sowieso over het weerquote:
Nee, zeker. Misschien moet ik naar mn werk, misschien kan ik t thuis doenquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, zeker. Misschien moet ik naar mn werk, misschien kan ik t thuis doen
I know, daarom is ie ook niet als joke bedoeltquote:
Ook een uitstekende optiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
I know, daarom is ie ook niet als joke bedoelt
lauter als tvp
De jacht gaat prima.. De vangst alleen wat minderquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Ook een uitstekende optieHoe gaat het met de huizenjacht?
Goed zo, je hebt al genoeg geld uitgegeven de laatste tijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:51 schreef tuintegel het volgende:
Op je mobiel staat er trouwens geen "Volg topic" maar "plaats tvp" . Overigens zijn de plannen om op stap te gaan veranderd in een dvd van Desperate Housewives ...
Tuurlijk, altijd welkom. Wat gaan we eten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:56 schreef tuintegel het volgende:
Ja eigenlijk wel he , mag ik de rest van de maand bij jouw eten
Aangezien ik een keukenramp ben , kook jij en mag jij het het bepalenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tuurlijk, altijd welkom. Wat gaan we eten?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef SolidasRock het volgende:
Hebben wij schiphol om begeleiding gevraagd omdat we doof zijn, krijgen we een mailtje terug of wij een bepaald nummer kunnen bellen om te melden dat wij gearriveerd zijn zodat de begeleiding ons kan begeleiden. Eeeeeehm.......?
Dat wordt dus opbellen, meteen aangeven dat jij hen niet kan horen maar dat je te herkennen bent aan de rode roos in je borstzakje , oh en dat je bij de McDonalds staatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef SolidasRock het volgende:
Hebben wij schiphol om begeleiding gevraagd omdat we doof zijn, krijgen we een mailtje terug of wij een bepaald nummer kunnen bellen om te melden dat wij gearriveerd zijn zodat de begeleiding ons kan begeleiden. Eeeeeehm.......?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |