Ja, dat had ik ook eigenlijk moeten doen, maar ik ging er echt in met 0% drang om alles uit mezelf te halen. Het was puur een leuk loopje, pas aan t einde dacht ik: shit, ik wil eigenlijk wel een snelle tijd, en toen ben ik als een gek gaan lopen, haha! Dat wil ik dus anders doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:58 schreef SolnaStockholm het volgende:
[..]
Met een vriendin. Maar eigenlijk waren we bij de start elkaar al meteen kwijt. Hadden ook van tevoren al afgesproken: we zien elkaar bij de finish weer. Ik loop sneller dus dat zou ook niet echt gaan werken. Gaat ook prima hoor, alleen moet je wel goed afspreken waar je elkaar weer ziet. We zijn elkaar wel een aantal keer misgelopen.
Maar inderdaad, als je samen loopt, ga je eigenlijk wel langzamer. Ik ging zelf ook voor een snellere tijd.
Heb ik ook naar gekeken inderdaad! Ik twijfel nog. Vond een wedstrijd lopen stiekem wel heel erg leuk.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:10 schreef Dwab het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook eigenlijk moeten doen, maar ik ging er echt in met 0% drang om alles uit mezelf te halen. Het was puur een leuk loopje, pas aan t einde dacht ik: shit, ik wil eigenlijk wel een snelle tijd, en toen ben ik als een gek gaan lopen, haha! Dat wil ik dus anders doen.
Ik denk dat ik mee ga doen aan de Utregse Meidenloop
Daar heb ik me voor ingeschrevenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:10 schreef Dwab het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook eigenlijk moeten doen, maar ik ging er echt in met 0% drang om alles uit mezelf te halen. Het was puur een leuk loopje, pas aan t einde dacht ik: shit, ik wil eigenlijk wel een snelle tijd, en toen ben ik als een gek gaan lopen, haha! Dat wil ik dus anders doen.
Ik denk dat ik mee ga doen aan de Utregse Meidenloop
Wat voor les heb je gegeven? en wat heb je twee dagen lang met veel rennen en lopen?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:00 schreef sproetjes het volgende:
ik ga morgen weer met evy lopen, vandaag geen energie en heb al een uur lesgegeven vanmorgen, dus morgenochtend weer
ik heb als doel eigenlijk om eind van t jaar evy 2 af te hebben (of iig flink opweg te zijn), zolang ik iig over een maand of 2/3 maar 5km aan 1 stuk kan rennen... tegen die tijd (gok ik) ga ik 2 dagen krijgen met veel lopen en rennen dus dan heb ik het echt nodig
Lijkt me echt leuk om een keer met zo'n toelating mee te doen. Niet dat ik bij de politie wil (hemel, nee!!) maar wel gaaf om al die testen te krijgen en te zien of ik erdoor zou komenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:11 schreef sproetjes het volgende:
bodyshape/bbbwerk in een sportschool en geef o.a. groepslessen
maar ben ook bezig met een sollicatie bij de politie, en ik ga er vanuit dat ik ook door het laatste gesprek kom wat ik over 2,5 week heb, dus heb ik over een maand of 2,5/3 (gok ik, precies weet ik het niet natuurlijk) groepsdynamische dagen. Onderdeel van het selectie proces (alleen bij t korps waar ik voor ga). 2 dagen rennen, roeien, klimmen, puzzels oplossen, veel pushups, situps en andere opdrachten heb ik gehoord
Oh leuk, ik geef spinningles op een sportschoolquote:Op zondag 13 juni 2010 18:11 schreef sproetjes het volgende:
bodyshape/bbbwerk in een sportschool en geef o.a. groepslessen
maar ben ook bezig met een sollicatie bij de politie, en ik ga er vanuit dat ik ook door het laatste gesprek kom wat ik over 2,5 week heb, dus heb ik over een maand of 2,5/3 (gok ik, precies weet ik het niet natuurlijk) groepsdynamische dagen. Onderdeel van het selectie proces (alleen bij t korps waar ik voor ga). 2 dagen rennen, roeien, klimmen, puzzels oplossen, veel pushups, situps en andere opdrachten heb ik gehoord
Wat leuk! Ik heb momenteel een beetje een muzikale dip, heb jij misschien nog tips waar ik op leuke ideeen kan komen/nummers die je kunt aanraden?quote:
Goedzo!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:06 schreef Keroppi het volgende:
Wat was de Ladies Run 2010 een leuk evenement!
En ja, ik had ook heel erg last van de 'slome' mensen in het begin. En je kunt ze in de menigte ook niet inhalen of omver lopen. De volgende keer zorg ik wel dat ik dichter bij de start sta.
[ afbeelding ]
Niet slecht voor iemand die een maandje of 3 geleden weer begonnen is met hardlopen
Goede vraag, het valt me nu pas opquote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef Dwab het volgende:
@ Keroppi: wat een snelle tijd! Echt goed! Maar waarom staat er Juli?
Ik heb ergens gelezen dat het ook te maken heeft met je ademhalingquote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Toe maar!
Vraagje, mijn vriendinnetje heeft tot nu toe steeds flink steken in haar zij. Waar ligt dat nou aan? Is dat wat je gegeten hebt van te voren? Of is het conditie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |