sowieso over het weerquote:
Nee, zeker. Misschien moet ik naar mn werk, misschien kan ik t thuis doenquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, zeker. Misschien moet ik naar mn werk, misschien kan ik t thuis doen
I know, daarom is ie ook niet als joke bedoeltquote:
Ook een uitstekende optiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
I know, daarom is ie ook niet als joke bedoelt
lauter als tvp
De jacht gaat prima.. De vangst alleen wat minderquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Ook een uitstekende optieHoe gaat het met de huizenjacht?
Goed zo, je hebt al genoeg geld uitgegeven de laatste tijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:51 schreef tuintegel het volgende:
Op je mobiel staat er trouwens geen "Volg topic" maar "plaats tvp" . Overigens zijn de plannen om op stap te gaan veranderd in een dvd van Desperate Housewives ...
Tuurlijk, altijd welkom. Wat gaan we eten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:56 schreef tuintegel het volgende:
Ja eigenlijk wel he , mag ik de rest van de maand bij jouw eten
Aangezien ik een keukenramp ben , kook jij en mag jij het het bepalenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tuurlijk, altijd welkom. Wat gaan we eten?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef SolidasRock het volgende:
Hebben wij schiphol om begeleiding gevraagd omdat we doof zijn, krijgen we een mailtje terug of wij een bepaald nummer kunnen bellen om te melden dat wij gearriveerd zijn zodat de begeleiding ons kan begeleiden. Eeeeeehm.......?
Dat wordt dus opbellen, meteen aangeven dat jij hen niet kan horen maar dat je te herkennen bent aan de rode roos in je borstzakje , oh en dat je bij de McDonalds staatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef SolidasRock het volgende:
Hebben wij schiphol om begeleiding gevraagd omdat we doof zijn, krijgen we een mailtje terug of wij een bepaald nummer kunnen bellen om te melden dat wij gearriveerd zijn zodat de begeleiding ons kan begeleiden. Eeeeeehm.......?
Lekker mailtje weer :Squote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef SolidasRock het volgende:
Dat is wel een idee ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Lekker mailtje weer
Misschien dat mailtje ff uit printen en op schiphol vragen of iemand kan bellen?
gewoon ff iemand van de beveiliging aantikken.quote:
Nee bedankt. Straks word ik neergeknuppeld en getaserd en geschopt. Wie weet vinden ze me wel ietwat extreem moslimist uitzien met mijn ringbaardje. Ik vraag het summer wel, die ziet er liever en onschuldiger uit dan ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
gewoon ff iemand van de beveiliging aantikken.
Nu je het zegt inderdaadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee bedankt. Straks word ik neergeknuppeld en getaserd en geschopt. Wie weet vinden ze me wel ietwat extreem moslimist uitzien met mijn ringbaardje. Ik vraag het summer wel, die ziet er liever en onschuldiger uit dan ik.
Nog wakker?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:52 schreef tuintegel het volgende:
Ik slaap de rest van de nacht niet meer. Ik zag een nachtvlinder vliegen en tot nog toe heb ik hem niet door het raam naar buiten kunnen jagen
. Nu is hij verstopt
Sorry, ik niet....werk en school. Kan niet eens ff mn shirt ophalen in de stadquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:06 schreef SolidasRock het volgende:
Wie komt hierheen naar de scheveningse haven omdat het vlaggetjesdag is (zulke dingen onthou ik dus nou nooit van te voren, altijd op de dag zelf ontdek ik dat het vlaggetjesdag is)?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sorry, ik niet....werk en school. Kan niet eens ff mn shirt ophalen in de stad
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:41 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb vaker gebeld dat ik doof ben, dat terugpraten zinloos is en ik heb nog nooit meegemaakt dat dat hielp.
Mijn pleegvader stond ooit langs de snelweg met pech, vol moed kroop hij achter zo een anwbpaaltje en de medewerker maar door dat ding heen lullen en mijn pleegvader telkens herhalen dat hij hulp nodig had en dat ie doof was. Op een gegeven moment gaf hij het maar op en ineens zag hij ambulances en polities op zich afkomen met grote snelheid. De agent en ziekenbroeders haastig uitgestapt met de vraag: Wie is er precies dood? (doof werd verstaan voor dood)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |