Die ja!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je bedoelt dit ding? Dat is, heel simpel, om het rijden over die weg aanzienlijk minder aantrekkelijk te maken.
Uit het gemeente-document over de aanleg ervan;
[..]
I kid you not.
Ik hoorde van iemand die bij de Gevangepoort stond en een taxi nam naar de Stoelemat..quote:Op zondag 13 juni 2010 21:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Op de fiets van Roosendaal naar BoZ![]()
Heb ik overigens wel eens gedaan in een tussenuurtje..
Ja, maar dat gaat veranderen. De Bergse Plaat krijgt zelfs een eigen treinstation! En een afrit vanaf de A4.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
We zullen maar niet beginnen over de ongelofelijk omweg die je nu moet maken om op de Plaat te kunnen komen..
Dat is vaag, want het starttarief in Bergen op Zoom is 7 euro. Dan is -ie gematst.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:02 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand die bij de Gevangepoort stond en een taxi nam naar de Stoelemat..![]()
Kostte em drie euro
.. Da's een behoorlijke bedrag voor die 2 meterquote:Op zondag 13 juni 2010 22:02 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand die bij de Gevangepoort stond en een taxi nam naar de Stoelemat..![]()
Kostte em drie euro
Dat is echt zo ongelofelijk triest hèquote:Op zondag 13 juni 2010 22:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat veranderen. De Bergse Plaat krijgt zelfs een eigen treinstation! En een afrit vanaf de A4.
Ja, en het is er gewoon tegenover.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
.. Da's een behoorlijke bedrag voor die 2 meter. ('t is toch praktisch tegenover
?). Vroeger stond ik elk jaar op dinsdag tegenover de Stoelemat naar de optocht te kijken.. zo'n klein naïef ventje was ik ook
[..]
Dat is echt zo ongelofelijk triest hè. Wij Tolbergenaren schreeuwen al jaren om een treinstation.. een afrit.. Of desnoods alleen een simpele tunnel om sneller bij de Stok te komen. Maar neuh, allemaal te duur. Hier, een afslag voor de ambulance kun je krijgen.
.
quote:Bedoelde u: tolbert Top 2 resultaten weergegeven
Nu lul je uit je nek.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:02 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Kostte em drie euro
Ik zeg gematst maar het had net zo goed belazerd kunnen zijn.quote:
Laten we het maar op dat laatste houden.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik zeg gematst maar het had net zo goed belazerd kunnen zijn.
Keine Ahnung, een dead nigger storage denk ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:28 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Laten we het maar op dat laatste houden.![]()
Hoe zit het met Nigeria-Duitsland?
Pas nu valt het kwartje pas.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Keine Ahnung, een dead nigger storage denk ik.
Nee, geen zin in Guus Meeuwis.quote:
Neehoor.. Echt nietquote:Op zondag 13 juni 2010 22:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat veranderen. De Bergse Plaat krijgt zelfs een eigen treinstation!
Klopt niet. Er komt géén stationquote:Op maandag 14 juni 2010 08:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Bergen_op_Zoom_Zuid
Waar baseer je dat op dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 08:47 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Klopt niet. Er komt géén station
Op mijn kennis van de planologische plannen voor de Markiezaten. Daarnaast zou het ook niet logisch zijn om twee stations zó dicht bij elkaar te zetten dat de trein amper kan rijden voordat hij weer bij Bergen op Zoom CS is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |