quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:20 schreef mikieu het volgende:
Wat is het probleem als Nederland met 1 doelpunt voor staat, deden ze dat maar altijd.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef Potloodvis het volgende:
Nederland behoort wederom niet tot de favorieten. En terecht, want als ze met één doelpunt voorstaan dan is het geen voetbal meer te noemen.
Ik ga niet iedere dag werken, verder ga ik niet elk weekend op bezoek bij familie en in elke kroeg hangt een andere sfeer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:20 schreef mirved het volgende:
Waarom ga je iedere dag naar het werk? Waarom ga je in het weekend op bezoek bij vrienden of familie? Waarom ga je naar het cafe? Is toch ook steeds hetzelfde
Handsbal van Henry of de hand van God. Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:21 schreef Flashbag het volgende:
Man Frankrijk had niet eens mee mogen doen aan het WK door die hands bal van Henry.
wat?quote:Nederland behoort wederom niet tot de favorieten. En terecht, want als ze met één doelpunt voorstaan dan is het geen voetbal meer te noemen.
Waarom Oranje als ik Frankrijk support?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:22 schreef poqpoq het volgende:
TS bombardeerd ons met oranje meuk en werkt bij de blokker
God is geen neger.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Handsbal van Henry of de hand van God. Daar zijn de meningen over verdeeld.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom Oranje als ik Frankrijk support?
pure gokquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef Potloodvis het volgende:
knip
Waarom? Waarom vinden jullie het WK nog zo sensationeel? Ik zelf vanwege het geld dat ermee te verdienen is.
knip
Omdat in KLB SC de gezelligheid onsterfelijk is en er steeds andere onderwerpen aan bod komen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:21 schreef mirved het volgende:
Waarom kom je op fok. Steeds dezelfde topic en reacties?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef TNA het volgende:
Eenheidsgevoel en bier zuipen met vrienden. Ik zie het probleem niet.
Lol heb je je eigen topic gereport?quote:
had ik het toch de 3de keer goed, niet slecht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Deze reactie is eindelijk goed ja. Geld met gokken.
Nee, dat zou tegen mijn principes in zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:27 schreef poqpoq het volgende:
[..]
had ik het toch de 3de keer goed, niet slecht.
Maar, beleef je er ook plezier aan?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef Potloodvis het volgende:
Nederland behoort wederom niet tot de favorieten. En terecht, want als ze met één doelpunt voorstaan dan is het geen voetbal meer te noemen.
Wat nou, dan voetballen ze toch slecht, dan winnen ze wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:20 schreef mikieu het volgende:
Wat is het probleem als Nederland met 1 doelpunt voor staat, deden ze dat maar altijd.
Nee, bananen zijn krom door de zwaartekracht de bloemtros naar beneden gaat hangen, maar de vruchten naar boven blijven groeien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef ManianMan het volgende:
zijn bananen krom?
Daarom!
Uhh omdat voetbal een leuke sport is om naar te kijken en niet ieder jaar is hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef 2NutZ het volgende:
TS kijkt net5 terwijl echte mannen BBQ'en en bier drinken met de terwijl kijkend naar het WK.
Ik was mijn homies vergeten mattie.quote:
De 3 regels zijn 3 antwoordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, bananen zijn krom door de zwaartekracht de bloemtros naar beneden gaat hangen, maar de vruchten naar boven blijven groeien.
Het is één antwoord.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De 3 regels zijn 3 antwoordenmaar bedankt voor je uitleg.
Trouwens jammer dat Zuid-Afrika heeft verloren
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:43 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ts heeft het fout. Noord Korea pakt de prijs. Zoniet... dag wereld
Van Engeland? Ja, zeker jammer. Maar ach, ze hebben ten minste hun eerste wk-duel gelijk gespeeld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De 3 regels zijn 3 antwoordenmaar bedankt voor je uitleg.
Trouwens jammer dat Zuid-Afrika heeft verloren
Mexicoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:44 schreef Dingess het volgende:
[..]
Van Engeland? Ja, zeker jammer. Maar ach, ze hebben ten minste hun eerste wk-duel gelijk gespeeld.
Jij zei:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mexico![]()
Vanavond Uruguay tegen Frankrijk.
Viva le France
En dat klopte als je het over Engeland-Zuid Afrika had, maar niet over het eerste wk-duelquote:Trouwens jammer dat Zuid-Afrika heeft verloren
Omdat ik ouder dan hem ben dus hij sowieso onder mij staat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:05 schreef rickyszz het volgende:
Waarom heb je de zelfde avatar als Yosander?
La, niet le.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mexico![]()
Vanavond Uruguay tegen Frankrijk.
Viva le France
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef Dingess het volgende:
[..]
Jij zei:
[..]
En dat klopte als je het over Engeland-Zuid Afrika had, maar niet over het eerste wk-duel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |