sowieso over het weerquote:
Nee, zeker. Misschien moet ik naar mn werk, misschien kan ik t thuis doenquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, zeker. Misschien moet ik naar mn werk, misschien kan ik t thuis doen
I know, daarom is ie ook niet als joke bedoeltquote:
Ook een uitstekende optiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
I know, daarom is ie ook niet als joke bedoelt
lauter als tvp
De jacht gaat prima.. De vangst alleen wat minderquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Ook een uitstekende optieHoe gaat het met de huizenjacht?
Goed zo, je hebt al genoeg geld uitgegeven de laatste tijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:51 schreef tuintegel het volgende:
Op je mobiel staat er trouwens geen "Volg topic" maar "plaats tvp" . Overigens zijn de plannen om op stap te gaan veranderd in een dvd van Desperate Housewives ...
Tuurlijk, altijd welkom. Wat gaan we eten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:56 schreef tuintegel het volgende:
Ja eigenlijk wel he , mag ik de rest van de maand bij jouw eten
Aangezien ik een keukenramp ben , kook jij en mag jij het het bepalenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tuurlijk, altijd welkom. Wat gaan we eten?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef SolidasRock het volgende:
Hebben wij schiphol om begeleiding gevraagd omdat we doof zijn, krijgen we een mailtje terug of wij een bepaald nummer kunnen bellen om te melden dat wij gearriveerd zijn zodat de begeleiding ons kan begeleiden. Eeeeeehm.......?
Dat wordt dus opbellen, meteen aangeven dat jij hen niet kan horen maar dat je te herkennen bent aan de rode roos in je borstzakje , oh en dat je bij de McDonalds staatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef SolidasRock het volgende:
Hebben wij schiphol om begeleiding gevraagd omdat we doof zijn, krijgen we een mailtje terug of wij een bepaald nummer kunnen bellen om te melden dat wij gearriveerd zijn zodat de begeleiding ons kan begeleiden. Eeeeeehm.......?
Lekker mailtje weer :Squote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef SolidasRock het volgende:
Dat is wel een idee ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Lekker mailtje weer
Misschien dat mailtje ff uit printen en op schiphol vragen of iemand kan bellen?
gewoon ff iemand van de beveiliging aantikken.quote:
Nee bedankt. Straks word ik neergeknuppeld en getaserd en geschopt. Wie weet vinden ze me wel ietwat extreem moslimist uitzien met mijn ringbaardje. Ik vraag het summer wel, die ziet er liever en onschuldiger uit dan ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
gewoon ff iemand van de beveiliging aantikken.
Nu je het zegt inderdaadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee bedankt. Straks word ik neergeknuppeld en getaserd en geschopt. Wie weet vinden ze me wel ietwat extreem moslimist uitzien met mijn ringbaardje. Ik vraag het summer wel, die ziet er liever en onschuldiger uit dan ik.
Nog wakker?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:52 schreef tuintegel het volgende:
Ik slaap de rest van de nacht niet meer. Ik zag een nachtvlinder vliegen en tot nog toe heb ik hem niet door het raam naar buiten kunnen jagen
. Nu is hij verstopt
Sorry, ik niet....werk en school. Kan niet eens ff mn shirt ophalen in de stadquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:06 schreef SolidasRock het volgende:
Wie komt hierheen naar de scheveningse haven omdat het vlaggetjesdag is (zulke dingen onthou ik dus nou nooit van te voren, altijd op de dag zelf ontdek ik dat het vlaggetjesdag is)?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sorry, ik niet....werk en school. Kan niet eens ff mn shirt ophalen in de stad
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:41 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb vaker gebeld dat ik doof ben, dat terugpraten zinloos is en ik heb nog nooit meegemaakt dat dat hielp.
Mijn pleegvader stond ooit langs de snelweg met pech, vol moed kroop hij achter zo een anwbpaaltje en de medewerker maar door dat ding heen lullen en mijn pleegvader telkens herhalen dat hij hulp nodig had en dat ie doof was. Op een gegeven moment gaf hij het maar op en ineens zag hij ambulances en polities op zich afkomen met grote snelheid. De agent en ziekenbroeders haastig uitgestapt met de vraag: Wie is er precies dood? (doof werd verstaan voor dood)
dat red ik nog lange nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:06 schreef SolidasRock het volgende:
Wie komt hierheen naar de scheveningse haven omdat het vlaggetjesdag is (zulke dingen onthou ik dus nou nooit van te voren, altijd op de dag zelf ontdek ik dat het vlaggetjesdag is)?
Je gaat je met opzet niet douchen voordat je gaat werken?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:38 schreef Marvelous het volgende:
gadver, ik moet vanavond werken! maar het zal heel de avond ruften, stinken gore baggerzooi!
ik haatdag
Mogguh trouwens
bruine bonen eten, heb nog wel een potje staanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je gaat je met opzet niet douchen voordat je gaat werken?
lolbroek, jij bent zeker een haring fan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je gaat je met opzet niet douchen voordat je gaat werken?
Maar da's toch altijd als jij daar bentquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:38 schreef Marvelous het volgende:
gadver, ik moet vanavond werken! maar het zal heel de avond ruften, stinken gore baggerzooi!
ik haatdag
Mogguh trouwens
Rauwe visquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:46 schreef Marvelous het volgende:
[..]
lolbroek, jij bent zeker een haring fan?
Buiten het feit dat ik niet kan, is dit nou niet bepaald de meest uitnodigende uitnodiging he?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
btw iemand zin om me vnaaf of morgen gezelschap te houden??? verveel me echt te veel
valt wel mee toch... verveel me dood en heb behoefte aan gezelschapquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik niet kan, is dit nou niet bepaald de meest uitnodigende uitnodiging he?
Weet je wat leuk is....een parkeerplek zoeken nuquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:06 schreef SolidasRock het volgende:
Van begane grond naar de 4e zelfsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:53 schreef nectarientje het volgende:
Net ouderwets geshopt met Civ. Ze hadden bij de V&D een slapstick van ons kunnen makenVan begane grond naar 1 naar parterre naar 3 om vervolgens nog zonder aankoop de winkel uit te gaan
Wist je al dat ik een huis aangeboden heb gekregen op Dr.Visserplein?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is....een parkeerplek zoeken nu
30 rondjes gereden, toen spotte ik ineens een stel bejaarden die eruit gingen...hup tegen het verkeer, andere auto mega afgesneden...maar ik stond in het vakEn ik sta op het dr. de Visserplein, dus nog in de buurt.
Kwamen onderweg ook nog het TNT pakketmannetje tegen. Zien zo'n grote Esprit-doos staan en ik verwachtte een zooi spullen van de Esprit, dus meteen: Ey, die Espritdoos is die voor dat en dat adres? Gast kijken...ja inderdaad. Ow kunnen we m meteen aannemen of moeten we even naar de de deur lopen. Neuh hoor gaat zo ook. Hup doos de auto in, ff tekenen. Ze zijn zo makkelijk
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wist je al dat ik een huis aangeboden heb gekregen op Dr.Visserplein?
Misschien kun je ze hier nog slijten?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:17 schreef tuintegel het volgende:
Miskoop van de eeuw gedaan en nog de bon weggegooid ook. Nu weet ik weer waarom je slippers toch moet passen ..
Ik heb ze wel op marktplaats gezet , maar ik betwijfel of mensen 2ehands slippers gaan kopen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien kun je ze hier nog slijten?
heb je met pin betaald? zoja neem afschrift mee (printje van inet ofzo) die moeten ze namelijk accepteren zo ver ik weetquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:17 schreef tuintegel het volgende:
Miskoop van de eeuw gedaan en nog de bon weggegooid ook. Nu weet ik weer waarom je slippers toch moet passen ..
Dat heb ik inderdaad! goede tip!Bedanktquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je met pin betaald? zoja neem afschrift mee (printje van inet ofzo) die moeten ze namelijk accepteren zo ver ik weet
Ze moeten helemaal niks.. Iets retournemen is een service, geen verplichtingquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je met pin betaald? zoja neem afschrift mee (printje van inet ofzo) die moeten ze namelijk accepteren zo ver ik weet
pin me er niet op vast maar aangezien daar de tijd van de transactie op staat kunnen ze de kassabon (normaliter) terug zoeken en een goede winkel doet dat ook..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:37 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad! goede tip!Bedankt
Ach het is geen schrikbarend bedrag(50 euro) , dan had ik ze maar moeten passen . Eigen schuld en dikke bult.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ze moeten helemaal niks.. Iets retournemen is een service, geen verplichting
erm... ze zijn altijd verplicht om een product terug te nemen... ze zijn niet verplicht om geld terug te geven maar wel om een winkeltegoed terug te gevenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ze moeten helemaal niks.. Iets retournemen is een service, geen verplichting
Ik was ook in de stad!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:53 schreef nectarientje het volgende:
Net ouderwets geshopt met Civ. Ze hadden bij de V&D een slapstick van ons kunnen makenVan begane grond naar 4 naar parterre naar 3 om vervolgens nog zonder aankoop de winkel uit te gaan
ik ook! 2xquote:
Ik denk dat ik het niet ga doen, wil meer groen zien. Het wordt misschien loosduinen... Kijk, mijn inschrijving is nu 59 maanden. Als ik dat huis ga nemen begin ik weer op nul en dan kan ik een eeuw wachten voor ik weer kan verhuizen...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:19 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dr. de Visserplein is wel relaxed.
Mm wilde een opmerking maken over het geluid van de spelende kinderen op het plein....maar daar hebben jullie natuurlijk geen last vanEcht ik kan mn haar verven wat ik wil, die blonde opmerkingen blijven maar naar boven komen
Zucht... Sum had wat moeite om een bikini uit te kiezen, ik dacht nog, was GotC hier maar, dan kon ik mannendingen gaan kijken maar wat blijkt nu, je was zelf wel in de stad. (kep jouw nummer niet). Ik ging ervanuit dat jij samen met flap te druk wasquote:
Ja, want GotC kan dat heel goedquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zucht... Sum had wat moeite om een bikini uit te kiezen, ik dacht nog, was GotC hier maar, dan kon ik mannendingen gaan kijken maar wat blijkt nu, je was zelf wel in de stad. (kep jouw nummer niet). Ik ging ervanuit dat jij samen met flap te druk was
Juist!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:10 schreef Civilian het volgende:
Volgens mij waren we allemaal afzonderlijk in de stad.. Hadden we net zo goed met z'n allen even wat kunnen gaan drinken
Idd! Was leuk geweestquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:10 schreef Civilian het volgende:
Volgens mij waren we allemaal afzonderlijk in de stad.. Hadden we net zo goed met z'n allen even wat kunnen gaan drinken
Nou zegquote:
dan had ik naast het tafeltje moeten staan omdat ik niet lang kan zittenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:10 schreef Civilian het volgende:
Dat zijn toch geen bikini's?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd! Was leuk geweest
[..]
Nou zegIk heb je Levi's drama overhemd opgehaald en een shirt voor je gekocht
Nou issie stil he...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb ook bh's voor mezelf uitgezocht en dat is toch ook goed gelukt?
50 euro voor slippers?? Zijn ze van goud?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ach het is geen schrikbarend bedrag(50 euro) , dan had ik ze maar moeten passen . Eigen schuld en dikke bult.
En ach wie weet is er binnenkort een verjaardag van een goede vriendin die ze past . Komt wel een oplossing voor.
coming to americaquote:
Iedereen om me heen zei dat als ik lekker lopende slippers wilde, dat ik Birkenstocks moest kopen.. Dus ik had maat 38 meegenomen en dacht dat zit wel goed want die maat heb ik al jarenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
50 euro voor slippers?? Zijn ze van goud?
quote:
Die raad iedereen mij ook aan. Desondanks O'Neill slippers gekocht die in aanbieding waren voor 10 euro. Ze zien er leuk uit en lopen heerlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Iedereen om me heen zei dat als ik lekker lopende slippers wilde, dat ik Birkenstocks moest kopen.. Dus ik had maat 38 meegenomen en dacht dat zit wel goed want die maat heb ik al jaren. Vallen ze een beetje klein uit
.
Wacht ff....ze roept uit de keuken? Met gebaren?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:37 schreef SolidasRock het volgende:
Summer maakt macaroni-met-iets in de keuken. Ruikt heerlijk. Ze roept vanuit de keuken dat ik moet schrijven dat MissMSX haar nog wel ff moet laten weten als ze gaat bevallen voor of tijdens (of na) de vakantie.
Ik geef toe dat bovenstaand verhaal een beetje verdraaid is maar zo klinkt het leuker...
Crocs schijnen heerlijk te lopen. Ik heb ze zelf ook nooit willen uitproberen, birkenstocks tsja, die schijnen ook heerlijk te lopen maar vind ze te duur. Voor een man kost het geen 50 maar 80 geloof ik?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:31 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz weigert Birkenstocks net zo hard als Crocs
Ik vind ze niet duur. Crocs zijn voor iedereen horrible, Birkenstocks bij vrouwen gaan nog wel...maar bij mannen....quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Crocs schijnen heerlijk te lopen. Ik heb ze zelf ook nooit willen uitproberen, birkenstocks tsja, die schijnen ook heerlijk te lopen maar vind ze te duur. Voor een man kost het geen 50 maar 80 geloof ik?
Tenzij ze niet de maat 38 zijn zoals je in gedachten hadquote:
Hoe heftiger de gebaren, hoe meer geschreeuw het moet voorstellen...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wacht ff....ze roept uit de keuken? Met gebaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moest lachen toen ze weer ff teruglas. Affijn, ik moet helpen afgieten.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2010 21:43:00 ]
Wat vreemdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:40 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Tenzij ze niet de maat 38 zijn zoals je in gedachten had. Maar ze zaten wel meteen lekker , het scheelt echt een ministukje teen
.
Dus ik ga sowieso andere halen .
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe heftiger de gebaren, hoe meer geschreeuw het moet voorstellen...
DAT IS NET ZOALS TYPEND SCHREEUWENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Wat eten jullie laat?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:37 schreef SolidasRock het volgende:
Summer maakt macaroni-met-iets in de keuken. Ruikt heerlijk. Ze roept vanuit de keuken dat ik moet schrijven dat MissMSX haar nog wel ff moet laten weten als ze gaat bevallen voor of tijdens (of na) de vakantie.
Ik geef toe dat bovenstaand verhaal een beetje verdraaid is maar zo klinkt het leuker...
Zoiets had ik ook in gedachten maar zo werkt dat niet bij gebaren, je kan niet fluisterend gebaren en schreeuwend gebarenquote:
vorig jaar birckenstocks gekocht... na 1e dag had ik een week lang pijn aan de binnenkant van mijn voetquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat vreemd![]()
Gewoon nieuwe eisen.
Moet zeggen dat ik ze elk jaar weer effe een dagje moet inlopen, voetenbed is best anders
We zijn thuis gekomen zonder honger, en vielen in slaap en toen ik wakker werd stond summer in de keuken te koken en nu is het klaar.quote:
Ja ik was moe en heb ff een uurtje ofzo geslapen.quote:
Heb ook Birkenstocks (Madrid) gekocht vandaag. Waren maar 29 euro. En heb normaal 39, en moest hiervan 38 nemen. Beter lopen ze lekkerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Iedereen om me heen zei dat als ik lekker lopende slippers wilde, dat ik Birkenstocks moest kopen.. Dus ik had maat 38 meegenomen en dacht dat zit wel goed want die maat heb ik al jaren. Vallen ze een beetje klein uit
.
Waar??? er bestaan toch maar 1 soort birckenstocks of ben ik gewoon zo suf dat ik mij nooit met slippers heb bezig gehoudenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:03 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heb ook Birkenstocks (Madrid) gekocht vandaag. Waren maar 29 euro. En heb normaal 39, en moest hiervan 38 nemen. Beter lopen ze lekkerHeb ook van die O'Neill flipflops voor aan het zwembad en voor als de Birkenstocks pijn doen. Op alles voorbereid
In de Boogerd, bij dat Sneakerzaakje naast de Leonidas. Je heb meerdere soorten, de teenslippervariant, de enkele boog, iets met twee flupjes om je teen en ook nog zo'n gladiatording geval met meerdere bandjes. Mss moet je ff googlen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Waar??? er bestaan toch maar 1 soort birckenstocks of ben ik gewoon zo suf dat ik mij nooit met slippers heb bezig gehouden
Idd, dat idee had ik ook. Plus die O'Neills zijn van die teenslippers. Dus bij pijn kan ik switchenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:08 schreef tuintegel het volgende:
Google doet een hoop , ik heb deze gekocht:
http://www.nelson.nl/scho(...)nstock-slippers.html
Die van jouw hebben geen stukje tussen de tenen , dat lijkt me eerlijk gezegd wel fijner
Heb je het nou over rijswijk? Heet dat niet boogaard?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:08 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
In de Boogerd, bij dat Sneakerzaakje naast de Leonidas. Je heb meerdere soorten, de teenslippervariant, de enkele boog, iets met twee flupjes om je teen en ook nog zo'n gladiatording geval met meerdere bandjes. Mss moet je ff googlen.
Deze heb ik alleen dan met matzwart bandje: http://www.birkenstock-we(...)adrid-lak-zwart.html
Arme katjes.....quote:Reepstraat: betrof een kleine brand op de begane grond van een woning. Twee katten zijn in veiligheid gebracht.
Jij ramptoeristquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Chips dus wel serieuze fik. Tis toch jammer dat de hond al uit logeren is, had ik die als alibi mee kunnen nemen"Nee, hoor niet nieuwsgierig....ben gewoon de hond aan het uitlaten".
Ik vind het vakantie-verslag van je ook tegenvallenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik vind het live-verslag uit de Reepstraat van SaR wel een beetje tegenvallen.....
Ik heb je reactie absoluut niet gezien. Sorriequote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ga naar Mallorca en ik ga morgenochtend weg
Ja in Rijswijk. Boogaard, Boogerd same difference
Woonde jij niet ergens bij de Reepstraat? Ga eens kijken hoe groot de brand is daarNummer 9. Te lui om zelf te gaan kijken
50 zelfs voor mn gezichtquote:Op zondag 13 juni 2010 02:44 schreef SolidasRock het volgende:
Enne... wens je veel plezier toe op je vakantie. Hoop dat je 30+ zonnebrandcreme meeneemt en dat je extra voorzichtig bent.(geldt ook voor mijzelf)
Cool, maten van mij hebben dat ook een tijd gedaan. Konden ook mooie dingen maken. Heb je nog een 'specialisme' of maak je van alles??quote:
Ik ging er automatisch van uit dat het iets was om je auto mee te "pimpen" , maar nu ga ik twijfelen? wat is het?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Cool, maten van mij hebben dat ook een tijd gedaan. Konden ook mooie dingen maken. Heb je nog een 'specialisme' of maak je van alles??
Je kan er van alles mee pimpen. Ook je keukenmachinequote:Op zondag 13 juni 2010 14:39 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ging er automatisch van uit dat het iets was om je auto mee te "pimpen" , maar nu ga ik twijfelen? wat is het?
Die heb ik nietquote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je kan er van alles mee pimpen. Ook je keukenmachine
Kan ookquote:Op zondag 13 juni 2010 14:39 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ging er automatisch van uit dat het iets was om je auto mee te "pimpen" , maar nu ga ik twijfelen? wat is het?
Of je Tarzan!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Die heb ik niet, wel een oven en magnetron
Daar kan ik niks mee in de keukenquote:
Tuurlijkquote:Op zondag 13 juni 2010 16:33 schreef Marvelous het volgende:
Ze, SWJ zijn leven even zuur gemaakt..... nu mogen we eindelijk met een groepje in een sc blijven zitten
ja, ik ben aan het zondag middag faalenquote:
gewoon geen voetbal kijken! is het nog stiller!!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Allebei.
Alleen die vuvuzela's de hele dag![]()
Ik zit dan al aan het bier in Houtwijkquote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef Marvelous het volgende:
[..]
gewoon geen voetbal kijken! is het nog stiller!!
morgen ga ik om 13.30 boodschappen doen...
lol... ik heb van 1 tot half 2 afspraak bij psychquote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef Marvelous het volgende:
[..]
gewoon geen voetbal kijken! is het nog stiller!!
morgen ga ik om 13.30 boodschappen doen...
fa?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit dan al aan het bier in Houtwijk![]()
Heb je nog gelopen vandaag?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:01 schreef nectarientje het volgende:
Ik zit gewoon lekker op het werk morgen. Lijkt me prima
ja!quote:
Jij gaat het zoooo naar je zin hebbenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb morgen rond half twee ook heel veel bier , wijn , en nog sterker alcohol nodig, maar ik heb morgen ook de auto en ben de chauffeuse. twee uurtjes huilen in stilte dan maar ...
stiekem vind ik het WK wel een heel klein beetje leuk
14 juli gaan we weerquote:
Da's mooi vervelend zeg....quote:Op maandag 14 juni 2010 07:38 schreef Civilian het volgende:
Godverde..
Kom je er op centraal achter dat je je medicijnen vergeten bent
Ken je Vincent van Gogh?quote:Op maandag 14 juni 2010 08:41 schreef SolidasRock het volgende:
mogguh, extra vroeg opgestaan om antwoord van huisarts af te wachten via mail. Krijg liever iets mee voordat ik ga voordat ik daar op de vakantiebestemming een arts moet bezoeken voor mijn oorpijn.
Mensen kunnen krankzinnig worden van pijnquote:Op maandag 14 juni 2010 08:42 schreef SolidasRock het volgende:
Die sneed zijn oor niet eraf vanwege oorpijn maar vanwege krankzinnigheid
Als je geen oor hebt, kan ie ook geen pijn doenquote:Op maandag 14 juni 2010 08:45 schreef SolidasRock het volgende:
Nou ik ben er redelijk van overtuigd dat zijn oor eraf snijden zijn oorpijn niet heeft opgelost.
Toch laat ik mijn oor lekker zitten.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je geen oor hebt, kan ie ook geen pijn doen
Mjah dus kon weer richting huis.. Ben ik weer later op mn werkquote:
Ja, maar dit is niet onbelangrijkquote:Op maandag 14 juni 2010 08:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah dus kon weer richting huis.. Ben ik weer later op mn werk
Was ook maar een ideetjequote:Op maandag 14 juni 2010 08:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toch laat ik mijn oor lekker zitten.
Niet echt neequote:
Ik ga zo maar eens douchen en wat was opvouwen....daarna klaarmaken om voetjebal te kijken bij vriendenquote:Op maandag 14 juni 2010 08:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
naja ondertussen weer in de tjoektjoek richting dordt
Mn baas heeft een beamer klaargezet waar we met zn allen de wedstrijd op gaan bekijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens douchen en wat was opvouwen....daarna klaarmaken om voetjebal te kijken bij vrienden
Zo kan je het ook bekijken ja.quote:
Alleen langs heeft geen zin he....ook naar binnen gaan!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken ja.
Nu ff langs de dokterspraktijk. Want ze zijn al 2 uren open maar nog steeds geen antwoord
quote:
Dan zouden de bookmakers in 1 klap rijk zijn....voor zover ik kan lezen zit de hele wereld op Nederlandquote:Op maandag 14 juni 2010 10:35 schreef neetje18 het volgende:
op de tv was dr een vent bij een een of andere magische vrouw in zuid afrika is geweest om te vragen of nederland ging winnen... Ze zij 0-0 of 1-1... Nou geloof ik daar dus helemaal nix van...
En jij noemt mij bijdehands? De pot verwijt de ketel bla blaquote:Op maandag 14 juni 2010 10:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alleen langs heeft geen zin he....ook naar binnen gaan!
En als je niet eerlijk bent??quote:Op maandag 14 juni 2010 10:38 schreef neetje18 het volgende:
ach ja...
als ik eerlijk ben... Denk ik dat we tot de kwart finale kome...
Ik zal ook niet beweren dat ik niet bijdehand benquote:Op maandag 14 juni 2010 10:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En jij noemt mij bijdehands? De pot verwijt de ketel bla bla![]()
Zit nu in wachtkamer.
O. Was ineens aan de beurt en mag weer gaan. Recept die ik. Had is goed.
Oordoppen halenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:37 schreef Marvelous het volgende:
nog 2 uurtjes en dan ga ik boodschappen doen...!!
Gadver, heb nog 2 nachtdiensten.. ze zijn alleen bij mij bezig om de gevels te repareren, dus ze boren en hakken de hele dag in de gevels! vanaf `s morgens vroeg! dus het zullen zware dagen worden voor mij
Waar kan je die krengen halen?quote:
etos/kruitvat ofzoquote:
drogist en apotheekquote:
Tja, je gaat straks toch boodschappen doenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:53 schreef Marvelous het volgende:
ok, bedankt... hier beneden zit een etos! zal zo ff kijken!
2de was ook een kadootje, die had kreaj makkelijk kunnen wegwerken.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:26 schreef SolidasRock het volgende:
Door de denen in eigen doel gescoord door een mislukte kopbalpoging en de 2e doelpunt heeft nederland gelukkig zelf nog gemaakt. Uiteindelijk 2-0 dus.
Krengen vind je overal, niet perse alleen bij de drogist.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk bij de drogist, maar ik weet t niet 100% zeker
Ik zoek nog iemand om hier te komen stofzuigen.quote:
ben je ondertussen al pappa?? heb al 2 dagen mvr airwin niet gezien!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand om hier te komen stofzuigen.
Kom stofzuigen en dan vertel ik je alles.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben je ondertussen al pappa?? heb al 2 dagen mvr airwin niet gezien!
Jullie zijn wel supermysterieus over alles zeg!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom stofzuigen en dan vertel ik je alles.Mag je meteen de foto's zien.
ik kan niet eens mijn eigen huis stofzuigenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom stofzuigen en dan vertel ik je alles.Mag je meteen de foto's zien.
irri hequote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Jullie zijn wel supermysterieus over alles zeg!
Mysterieus niet, consequent wel. En dat consequente gedrag slaat vooral op dingen over ons privéleven waar we op openbare forums zo weinig mogelijk over vertellen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef GotC het volgende:
Jullie zijn wel supermysterieus over alles zeg!
Jaahquote:
Ok, begrijpelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mysterieus niet, consequent wel. En dat consequente gedrag slaat vooral op dingen over ons privéleven waar we op openbare forums zo weinig mogelijk over vertellen.
Wij? Een kind? Hoe bedoel je?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef GotC het volgende:
Ok, begrijpelijk
Dus grote kans dat jullie allang een kind hebben en wij nergens vanaf zullen weten.
fijne reis =)quote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef SolidasRock het volgende:
Heej jongens, over paar uurtjes gaan wij vertrekken.![]()
We komen op 22 juni weer terug, om 12.20u komen we aan op schiphol
Je hebt gelijk ook!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mysterieus niet, consequent wel. En dat consequente gedrag slaat vooral op dingen over ons privéleven waar we op openbare forums zo weinig mogelijk over vertellen.
Een goede reis gewenst , en heel veel plezier!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef SolidasRock het volgende:
Heej jongens, over paar uurtjes gaan wij vertrekken.![]()
We komen op 22 juni weer terug, om 12.20u komen we aan op schiphol
Wil je met me trouwen?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef tuintegel het volgende:
Je hebt gelijk ook!
Ik wil best komen stofzuigen hoor , donderdag ochtend ? zal ik dan meteen de kleertjes strijken en de kattenbak verschonen ?
Een paspoort en een creditcard is voldoende. Daarmee kom je overal!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef tuintegel het volgende:
Een goede reis gewenst , en heel veel plezier!
Oh de belangrijkste dingen om bij je te hebben: je gezonde verstand en een goed humeur .
en je zakgeld, tandpasta, zwembroek, vriendin, tandenborstel, onderbroek, douchegel, pinpas etcetera
Hee die buien zijn schaars he , en dan vooral omdat ik graag help . Zodra het elke avond rond half zes van mij verwacht wordt als er een hongerige man thuiskomt op zoek naar zijn sloffen, verander ik in een heksjequote:
en de rest kan je kopen!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paspoort en een creditcard is voldoende. Daarmee kom je overal!
Stikte hier in de buurt van ME busjes en politiequote:De politie heeft maandag na de gewonnen wedstrijd van Oranje enkele jongeren aangehouden op het Jonckbloetplein in Den Haag. Op het plein in het Laakkwartier had zich veel publiek verzameld. Dat liep uit de hand. Volgens een politiewoordvoerder brachten de jongeren met hun „uitingen van vreugde” de openbare orde in gevaar. De mensen die op de rijbanen liepen, werden daar door agenten vanaf gehaald.
Foto: Peter van Zetten
Please Wait ...
Hoeveel personen zijn aangehouden, kon de woordvoerder niet zeggen. Ook weet hij niet hoeveel voetbalfans op het plein stonden.
Het tramverkeer op de lijnen 16 en 17 werd volgens vervoersbedrijf HTM op last van de politie enige tijd omgeleid
ik heb ooit eens jaren geleden daar ook gestaan en sprintje getrokken voor de MEquote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag weer op zijn best
[..]
Stikte hier in de buurt van ME busjes en politie
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb ooit eens jaren geleden daar ook gestaan en sprintje getrokken voor de ME
kinky ehquote:
Beetje slaperig eerder denk ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:52 schreef SolidasRock het volgende:
We zitten nu op schiphol. Pas om 4 uur kunnen we langs douane en aan boord gaan. Wilde nog ff fok checken maar tis beetje dood hier....
wattus??quote:
komt het weer terug?? daar luisterde ik altijd met zo veel plezier naar!! ik miste toen echt geen uitzending!!quote:
Gisteravond was eenmalig uitzending op veronica, tis meer een uitprobeersel en kijken wat reacties zijn alvorens ze willen beslissen evt een testperiode te gaan doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:33 schreef Marvelous het volgende:
[..]
komt het weer terug?? daar luisterde ik altijd met zo veel plezier naar!! ik miste toen echt geen uitzending!!![]()
jammer dat ik nu een andere baan heb
Jammer dat ik moest werken...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gisteravond was eenmalig uitzending op veronica, tis meer een uitprobeersel en kijken wat reacties zijn alvorens ze willen beslissen evt een testperiode te gaan doen.
Maar was weer keihard kansloos radio nachtjemet Henkie, bubba, marianne, Toetertijd, EJ, Koert, Rick
whahaha
Je hebt ergens een streepje voor ...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:02 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jammer dat ik moest werken...
Hey A_A, ik sta al heel lang op 0 notes... en dat vinden sommige mensen vreemd... aangezien als ik een valse tussenstand in het wk topic zet gebeurd er niks, en ugjerke word gebant... ook kan ik rustig een anus posten, die word alleen verwijdert! en overdag doe ik niks anders als baggeren en bashen...
ik zou niet weten hoe, of zal het door mijn positieve nick komen??quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:15 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Je hebt ergens een streepje voor ...
ik hoef niet te pimpen, het viel mij alleen op dat sommige mensen om niks een note of ban krijgen terwijl andere mensen echt heel ver kunnen gaan...quote:
Dat is mij nou ook al een keer opgevallenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:28 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik hoef niet te pimpen, het viel mij alleen op dat sommige mensen om niks een note of ban krijgen terwijl andere mensen echt heel ver kunnen gaan...
ja, ik snap je bijna!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:29 schreef GotC het volgende:
Ik heb er 2, en weet precies waar ze over gaan zonder het te hoeven opvragen. M'n nieuwste is nogal zielig. (Ik zei dat ik iets op het forum niet ging doen maar er wel heel even over had nagedacht)
.
Ik heb ze van Remlof, weet ik vrijwel zeker.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo boeiend zijn notes ook nieten per moderator/subforum verschillend hoe snel of waarvoor je er 1 krijgt
Ik ook 1, sowieso.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb ze van Remlof, weet ik vrijwel zeker.
en waarom heb ik er nu 1?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo boeiend zijn notes ook nieten per moderator/subforum verschillend hoe snel of waarvoor je er 1 krijgt
Die van jou zijn enkel terechtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb ze van Remlof, weet ik vrijwel zeker.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:53 schreef tuintegel het volgende:
Ik zou niet weten of ik notes heb , waar kun je dat zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |