Fris wasgoed snap ik, maar mannelijke ondertoon... what? snap m niet..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind altijd zo lief als een jongen een geur van fris wasgoed, maar met een mannelijke ondertoon, om zich heen heeft hangen.![]()
Of ben ik nu weer heel raar
Nee dat deed ik alleen in Oostenrijk op de bergquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan moest je altijd met de melkbus naar de boer om melk te halen
Ja, dat kochten we bij "Netjes Winkeltje" en iedereen kende Netje ook. Ze was de grote kindervriend van 't dorp! .... Ze is inmiddels overledenquote:en je mocht dan onderweg naar het snoepwinkeltje en dan kocht je een zoethoutje
Ik werkte wel op een boerderij, maar had ze;f geen klompjes hoorquote:en dan liep je met je klompjes over de keitjes van het erfje van het boertje
Neuh. Ze hadden eieren, geen kaasquote:en het boertje zei dan altijd Steef je pet zit scheef en dan moest je die weer recht zetten en pas later zou je dat scheef zitten van die pet linken aan je geaardheid want je dacht altijd dat hij dat rijmen deed om te pesten nou dan ging je weer terug met een bus vol melk waar thuis dan zelf yoghurt werd gemaakt en kaasen daar keek je dan altijd naar hoe dat gebeurde
Ik had A geen pet, B geen krrullen en C hadden we geen molenquote:en je groette de dominee en de dokter en dan nam je je pet af nou en prompt zeiden ook zij Steef je pet zit scheef dus je had het na verloop van tijd best wel gezien in het dorp waar je ook wel bekend stond om die grote bos blonde krullen en het was altijd hard werken met zijn allen in het molenaarsgezin!
BIJNA goed!quote:Tóch?!
ik gok op zweet....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:36 schreef Deceit het volgende:
[..]
Fris wasgoed snap ik, maar mannelijke ondertoon... what? snap m niet..
Wat is dat voor serie?quote:
Britse sitcom over IT-afdeling.quote:
Heeeey garagesletje van me!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemorgen manginas![]()
![]()
what een suggestieve TT weer.
Fetish much?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind altijd zo lief als een jongen een geur van fris wasgoed, maar met een mannelijke ondertoon, om zich heen heeft hangen.![]()
Of ben ik nu weer heel raar
Die moet ik maar eens goed gaan checken jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Britse sitcom over IT-afdeling.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_IT_Crowd
Ik weet niks van IT maar vind het echt hilarisch.
Nee omdat een parfumerie overheerst wordt door te zoete damesgeurenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Fetish much?![]()
Nee hoor. Vind ik ook. En ze moeten niet stinken naar een parfumerie
like hell i am.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeeey garagesletje van me!
Jij bent echrt de eeenige die dat zou denken van die TT hoor
best een aardige seriequote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moet ik maar eens goed gaan checken ja
Nee, geen zweetlucht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik gok op zweet....
als het zweet vers is en veroorzaakt door bepaalde handelingen dan is het wel
Maar daarna wel even douchen
Ze mogen wel een luchtje op maar niet tig liters zodat je ze al mijlenver ruikt. En tijdens sex helemaal niet. Ook geen deo. Dat is echt kk bitter.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee omdat een parfumerie overheerst wordt door te zoete damesgeuren
Nee, geen zweetgeur maar lichaamsgeur. (moeten ze geen knoflook gegeten hebben)quote:
Bittersmakende okselharenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze mogen wel een luchtje op maar niet tig liters zodat je ze al mijlenver ruikt. En tijdens sex helemaal niet. Ook geen deo. Dat is echt kk bitter.
Precies, een subtiele mannelijke lichaamsgeur. In combinatie met fris wasgoedgeur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, geen zweetgeur maar lichaamsgeur. (moeten ze geen knoflook gegeten hebben)
Juist! je tong wordt daar echt rauw van van die deo.quote:
Of van die anti-transpirant deo, dat je dan likt en je van dat witte droge poeder op je tong hebtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze mogen wel een luchtje op maar niet tig liters zodat je ze al mijlenver ruikt. En tijdens sex helemaal niet. Ook geen deo. Dat is echt kk bitter.
juist ja!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Precies, een subtiele mannelijke lichaamsgeur. In combinatie met fris wasgoedgeur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Nou, het zit niet in het standaard sexpakket, maar doe het wel vaak. Ligt er ook aan wie. Als iemand daar bossen shag heeft hangen wat helemaal is uitgebeten door de zweet. Dan pas ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Likken jullie oksels tijdens de seks?
Da's nou echt een plek waar ik niet snel kom
Dan nog kom ik eigenlijk niet aan okselsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:54 schreef Deceit het volgende:
Ik wel als de seks totaal niet gecompliceerd is en dat je alles wilt pakken wat je pakken kan, als je uber uber geil bent
En voeten, maar ook daar ligt er aan wie het is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Likken jullie oksels tijdens de seks?
Da's nou echt een plek waar ik niet snel kom
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
juist ja!![]()
Daarom vind ik Aziaten ook naar zoetzure saus ruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
甚至還表現得不再關心!!!!!!!!!!!!!!!
從前你是傷的痕跡!!!!!!!!!!
現在不過是場回憶!!!!!!!!!!!!!!!!!!
忽遠 忽近
我怕的是低潮來襲!!!!!!!!!!!!
這城市哪裡夠隱密
藏住我突然想哭的情緒
寧願失去鬥志勇氣!!!!!!!!!
好過和你冷戰推擠
這樣 誰輸得起!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En het plekje onder je oorlel? Daar wel?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan nog kom ik eigenlijk niet aan oksels
Iewquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En voeten, maar ook daar ligt er aan wie het is.
Tis een beetje roestig. Wat staat er ook alweer?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
甚至還表現得不再關心!!!!!!!!!!!!!!!
從前你是傷的痕跡!!!!!!!!!!
現在不過是場回憶!!!!!!!!!!!!!!!!!!
忽遠 忽近
我怕的是低潮來襲!!!!!!!!!!!!
這城市哪裡夠隱密
藏住我突然想哭的情緒
寧願失去鬥志勇氣!!!!!!!!!
好過和你冷戰推擠
這樣 誰輸得起!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Jaaaa!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En het plekje onder je oorlel? Daar wel?![]()
Voeten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
Oh staat dat er? :/quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:59 schreef Steve het volgende:
Were not even show interest !!!!!!!!!!!!!!!
You are the traces of previous injuries !!!!!!!!!!
But now is the field of memory !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suddenly near or far
I am afraid that the low incoming !!!!!!!!!!!!
Enough of the city where secret
I suddenly want to cry live hidden emotions
Would rather lose the courage to fight !!!!!!!!!
Better, and you push the Cold War
Who is this loser !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neeee!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Blanken stinken naar aardappelpuree?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis een beetje roestig. Wat staat er ook alweer?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:00 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Blanken stinken naar aardappelpuree?
o nee nagels. Lig ik helemaal open. (ken dat nog uit mijn heterotijd)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En met nagels over de rug is ook altijd een goeie!
Hou s op jullie, straks ga ik vanavond echt met iemand afspreken!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En met nagels over de rug is ook altijd een goeie!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga naar huis rijden... mijn vriend vrienden staan zo voor de deur
Allemaal een fijne avond
waarom zou je niet afspreken?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hou s op jullie, straks ga ik vanavond echt met iemand afspreken!
Je kan de hetero's die bij mij zijn geweest zo herkennen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o nee nagels. Lig ik helemaal open. (ken dat nog uit mijn heterotijd)Maar wel met de vingertoppen als het rough wordt.
Jaaaaa, t is te lang geleden!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom zou je niet afspreken?
Of bedoel je om alles uit te proberen wat net langskwam?![]()
hetzelfde!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga naar huis rijden... mijn vriend vrienden staan zo voor de deur
Allemaal een fijne avond
Ik heb echt ZO hard niets met voeten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan de hetero's die bij mij zijn geweest zo herkennen.
Die hebben boter kaas en eieren strepen op hun rug. Ik kras
lijkt me sterk!quote:
ja, mooie echte mannenvoeten. Niet met eksterogen, droge hielen of zwarte nagels. Nee, dan ook niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt ZO hard niets met voeten.
Weg die dingen. Ik wil ze niet zien.
Hadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lijkt me sterk!![]()
je had toch scharrels her en der? of ben ik in de war met iemand anders?
Met spa rood? Never tried thatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:11 schreef Great.Expectations het volgende:
Pijpen met lauw water of spa rood is ook lekker
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:11 schreef Great.Expectations het volgende:
vandaar dat je die foto op al die sites wilde gaan zetten.quote:
neeh, ik wilde laten zien dat ik 4 jaar ouder was gewordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vandaar dat je die foto op al die sites wilde gaan zetten.
Lauw water is leuker. Of een ijsblokje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
vanwege koolzuur. Heb het weleens gedaan met champagne.. Was wel leuk, maar hoeft voor mij niet
maar we hadden geen 'before' foto gezien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:18 schreef Deceit het volgende:
[..]
neeh, ik wilde laten zien dat ik 4 jaar ouder was geworden
ijsblokjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Lauw water is leuker. Of een ijsblokje.
Nee, dat hoeft ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ijsblokje![]()
ik heb het ook weleens gezien dat er honing werd gebruikt. Lijkt me echt niets.
en vanavond HIPSquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:25 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben weer richting Rotterdam! Even uit eten en dan een biertje happen
Vroeg me dat nou ook al afquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:30 schreef Dragonwizard het volgende:
Waar komt dat nou opeens vandaag? Pijpen + drank?
22 die fobo hoofd foto was ik 17 of 18quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar we hadden geen 'before' foto gezien.
hoe oud ben je nu dan? 23?24?
Wat een geknoeiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:11 schreef Great.Expectations het volgende:
Je hebt dus geen idee hoe het is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een geknoei
Om nog maar te zwijgen over de geluiden
Succes, er is een invasie van Guus Meeuwis fans.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:49 schreef Deceit het volgende:
Ik ga me kantoor leegruimen en op naar eindhovuhhhh de g..
REBEL!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik had trouwens vandaag reviewmeeting met het management... en ik liep er heen in een nette paarse blouse en.... KNALgroene allstarsNo comments. It went well.
Lolquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:51 schreef wonderer het volgende:
Lauw water? Waarom lauw?
Met een pepermuntje of als je net je tanden hebt gepoetst kan ookIk heb het wel eens met een altoid (HEEL sterke pepermunt) met dropsmaak gedaan. Moest ik halverwege keihard lachen omdat ik dacht "droplul"
Met spa rood gaat het wel behoorlijk schuimen he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een geknoei
Om nog maar te zwijgen over de geluiden
Oh nee, Spa schuimt niet. Dan moet je Fanta proberen of cola (light) ofzo. Nou ja, of wat dan ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met spa rood gaat het wel behoorlijk schuimen he.
Die Spa dan.
Anders is er iets goed mis.
Of wie er dusdanig goed is in bed dat er helemaal geen behoefte is aan 'fantasie' fratsenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:59 schreef Great.Expectations het volgende:
Of wordt nu opeens pijnlijk duidelijk wie saai en fantasieloos is in bed.
Dat zou ik niet doen. Lijkt me pijnlijk, zeker Cola, want dat is stiekem heel zuur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh nee, Spa schuimt niet. Dan moet je Fanta proberen of cola (light) ofzo. Nou ja, of wat dan ook.
Dus.
Ik ging er wel enorm van kwijlen jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol
het klinkt me allemaal als veels te veel gedoe en geklieder
au natural pa' mí
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Of wie er dusdanig goed is in bed dat er helemaal geen behoefte is aan 'fantasie' fratsen
quote:
Dat loopt zo lekker je nek inquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nah okay kwijl is bij dat wel positief op zich
G_E is sekstips aan het uitdelen, mocht dat je interesse wekken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:14 schreef creno het volgende:
moet ik echt alles terug lezen, of was het feit dat dosadi een pak heeft het hoogtepunt van de afgelopen uren ?
Mij dus ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol
het klinkt me allemaal als veels te veel gedoe en geklieder
au natural pa' mí
*gross*quote:
Dan komt de vraag welke zoal en dan ga je zogenaamd dansen! *tsk*quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij dus ook
Ze kronkelen al au naturelle en de complimenten stromen.
Pas als me dat niet meer lukt zal ik de trukendoos erbij slepen
Op andere gebieden echter kan ik best verbeteren![]()
Ik noemde één klein onschuldig ietsje, en dat wordt meteen opgeblazen, alsof het een enorme fetisj betreft.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:20 schreef Steve het volgende:
[..]
G_E is sekstips aan het uitdelen, mocht dat je interesse wekken.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:27 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik noemde één klein onschuldig ietsje, en dat wordt meteen opgeblazen, alsof het een enorme fetisj betreft.
Welkom in [homo]quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik noemde één klein onschuldig ietsje, en dat wordt meteen opgeblazen, alsof het een enorme fetisj betreft.
Kan zo in het rijtje goldenshower en sneaker sniffen!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wie zijn ze?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij dus ook
Ze kronkelen al au naturelle en de complimenten stromen.
Ja, als je als single al blij bent wanneer het er van komt, dan probeer je niet snel iets nieuws, denk ik. Maar om dan van jezelf te roepen dat je fantastisch bent in bed...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef wonderer het volgende:
Ik heb Brad ook nog nooit horen klagen, maar iets extra's is toch wel eens leuk? Of misschien geldt dat vooral voor langdurige relaties.
Nou ja, als je verschillende mannen mondeling naar een hoogtepunt kunt brengen zonder dat je ze echt kent, vind ik dat wel knap. Misschien wel knapper dan als het lukt bij een man van wie je alle lekkere plekjes kent.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, als je als single al blij bent wanneer het er van komt, dan probeer je niet snel iets nieuws, denk ik. Maar om dan van jezelf te roepen dat je fantastisch bent in bed...
De Mac vult de maag van velen, maar dat betekent niet dat je daar een gastronomisch hoogtepunt beleeft. Maar de mensen die graag naar de Mac gaan, vinden een restaurant met drie sterren vaak maar niets.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, als je verschillende mannen mondeling naar een hoogtepunt kunt brengen zonder dat je ze echt kent, vind ik dat wel knap. Misschien wel knapper dan als het lukt bij een man van wie je alle lekkere plekjes kent.
Oh. Ja. Ik heb daar geen ervaring meequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
De Mac vult de maag van velen, maar dat betekent niet dat je daar een gastronomisch hoogtepunt beleeft. Maar de mensen die graag naar de Mac gaan, vinden een restaurant met drie sterren vaak maar niets.
ja wat een gedoe. Bussen omgeleid en een oranje wolk in de stad, terwijl de wedstrijd pas maandag isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Succes, er is een invasie van Guus Meeuwis fans.
Waar werk jij nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:55 schreef creno het volgende:
Joran-van-der-Sloot aansteker:
[ afbeelding ]
Zó die isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ha, ik ook, nou ja, ik heb hem gestolen van een fokkerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb precies zo'n zelfde boxer
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha, ik ook, nou ja, ik heb hem gestolen van een fokker
Pas maar op! hahaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
*naar onderbroekenlaatje ren*
Jaquote:
Wat was er mis met de andere TTquote:
Dankjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
مساء الخير
Serieus?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb precies zo'n zelfde boxer
Wees gerust MrA...ik heb er geen .:Y)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus?
Met zo intens groot die letters van het merk op de band?
How très Bjorn Borgig.
Neequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wees gerust MrA...ik heb er geen.:Y)
O, die incestueuze bel-ami tweelingquote:
Zou leuk zijn als dat soort types morgen op defqon zijn.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als dat soort types morgen op defqon zijn.
Op bewegend beeld zijn ze ook een stuk lelijker.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, die incestueuze bel-ami tweeling
Niet dat ik ze ken hoor
Ik ben van alle marken thuis, dat zie je maar weer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ga je naar Defqon ja?
Had ik niet achter je gezocht
Mijn nichtje gaat ook
Wat is daar nu fijn aan?quote:
Hoe lang ben jij dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga met mijn fruithapje (ja ja, 60+kg) op de bank hangen
Enjoy! en shake it misterquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als dat soort types morgen op defqon zijn.
Is dat wel gezond?quote:
Ik stop mijn packer in de opening voor de cup, dan hangt die niet los in mijn onderbroek enzo, stuk lekkerder voor de zomerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is daar nu fijn aan?
Ja ok, passend snap ik
maar een jockstrap überhaupt.
Ja, en ik weet dat jij het niets vindt, maar daar hoef ik mij gelukkig niets van aan te trekken. En hij staat mij kei sexy.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus?
Met zo intens groot die letters van het merk op de band?
wich reminds mequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, die incestueuze bel-ami tweeling
Niet dat ik ze ken hoor
uh? Hoe herinnert dat jou aan squirtende vrouwen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wich reminds me
squirtende vrouwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
porno enzquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
uh? Hoe herinnert dat jou aan squirtende vrouwen?
heb ik ook altijd, dan heb ik een liedje in mn hoofd en dan kom ik in de badkamer en dan is dat liedje op de radioquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:28 schreef wonderer het volgende:
Ik ben helderziendIk ging Brad een berichtje schrijven op msn (nou ja, google talk) over het avondeten en terwijl ik bezig was, ging hij tikken of ie nog boodschappen moest doen
Put jezelf uit voor het slapen gaan, dan slaap je vast langerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Vannacht misschien weer eens langer slapen dan 3 uur.
Dan blijft over....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vanavond echt niet meer rennen hoor.
Lief dat je meedenkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:57 schreef Peter het volgende:
En ik hoorde dat Dosadi dit weekend toch geen date heeft, dus wellicht kan hij je helpen?
Het is nog erger. Ik liep langs een doos met pindakaas M&Ms en besloot ze NIET mee te nemen. Brad moest dus even naar de supermarkt voor pastasaus en wat neemt ie nog meer mee?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb ik ook altijd, dan heb ik een liedje in mn hoofd en dan kom ik in de badkamer en dan is dat liedje op de radio
Wonderer het medium, binnenkort op RTL4quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is nog erger. Ik liep langs een doos met pindakaas M&Ms en besloot ze NIET mee te nemen. Brad moest dus even naar de supermarkt voor pastasaus en wat neemt ie nog meer mee?Juist.
Alwéér?quote:
Oh.. smsen dan! Ik ben er ook!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alwéér?
Ik ga trouwens morgen in Rotterdam () uit!
Je gaat áltijd uit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. smsen dan! Ik ben er ook!
En ja, ik ben er altijd, maar ik ga ook uit
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wonderer het medium, binnenkort op RTL4
Correctie, Vlarp gaat soms uit en is heel liefquote:
Dankje, Erikquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Correctie, Vlarp gaat soms uit en is heel lief.
Moet je wat van hem?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Correctie, Vlarp gaat soms uit en is heel lief.
Ja ik moest mijn eerdere uitspraak bijstellen omdat meneer 't laster vondquote:
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik moest mijn eerdere uitspraak bijstellen omdat meneer 't laster vond.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een aanstellerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij heeft weer gedronken, dan wordt ie vervelend.quote:
Hij heeft altíjd gedronken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij heeft weer gedronken, dan wordt ie vervelend.
met zijn ballen zou ik wel eens willen spelen.....quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:50 schreef keizerpinguin het volgende:
Gisteren deze film gezien
[ afbeelding ]
ZO'n lekkere hoofdrol speler.... de middelste!!![]()
IK BEN VERLIEFD!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt ene beetje op Gaz van Two Pints Of Lagerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEN VERLIEFD!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou als je met een vieze bril kijkt ja......quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij lijkt ene beetje op Gaz van Two Pints Of Lager.
geef mij die bovenste maarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere borstquote:
Zou kunnen aangezien het een thuiswedstrijd is maar ik moet tennissenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://linkfestival.wordpress.com/ komen jullie morgen ook allemaal naar het Linkfestival 2010 in Den Bosch?
Darryl Stephens.quote:
Borsthaar?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:44 schreef Dosadi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vraag:
Wat was mijn zoekopdracht?
Hairy abs?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:44 schreef Dosadi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vraag:
Wat was mijn zoekopdracht?
Ja, het was hemquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
Stap ik net in de trein naar Den Bosch om licht te gaan stellen voor mijn voorstelling op het Linkfestival morgen in de verkadefabriek.
Stapt volgens mij Steve net uit diezelfde coupe, ik weet het niet zeker want ik heb hem pas 1 keer eerder gezien.
Maar ik zit nu in een stoel die nog warm is van de vorige bezitter, misschien wel van Steve
denk het wel jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Sneaky medeFok!ers spotten maar niets zeggen is de nieuwe trend?
Je zou het bijna denken hequote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Je zak is leeg?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:50 schreef Deceit het volgende:
heb uiteindelijk wel mijn date gehad vannacht
Moet je ff roepen "Euy! Doe's nie zo gay! Zet die homomuziek af!".quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:46 schreef Dosadi het volgende:
De tokkies buiten draaien nogal gay muziek:
Dragostini Din Tei (of whatever)
King of my Castle remix
Lady Gaga
Terwijl er aan een steenoude auto word gesleuteld
Tss. Jij liep veuls te hard voorbij als een angstig hertje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Waarom koos je deze dan niet uit?quote:
Mwah ben bij me ex geweest, bij zijn ouders in een dorp bij Eindhoven..quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tss. Jij liep veuls te hard voorbij als een angstig hertje.
maar niet met mijquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:50 schreef Deceit het volgende:
heb uiteindelijk wel mijn date gehad vannacht
Ik gok op: Nooitquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
Mwah ben bij me ex geweest, bij zijn ouders in een dorp bij Eindhoven..
Hij moet zijn flat uit, want die wordt platgegooid..
Die bij de kruiskamp, waar ik dus ook een tijd heb gewoond..
Wanneer stopt mijn soap!
omdat het wel HOT moest zijn, en David Hasselhoff is al langere tijd niet hot dan wel hot.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom koos je deze dan niet uit?
[ afbeelding ]
Als je nou vanavond naar Bliss komt dan kun je sowieso mij en Steef spotten. Misschien dat Tomasso er ook wel is. Weet niet of ie moet werkenquote:
Ik ook... maar ik word op de verjaardag van mijn zus verwacht!quote:
Ik zag hem wel, heb ook gedag gezegd, IK ben niet arrogantquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, het was hem
Hij smste dat jij hem niet zag
"Ik ken u niet hoor!"quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik zag hem wel, heb ook gedag gezegd, IK ben niet arrogant
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik zag hem wel, heb ook gedag gezegd, IK ben niet arrogant
Waar woon jij eigenlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:11 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ga nu speciaal maar een AH aan de andere kant van de stad, speciaal om Fok!ers te ontlopen. En eigenlijk durf ik alleen de stad in als ik weet dat iedereen uit E. hier online is.
Voor Ang3l en mij is hetzelfde stembureau het meest dicht bij huis.quote:
Lekker bij de bejaardjesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Voor Ang3l en mij is hetzelfde stembureau het meest dicht bij huis.
't is echt een klootzak jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er IEMAND arrogant is, dan is het Steve wel!
Mee eens. En dat terwijl hij er geen ENKELE reden toe heeft.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er IEMAND arrogant is, dan is het Steve wel!
Is ie OOIT lief tegen ons?!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Doe eens lief tegen Steve
*is graag tegendraads
Geef me één goede reden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Doe eens lief tegen Steve
*is graag tegendraads
Precies: Brabantquote:
Dat zullen jullie dan wel niet verdiend hebbenquote:
Tegen mij wel hoor... als we weer eens een date hebben... dan is hij uren lang lief.quote:
IK VERDIEN ALLES!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zullen jullie dan wel niet verdiend hebben
Ik moet wel, anders ga je gemeen doen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:01 schreef PhalanX het volgende:
Tegen mij wel hoor... als we weer eens een date hebben... dan is hij uren lang lief.
je doet het fout, volgens mij moet je alleen je username invullen en niet heel dat www..... gedoe.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Zien jullie iets aan de icoontjes rechts naast mijn username?
Je moet even alleen je username invullen, niet de hele url.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Zien jullie iets aan de icoontjes rechts naast mijn username?
Ik had iets beter moeten lezenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
je doet het fout, volgens mij moet je alleen je username invullen en niet heel dat www..... gedoe.
Zie je nou wel. Phalanx en Dosadi posten gewoon tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:01 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Tegen mij wel hoor... als we weer eens een date hebben... dan is hij uren lang lief.
Vertelquote:
Dat ik vannacht weer naar me ex ben gegaan en hij nu vraagt en wat nu tussen ons.quote:
Laat ik het zo zeggen: mezelf insmeren met factor 50 was een beetje aan de positieve kantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |