Zolang Audi actief is lijkt me Porsche onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik las het ja. Maar dan moeten er eerst meer races komen en betere TV uitzendingen. En nog ten minste een fabrieksteam (Porsche?).
Ah, Nissan. Goed nieuws. Misschien dat Toyota dan ook weer wat interesse krijgt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zolang Audi actief is lijkt me Porsche onwaarschijnlijk.
Wel zijn er geruchten over een officiele Nissan LMP1 in samenwerking met Oreca.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toyota GT-OneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Porsche 911 GT1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes-Benz CLRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Panoz Esperante GT1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Aston Martin is dom geweest door zelf een chassis te bouwen dat nu al verouderd is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:17 schreef Waffle het volgende:
Als Aston Martin een beetje kan meekomen, wordt het ook al leuk. Peugeot, Audi en Aston Martin kunnen met zijn drieën best een serie interessant maken.
Ik denk dat vooral het belangrijkste is dat de uitzendingen op tv beter worden. Goed commentaar en interessante/vermakelijke uitzendingen kan voor heel wat succes zorgen.And if you listen very hard
Had Toyota sowieso geen interesse om richting Le Mans te gaan na hun mislukte F1 project?
Ferrari heeft het er ook altijd over dat ze uit de F1 stappen en Le Mans gaan doen als de FIA niet naar hun luistert. Ik ben bang dat dat nooit gaat gebeuren en dat de FIA hen niet eens toe laat om Le Mans te gaan doen, maar ja.“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Ja maar Toyota zei toen dat ze geen interesse in diesel hadden, en dat heb je (nog) nodig om te winnen. En een Ferrari diesel klinkt gewoon als godslasteringquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:35 schreef Waffle het volgende:
Had Toyota sowieso geen interesse om richting Le Mans te gaan na hun mislukte F1 project?
Ferrari heeft het er ook altijd over dat ze uit de F1 stappen en Le Mans gaan doen als de FIA niet naar hun luistert. Ik ben bang dat dat nooit gaat gebeuren en dat de FIA hen niet eens toe laat om Le Mans te gaan doen, maar ja..
De ACO moet gewoon de benzine motoren wat meer vrijheid geven, zet er desnoods een 3 liter V12 in.And if you listen very hard
Toyota geruchten zijn er ook al jaren. Momenteel leveren ze via Toyota Motorsport (voormalige F1 team) motoren aan Rebellion.
Die dreigementen van Ferrari neem ik niet meer serieus.![]()
En in Amerika beschikt Honda reeds via dochter HPD over een LMP1. Helaas was er geen budget om via Highcroft Racing deel te nemen aan Le Mans.![]()
Even snel volposten, dan kan de TT weer kloppend worden gemaakt.
And if you listen very hard
Wat wil je daar mee zeggen? Dat er nutteloze posts moeten komen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
Even snel volposten, dan kan de TT weer kloppend worden gemaakt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Zoals deze?Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Ook hier is de 24LM te volgen, onboard (en meer) beelden van Peugeot en Audi: http://www.dailymotion.com/sas/peugeot-24h-du-mans en http://tv.audi.com/#/01![]()
Kan geregeld worden hoor..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen? Dat er nutteloze posts moeten komen?
Nu uitzending begonnen op eurosportHell To The Liars![]()
Al een tijdje
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Oh, en hup Lammers
Allez Peugeot!
quote:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vind die 908 al even tof als mijn eigen Peugeot diesel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Ooh, en Michelin slicks
Van mij mogen de favo´s allemaal kaduuk gaan, zodat er een stel outsiders kunnen winnen ipv. het grote geld.
Maar de kans daarop is erg klein, helaas.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
En toch lijkt me die sfeer supertof als je daar 24 uur op het circuit zou zijn
Formatie ronde
wil het ooit nog eens bezoeken!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef Sinister-D- het volgende:
En toch lijkt me die sfeer supertof als je daar 24 uur op het circuit zou zijn" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Dat blijft altijd prachtig als dat gebeurt. Een outsider met een veel kleiner budget wat wint.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef Hyperdude het volgende:
Van mij mogen de favo´s allemaal kaduuk gaan, zodat er een stel outsiders kunnen winnen ipv. het grote geld.
Maar de kans daarop is erg klein, helaas.“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Er is toch ook kermis, concert etcquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef Sinister-D- het volgende:
En toch lijkt me die sfeer supertof als je daar 24 uur op het circuit zou zijnHell To The Liars![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
wil het ooit nog eens bezoeken!.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
wil het ooit nog eens bezoeken!
Ik wil er ook nog altijd eens heen.quote:
Zie ik daar een Fok! meeting?
“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Dan heb je mijn oude 206 nog niet horen ratelenquote:
Oh en dit gaat echt zo spannend worden, het verschil in snelheid tussen de Audi en Peugeot is nog nooit zo klein geweest.And if you listen very hard
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:55 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog altijd eens heen.
Zie ik daar een Fok! meeting?
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
dat welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
wil het ooit nog eens bezoeken!![]()
![]()
ik kan niet wachten op de nacht
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Volgens mij zat daar een groep Nederlanders op die busZe zijn vooral niet te herkennen aan al het oranje
GMTAquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:57 schreef Droopie het volgende:
Daar zag ik al een fok-meet (oranje shirtjes op een bus)
Ik heb geen Eurosport 2 (en slecht internet) dus gelukkig heel de nacht op kanaal 1quote:Hell To The Liars![]()
Wat is de stream?
Al moet ik eigenlijk studeren...“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Oeh, hoorde net dat Mazda ook weer heeft gepraat met de ACO.
HD stream:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:58 schreef Waffle het volgende:
Wat is de stream?
Al moet ik eigenlijk studeren...
http://www.koisports.eu/Channels1/0002.htmlAnd if you listen very hard
''Er zijn een paar 100.000 toeschouwers aanwezig''
'N paar zegt ie dan
quote:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:55 schreef Fir3fly het volgende:
Oh en dit gaat echt zo spannend worden, het verschil in snelheid tussen de Audi en Peugeot is nog nooit zo klein geweest.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Heerlijk hier kan ik zo van genieten.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Ik heb dit nog nooit gezien, ze rijden 24 uur achter elkaar maar wel verschillende coureurs per auto? Hoe lang rijdt 1 coureur?![]()
![]()
McNishDie kerel is tof. Voorspellen met Allen
stints van rond de 2,5 uur d8 ik ..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:01 schreef BobW het volgende:
Ik heb dit nog nooit gezien, ze rijden 24 uur achter elkaar maar wel verschillende coureurs per auto? Hoe lang rijdt 1 coureur?" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Gemiddeld 3 uur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:01 schreef BobW het volgende:
Ik heb dit nog nooit gezien, ze rijden 24 uur achter elkaar maar wel verschillende coureurs per auto? Hoe lang rijdt 1 coureur?Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Mooie auto die Audi hoor... Jammer van de fin, maar voor de rest echt prachtig.“Being second is to be the first of the ones who lose.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: