De stream van speed tv doet het nu ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:39 schreef Kill_em_all het volgende:
Iemand nog een werkende live stream? Heb er nu wel 1 maar die lagged om de paar seconden even.
Pagenaud kan altijd nog bij Highcroft Racing instappenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:51 schreef Alleskids het volgende:
1 Peugeot ligt er al uit, Lamy, Pegenaud en Bourdais
Met beeldmateriaal:quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:30 schreef gias het volgende:
Eerste audi achter de Peu's net achterwaards in de vangrail gegaan omdat hij een langzaam rijdende bmw.(andy priaulx (die met die artistieke painjob) moest ontwijken. Die reed namelijk midden op de ideale lijn met een lekke band.
Achtervleugel flink beschadigd.
En daar hoor ik een dame ...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:21 schreef Desunoto het volgende:
Het Engelse commentaar is trouwens 10x beter dan het commentaar van die kerel op "onze" Eurosport.
Klopt.quote:
Het lullige is dat ik nog al heen en weer zap en dan elke keer weer de taal om moet zetten dus neem ik de onzin maar voor lief ...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt.
En hier blijven ze nuttige informatie geven. Die Belg op onze Eurosport vind ik een beetje traag en hij lult soms maar wat raak.
Aan het begin van de race kostte de safety car situatie de Audi's meer dan 2 minuten. Omdat ze net een paar seconden tekort kwamen om de tweede safety car die op de baan kwam voor te blijven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:22 schreef chufi het volgende:
Je moet dus zorgen om dan juist niet naar binnen te gaan als de regels zo zijn, het is nogal een lang rondje dus dat is zonde, maar de pitsstops zijn niet F1-like en nemen vaak toch wat extra tijd .. maaar goed vreemde regel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |