Wat wil je daar mee zeggen? Dat er nutteloze posts moeten komen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
Even snel volposten, dan kan de TT weer kloppend worden gemaakt.
Kan geregeld worden hoor..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen? Dat er nutteloze posts moeten komen?
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vind die 908 al even tof als mijn eigen Peugeot diesel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
wil het ooit nog eens bezoeken!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef Sinister-D- het volgende:
En toch lijkt me die sfeer supertof als je daar 24 uur op het circuit zou zijn
Dat blijft altijd prachtig als dat gebeurt. Een outsider met een veel kleiner budget wat wint.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef Hyperdude het volgende:
Van mij mogen de favo´s allemaal kaduuk gaan, zodat er een stel outsiders kunnen winnen ipv. het grote geld.
Maar de kans daarop is erg klein, helaas.
Er is toch ook kermis, concert etcquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef Sinister-D- het volgende:
En toch lijkt me die sfeer supertof als je daar 24 uur op het circuit zou zijn
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
wil het ooit nog eens bezoeken!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog altijd eens heen.quote:
Dan heb je mijn oude 206 nog niet horen ratelenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:55 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog altijd eens heen.
Zie ik daar een Fok! meeting?
dat welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
GMTAquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:57 schreef Droopie het volgende:
Daar zag ik al een fok-meet (oranje shirtjes op een bus)
Ik heb geen Eurosport 2 (en slecht internet) dus gelukkig heel de nacht op kanaal 1quote:
HD stream:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:58 schreef Waffle het volgende:
Wat is de stream?
Al moet ik eigenlijk studeren...
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:55 schreef Fir3fly het volgende:
Oh en dit gaat echt zo spannend worden, het verschil in snelheid tussen de Audi en Peugeot is nog nooit zo klein geweest.
stints van rond de 2,5 uur d8 ik ..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:01 schreef BobW het volgende:
Ik heb dit nog nooit gezien, ze rijden 24 uur achter elkaar maar wel verschillende coureurs per auto? Hoe lang rijdt 1 coureur?
Gemiddeld 3 uur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:01 schreef BobW het volgende:
Ik heb dit nog nooit gezien, ze rijden 24 uur achter elkaar maar wel verschillende coureurs per auto? Hoe lang rijdt 1 coureur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |