Was dit niet het interview met die Diane Sawyer? Of was dat wel Oprah? Die Sawyer heeft in ieder geval ook een interview met Lisa Marie gedaan waar je plaatsvervangende schaamte bij kreeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:58 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Oprah is een graftak en dat interview was echt evil. Ze deed er alles aan om Lisa Marie vernederende uitspraken te ontlokken ("Hoe haal je het in je HOOFD om iets met MICHAEL JACKSON te beginnen?? EWWW!!"). Moet zeggen dat ik Lisa Marie sinds dat interview ook niet sympathiek meer vond, zo makkelijk dat ze daarin mee ging. Hoewel ze na zijn dood wel weer oke lijkt maar ja, wat heb je daar nu nog aan.
Ben ook erg benieuwd of Katherine dit keer echt doorzet. Na een huwelijk van 60 jaar, dat zou echt dapper van haar zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:30 schreef MJ44ever het volgende:
Ik las ergens dat Katherine een scheiding heeft aangevraagd. Zal het dan nu toch echt...???
Haha, als een soort amnesty international.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef gifkwal het volgende:
Beetje vaag project, ik snap het niet helemaal.... maar op zich wel cool. Ik weet nog dat ik jaren terug lid was van een e-mail club. Zodra iemand een leugenachtig artikel over MJ ontdekte stuurde hij de contactgegevens naar iedereen uit de groep en gingen we met zijn allen klachten opsturen
Nou, ik had wel respect voor Lisa hoe ze omschreef dat ze zich voelde over Michael. Zoiets van eerst boos, toen onaardig, toen onverschillig tot aan nu. Ik las laatst een interview met haar dat ze nog steeds zoveel huilt en dat haar nieuwe echtgenoot haar erg bijstaat.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:58 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Oprah is een graftak en dat interview was echt evil. Ze deed er alles aan om Lisa Marie vernederende uitspraken te ontlokken ("Hoe haal je het in je HOOFD om iets met MICHAEL JACKSON te beginnen?? EWWW!!"). Moet zeggen dat ik Lisa Marie sinds dat interview ook niet sympathiek meer vond, zo makkelijk dat ze daarin mee ging. Hoewel ze na zijn dood wel weer oke lijkt maar ja, wat heb je daar nu nog aan.
Oprah ging ook grapjes maken met Chris Rock, that we all love Michael so much that we let him get away with the first child.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:32 schreef Robijn48 het volgende:
Oh gatver, dat wist ik niet dat ze hem tijdens de trial van 2005 zwart heeft zitten maken.
Absoluut zou zij beter moeten weten, niet alleen omdat ze ook een zwarte vrouw is, maar omdat-ik hoor het haar nog zeggen- dat je de bladen/opinie media e.d. niet klakkeloos moet geloven, omdat daar zoveel onzin geschreven en gezegd wordt. Ook over haar.
Een teleurstelling dit.
Ff correctie, want het is alleen een feit dat hij onschuldig is bevonden aan die praktijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:22 schreef MJ44ever het volgende:
Volgens mij heb ik haar horen zeggen dat ze niet perse denkt dat hij kinderen had misbruikt, maar ze vond hem wel meer dan schuldig aan het feit de beschuldiging dat hij met kinderen sliep.
Waarom dan, hè??quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Moet jij joh, je weet toch niet waarom ik test neerzet
Ja euh de knop met "mijn actieve topics" was verdwenen, dus ik testte even of hij zo weer zou verschijnen. Maar het bleek dat ik niet ingelogd was-terwijl normaal wel-dus ik moest opnieuw inloggenquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja euh de knop met "mijn actieve topics" was verdwenen, dus ik testte even of hij zo weer zou verschijnen. Maar het bleek dat ik niet ingelogd was-terwijl normaal wel-dus ik moest opnieuw inloggen![]()
Dat laatste zou heel goed kunnen jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:41 schreef gifkwal het volgende:
Ik vind daar voorlopig niks van, het is de Telegraaf. Is het niet gewoon zo dat dit bericht voortkomt uit de uitspraak van de rechter dat ze eerst nog "fluids" moeten checken, en dat de media daar dan meteen weer van maakt dat ie opgegraven moet worden?
Helemaal over dit bericht heen gelezenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef gifkwal het volgende:
Beetje vaag project, ik snap het niet helemaal.... maar op zich wel cool. Ik weet nog dat ik jaren terug lid was van een e-mail club. Zodra iemand een leugenachtig artikel over MJ ontdekte stuurde hij de contactgegevens naar iedereen uit de groep en gingen we met zijn allen klachten opsturen
Zo kan je het ook bekijken. En ach, misschien had het ongemerkt toch wel ergens een effect, al was het maar in hun gecorrumpeerde bovenkamertjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:28 schreef Robijn48 het volgende:
Nou ja, jij weet tenminste dat je er iets aan hebt geprobeerd te doen. Tenminste, zo zou ik denken, dan
Ik gun die lui dat ze spijt hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:43 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken. En ach, misschien had het ongemerkt toch wel ergens een effect, al was het maar in hun gecorrumpeerde bovenkamertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |