Dat was live altijd al een lachertje en heeft dus ook nooit de livereputatie gehad, die Oasis wel heeft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:04 schreef IAmKloot het volgende:
ik ben nog altijd een groot fan van Oasis maar een reunie hoeft van mij niet. Ik heb the stone roses gezien vorig jaar en dat was een lachertje
Hoe weet jij dat zij in gemeenschap van goederen getrouwd zijn?quote:Op maandag 16 september 2013 17:26 schreef frits22 het volgende:
[..]
Hij moet de helft afstaan aan Nicole + nog die minnares
http://www.dailystar.co.u(...)with-Nicole-Appletonquote:Op maandag 16 september 2013 18:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zij in gemeenschap van goederen getrouwd zijn?
quote:'Oasis komt nooit meer bij elkaar'
Oasis gaat nooit meer bij elkaar komen. Althans, dit beweert Noel Gallagher. Volgens de ex-gitarist en singer/songwriter van de band is de kans hierop nihil, geeft hij aan in een interview met Rolling Stone.
In 2014 bestaat het succesvolle debuutalbum Definitely Maybe 20 jaar. Maar Noel lijkt dit niet te gaan vieren, laat staan met een reünie. 'Nou, er zullen wel weer onvermijdelijke heruitgaves van gemaakt worden. Maar of de band ergens samenkomt om Rock 'n' Roll Star te zingen, bijvoorbeeld op de Filipijnen ofzo? Ik denk het niet.'
Op de vraag waarom niet, is de zanger duidelijk. 'We zijn uit elkaar. Ik weet niet of je het ergens gehoord hebt. De band is uit elkaar, bestaat niet meer. Er is geen band. Dus, mocht er een reünie komen, ik ben er in ieder geval niet bij.'
Toch is Noel wel trots op het wereldberoemde album. 'Ik ben trots op alles wat we gemaakt of gedaan hebben. Natuurlijk, sommige nummers zijn behoorlijk ruk, en sommige wil je liever vergeten, maar al met al denk ik dat we drie geweldige albums gemaakt hebben en vier goede. Van de acht in totaal is dat niet slecht. Zo'n 50 procent, dat is best wel goed vind ik.'
'Het is goed zo', geeft hij aan. 'Er zijn voor mijn gevoel geen losse eindjes. Alles is er ook wel over gezegd volgens mij. Als je ooit Oasis live hebt gezien, dan is dat lekker voor je. Zo niet, fucking jammer dan. Ik heb nog nooit The Beatles gezien. Dat bedoel ik maar', sluit Noel af.
Columbia. Wat blijft dat toch een bazennummer met die baslijn.quote:
Duidelijke taal!quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:29 schreef CoExist het volgende:
[..]
Duidelijke taal!
Je kan zeggen van Noël wat je wilt, relativeringsvermogen heeft 'ie wel!
Jankerdje! Dat is de autocorrectie van mijn iPhone.quote:
Zet dan even onder je bericht verstuurd vanaf mijn iPhone.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef CoExist het volgende:
[..]
Jankerdje! Dat is de autocorrectie van mijn iPhone.
Noël Noël Noël Noël Noël
We zullen zien, ik vond het wél noemenswaardig genoeg om hier even te posten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:26 schreef IAmKloot het volgende:
komt van contactmusic.com, lijkt mij een behoorlijk onzin verhaal
oooooh dat zekerquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
We zullen zien, ik vond het wél noemenswaardig genoeg om hier even te posten.
Ik zeg meet! Haha.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:14 schreef IAmKloot het volgende:
ik zou nog geloven dat ze weer met elkaar praten, maar het verhaal over het openen van een bar maakt het voor mij volstrekt ongeloofwaardig. Al worden de geruchten wel steeds heftiger over een aantal grote concerten in 2015
Nee en niet omdat je een kakkerlak bent. Supersonic = Liam.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef Merkie het volgende:
Dit blijft de beste versie van Supersonic ooit ja toch. En niet alleen omdat ik erbij was
.
Nee joh, d'r zijn er genoeg beter. Die in 1994 op MTV, 1996 eerste en tweede avond op Maine Road, Earls Court in 95 en de eerste keer dat ze op TV kwamen in 94.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef Merkie het volgende:
Dit blijft de beste versie van Supersonic ooit ja toch. En niet alleen omdat ik erbij was
.
De hele GMEX en Earls Court concerten in 97 waren de beste, maar dan helemaal tijdens Fade In-Out. Vreselijk goed nummer, jammer dat ze alleen een hekel hadden aan Be Here Now, want het was een geniaal album.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
die tour werd pas in 1998 echt leuk, toen zat Noel in zn george harrison periode
GMEX was wel een van de hoogtepunten inderdaad, maar ook Den Bosch blijft geweldig, vooral vanwege het feit dat ik daarbij was. Be Here Now vind ik niet geniaal maar er staan zeker een aantal geweldige liedjes op. My Big Mouth Magic Pie, Fade In Out en Don't Go Away zijn mijn favorieten en ik word ook altijd vrolijk van I Hope I Think I Know en The Girl In The Dirty Shirt.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
De hele GMEX en Earls Court concerten in 97 waren de beste, maar dan helemaal tijdens Fade In-Out. Vreselijk goed nummer, jammer dat ze alleen een hekel hadden aan Be Here Now, want het was een geniaal album.
Dik jaloers. Wel apart hoe Oasis in Den Bosch speelde, vooral omdat ze toen echt zo groot waren. Heb helaas ze nooit live gezien, dus vooral niet met Liam zijn stem die toen nog echt goed was.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:17 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
GMEX was wel een van de hoogtepunten inderdaad, maar ook Den Bosch blijft geweldig, vooral vanwege het feit dat ik daarbij was. Be Here Now vind ik niet geniaal maar er staan zeker een aantal geweldige liedjes op. My Big Mouth Magic Pie, Fade In Out en Don't Go Away zijn mijn favorieten en ik word ook altijd vrolijk van I Hope I Think I Know en The Girl In The Dirty Shirt.
Ahoy was niet beschikbaar, en kleiner was geen optie dus werd het een stinkende veehal. Het was mijn eerste Oasis concert en alleen daarom al legendarisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dik jaloers. Wel apart hoe Oasis in Den Bosch speelde, vooral omdat ze toen echt zo groot waren. Heb helaas ze nooit live gezien, dus vooral niet met Liam zijn stem die toen nog echt goed was.
Vergeet niet All Around The World, dat is nog wel het beste nummer imo van dat album.
Sowieso eentje met de variatie op "take you home". Beste post-90's versie blijft voor mij Jools Holland '00:quote:Op maandag 13 januari 2014 15:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee joh, d'r zijn er genoeg beter. Die in 1994 op MTV, 1996 eerste en tweede avond op Maine Road, Earls Court in 95 en de eerste keer dat ze op TV kwamen in 94.
Oh, Oasis is eindelijk op Spotify.
Het was één van de mooiste momenten van het concert. Prachtige versie!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef Merkie het volgende:
.
was inderdaad een schitterend concertquote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef Merkie het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |