best goed voor als je er twee maanden uit bent geweest? Rond de 10 km per uur. En het is wel opeens weer warm ja
Ik zou bij pijn sowieso even rust nemen. Het is het risico van overbelasten niet waard.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Ohja, ik heb vandaag ontzettend lastvan mijn rug en dat heb ik eigenlijk nooit, met uitzondering van 3 juni, toen ik 3x de alpe d'huez ging opfietsen, dat ging ik ook heel erg in mijn (onder)rug voelen.
Sindsdien geen last meer van gehad, tot vandaag dus.
Zou dat van het hardlopen (3 km..) van gister kunnen komen? Meer mensen last gehad van hun rug hierdoor? Of een andere oorzaak? En dan morgen wel of niet lopen? (zit te denken aan wel, tenzij ik tijdens het lopen ook echt pijn voel)
Ik heb heel gauw last van mijn onderrug dus aan mij heb je niet zoveel. Maar ik heb ook zo mijn oefeningen er voor, dus vandaar.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Ohja, ik heb vandaag ontzettend lastvan mijn rug en dat heb ik eigenlijk nooit, met uitzondering van 3 juni, toen ik 3x de alpe d'huez ging opfietsen, dat ging ik ook heel erg in mijn (onder)rug voelen.
Sindsdien geen last meer van gehad, tot vandaag dus.
Zou dat van het hardlopen (3 km..) van gister kunnen komen? Meer mensen last gehad van hun rug hierdoor? Of een andere oorzaak? En dan morgen wel of niet lopen? (zit te denken aan wel, tenzij ik tijdens het lopen ook echt pijn voel)
Het ging lekker! En zo lekker dat ik een beetje stout heb gedaan... na de laatste interval van les 19 (8 minuten dus) ben ik gewoon doorgelopen en heb ik de eerste interval van les 20 gedaan, dus bij elkaar 17 minuten gelopen(en dat dus met al een les in de benen)!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:59 schreef _Calimero_ het volgende:
Ben benieuwd hoe het je is vergaan! succes
Oeh, dat klinkt goed! Heerlijk als het zo lekker gaatquote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het ging lekker! En zo lekker dat ik een beetje stout heb gedaan... na de laatste interval van les 19 (8 minuten dus) ben ik gewoon doorgelopen en heb ik de eerste interval van les 20 gedaan, dus bij elkaar 17 minuten gelopen(en dat dus met al een les in de benen)!. Daarna een minuutje rust en nog eens de halve tweede interval van les 20, een minuut of 4 dus. Kweet nog steeds niet hoe ik het heb gedaan maar het ging prima
. Ik heb echt helemaal m'n eigen tempo gevonden, m'n ademhaling, alles.
Ik heb echt die knop van 'verstand op 0, blik op oneindig en doorlopen' gevonden en ben aan het kijken hoe ver ik die kan indrukken geloof ik..
Lekker!
Same here, ik heb of m'n ogen dicht of een getergde blikquote:Op maandag 14 juni 2010 22:58 schreef SolnaStockholm het volgende:
(mijn fotos van de finish van de ladiesrun zijn wel echt beschamend lelijk)
Heb inmiddels 2x gelopen. Ben rustig aan begonnen ~ 10 km/uur. Het hielp wel maar na 3,5 km wilde ik er wel een tempotje bij gooien maar toen ging het misquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou toch eens proberen om heel "relax" te lopen en juist niks aan het spannen. Probeer zo licht mogelijk te lopen. Handen los mee laten bewegen. Gezicht ook vrij ontspannen zijn werk laten doen. Dan gebruik je al je kracht voor je benen.
ik heb je oorspronkelijke post even teruggelezen.Weet je inmiddels al hoe je via je buik kunt ademen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:34 schreef andrew.16 het volgende:
[..]
Heb inmiddels 2x gelopen. Ben rustig aan begonnen ~ 10 km/uur. Het hielp wel maar na 3,5 km wilde ik er wel een tempotje bij gooien maar toen ging het mis.
Twee dagen later geprobeerd rustig te lopen, zelfde tempo maar met m'n duimen in m'n handen. Ging tot 4,5 km redelijk goed, geen tempo erbij, maar alsnog erge steek.
Misschien komt het door m'n in- en uitademen, ik weet het niet. Maar ik experimenteer er komende weken wel op.
*inster worthless-without-pics plaatjequote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Same here, ik heb of m'n ogen dicht of een getergde blik
En ik keek nog zo charmant tijdens de finish... maken ze de foto's net tijdens mijn eindsprint
Het topic gaat sneller vol dan je denkt hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:11 schreef _Calimero_ het volgende:
o ik wel er ook wel bij, maar ik hoop eigeniljk dat als het topic vol is,ik al bijna klaar ben met Evy 1
Maar je mag trots op jezelf zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef KingOfMars het volgende:
Eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat ik behoorlijk vermoeide beentjes heb na dat grapje van gisteren... En ook wel wat spierpijn.
Mijn (beperkte, maar toch) ervaring is dat als je enorm huiverig of zenuwachtig een 'zware' les ingaat, het vaak best gaat en als je blaakt van zelfvertrouwen het totaal niet gaat of wil. Gaat goedkomen dus!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar je mag trots op jezelf zijnEn nu lekker uitrusten!
Ik ga me zo omkleden en een random les van Evy maar proberen.. Moet zeggen dat ik wat huiverig ben om weer te lopen
Thanksquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mijn (beperkte, maar toch) ervaring is dat als je enorm huiverig of zenuwachtig een 'zware' les ingaat, het vaak best gaat en als je blaakt van zelfvertrouwen het totaal niet gaat of wil. Gaat goedkomen dus!.
Op ebay, rokjes van Nike sphere dry zonder broekje. Ik heb er rond de 8 euro per stuk voor betaald excl verzendkosten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:21 schreef Dwab het volgende:
@kieskleurig; waar heb je die rokjes gekocht? Zijn het speciale hardlooprokjes met zo'n broekje eronder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |