Michael had het juist een eer gevonden dat 'wonderful new talents' als Bieber door hem beïnvloed zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:59 schreef Dynd het volgende:
Michael Jackson Gets Justin Bieber Removed From YouTube
BREAKING NEWS (): The 'Baby' video is no longer available on YouTube due to a copyright claim by MJJ Productions. Apparently Michael Jackson's production company feels like the “Baby” video plagiarizes Michael's “The Way You Make Me Feel” video. This means “Bad Romance” is yet again, the most viewed video on YouTube.
[ afbeelding ]
Hier zal Dentz niet blij mee zijn.![]()
Hij hield niet zo van mensen die geld/aandacht cashten via zijn naam/labelsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Michael had het juist een eer gevonden dat 'wonderful new talents' als Bieber door hem beïnvloed zijn.
De dame in kwestie:quote:Alleged MJ Love Child Surfaces -- Wants Money
10 minutes ago by TMZ Staff
A woman who claims to be Michael Jackson's illegitimate love child -- conceived when MJ was a minor -- has filed legal documents claiming there was a diabolical plot to cover up her existence ... involving murder, abduction and Diana Ross' sister.
The alleged MJ spawn -- Mocienne Petit Jackson -- has filed documents with L.A. County Superior Court claiming she will surely be in line for a serious inheritance check ... if a judge will give the go-ahead on a DNA test.
Here's the story -- MPJ claims back in 1975, 17-year-old Michael Jackson secretly impregnated her mother Barbara ... who happens to be Diana Ross' sister.
MPJ claims she when she 9-years-old, Katherine Jackson hatched a plan to "abduct" MPJ and send her to Belgium to protect Michael's "reputation." She claims all 7 of her abductors were later murdered.
Now MPJ -- who currently lives in the Netherlands -- has decided to come forward with her story ... so she can "formally claim my part of my father's inheritance." She also wants custody of MJ's kids so she can give them a "more normal life."
MPJ also claims she was diagnosed with Vitiligo ... so, there's that.
Calls to Diana Ross, Barbara Ross and MJ's camp have not been returned.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:59 schreef Dynd het volgende:
Michael Jackson Gets Justin Bieber Removed From YouTube
BREAKING NEWS (): The 'Baby' video is no longer available on YouTube due to a copyright claim by MJJ Productions. Apparently Michael Jackson's production company feels like the “Baby” video plagiarizes Michael's “The Way You Make Me Feel” video. This means “Bad Romance” is yet again, the most viewed video on YouTube.
[ afbeelding ]
Hier zal Dentz niet blij mee zijn.![]()
Veel gekker kan het niet worden!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:56 schreef kvd het volgende:
Er is weer een nieuw persoon die zegt een kind van Michael je zijn...beetje vreemd verhaal, Michael minderjarig tijdens verwekking, moeder is zus Diana Ross, door Katherine naar Belgie gestuurd en nu woonachtig in....Nederland
[..]
De dame in kwestie:
[ afbeelding ]
Jeez wat onnodig zeg, was een leuk stukje in de game.quote:Michael Jackson-look-alike verwijderd uit game
door onze redactie
AMSTERDAM - PopCap heeft, op verzoek van de beheerders van de nalatenschap van Michael Jackson, besloten om de dansende zombie in Plants vs. Zombies te vervangen. De zombie was een evenbeeld van Jackson in de outfit uit de videoclip ‘Thriller’.
“Na het ontvangen van het bezwaar heeft PopCap de beslissing genomen om de originele ‘dansende zombie’ in de nabije toekomst op alle platformen te vervangen met een andere ‘dansende zombie’. Het uitloop- en vervangingsproces is al in gang gezet”, aldus PopCap
Telegraaf
bronquote:TMZ just spoke to Dr. Barbara Ross-Lee, who tells us she's pretty damn sure that Mocienne Petit Jackson "is not my daughter" -- adding MPJ is "delusional" and calls the situation nothing short of "bizarre."
Dr. Ross-Lee also points out a major hole in MPJ's story -- saying it would have been impossible for her to have conceived a baby with Michael back in 1975 ... because she never even met the guy.
Dr. Ross-Lee says there was a time when MPJ "was really harassing me at my office" -- and was forced to have her employer contact the police to get MPJ to stop.
According to Dr. Ross-Lee, she responded to one of MPJ's emails a few years ago to tell her she was mistaken and to wish her well.
As we first reported, MPJ filed documents yesterday requesting a judge allow her to take a DNA test to prove she's MJ's daughter ... and therefore lay claim to part of his fortune and be granted custody of his kids.
Good luck with that ...
Last night, MJ's brother Randy Jackson also commented on the situation, saying the whole thing "sounds kinda crazy
Ze is in elk geval wel consistent met haar leugens, als ze dit vroeger ook al beweerdequote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef tessie het volgende:
Ja ik werkte vroeger in een winkel en daar kwam ze heel vaak, en toen vertelde ze ook al dat ze een beroemde vader had, en op een gegeven moment zei ze: ik zal je wel een foto van hem laten zien! En toen kwam ze met een of andere uit een tijdschrift geknipte foto van Michael Jackson. Ze had altijd hele rare, ongeloofwaardige verhalen. Ze is gewoon echt gek.
Klopt helemaal wat jij zegt over Willy en Mark. Nee, volgens mij is Mark niet verdonden aan TJIFC en MJIFC.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:05 schreef JX het volgende:
Ik ben lid geweest van diverse fanclubs, o.a. de Nederlandse Jackson Fanclub en The Legend Continues, die beide een jaar of wat op de fles gingen. TLC runt kennelijk nog wel een Hyve (http://michael-777-jackson.hyves.nl/) en een site (http://www.m-jackson.com/news.html). Naar mijn weten is de voorzitter daarvan nog steeds Willy Gijsman.
Mark Wittenberg ken ik alleen van diverse events, tv uitzendingen etc. Kreeg ook nog wel eens e-mails van hem over events enzo. Maar ik kan die hele fanclub van hem nergens vinden. Is hij misschien verbonden met TJIFC of MJIFC?
Trouwens, die HyveWat een verschrikkelijk trieste gefotosoepte foto's van MJ staan daar op
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
The fuck??![]()
![]()
Oprah is een graftak en dat interview was echt evil. Ze deed er alles aan om Lisa Marie vernederende uitspraken te ontlokken ("Hoe haal je het in je HOOFD om iets met MICHAEL JACKSON te beginnen?? EWWW!!"). Moet zeggen dat ik Lisa Marie sinds dat interview ook niet sympathiek meer vond, zo makkelijk dat ze daarin mee ging. Hoewel ze na zijn dood wel weer oke lijkt maar ja, wat heb je daar nu nog aan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:55 schreef MJ44ever het volgende:
Ik zag laatst Lisa Marie bij Oprah zitten, een interview uit 2005. Mijn hemel, wat waren ze onaardig samen. Oprah vond het een van de beste interviews met een beroemdheid, het klikte echt zei ze.
Ja, en als je nu die brief leest die Lisa heeft geplubliceerd een dag na Michaels overlijden kan je constateren dat Oprah er gewoon is ingeluist door Lisa.
Oprah doet nu zo sneu over Michael, maar ze was de laatste jaren echt vrij onaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |