Lekkere borstquote:
Zou kunnen aangezien het een thuiswedstrijd is maar ik moet tennissenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://linkfestival.wordpress.com/ komen jullie morgen ook allemaal naar het Linkfestival 2010 in Den Bosch?
Darryl Stephens.quote:
Borsthaar?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:44 schreef Dosadi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vraag:
Wat was mijn zoekopdracht?
Hairy abs?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:44 schreef Dosadi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vraag:
Wat was mijn zoekopdracht?
Ja, het was hemquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
Stap ik net in de trein naar Den Bosch om licht te gaan stellen voor mijn voorstelling op het Linkfestival morgen in de verkadefabriek.
Stapt volgens mij Steve net uit diezelfde coupe, ik weet het niet zeker want ik heb hem pas 1 keer eerder gezien.
Maar ik zit nu in een stoel die nog warm is van de vorige bezitter, misschien wel van Steve
denk het wel jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Sneaky medeFok!ers spotten maar niets zeggen is de nieuwe trend?
Je zou het bijna denken hequote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Je zak is leeg?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:50 schreef Deceit het volgende:
heb uiteindelijk wel mijn date gehad vannacht
Moet je ff roepen "Euy! Doe's nie zo gay! Zet die homomuziek af!".quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:46 schreef Dosadi het volgende:
De tokkies buiten draaien nogal gay muziek:
Dragostini Din Tei (of whatever)
King of my Castle remix
Lady Gaga
Terwijl er aan een steenoude auto word gesleuteld
Tss. Jij liep veuls te hard voorbij als een angstig hertje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Waarom koos je deze dan niet uit?quote:
Mwah ben bij me ex geweest, bij zijn ouders in een dorp bij Eindhoven..quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tss. Jij liep veuls te hard voorbij als een angstig hertje.
maar niet met mijquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:50 schreef Deceit het volgende:
heb uiteindelijk wel mijn date gehad vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |