Gefeliciteerd kerel hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:07 schreef ThePianoMan het volgende:
1.![]()
2. *zet tv aan*
3.![]()
![]()
![]()
![]()
4. *ziet voetbal*
5.![]()
6. *zet tv uit*
Maar je moet ook niet kijken, je moet luisteren dat is wat ik typ.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:07 schreef ThePianoMan het volgende:
1.![]()
2. *zet tv aan*
3.![]()
![]()
![]()
![]()
4. *ziet voetbal*
5.![]()
6. *zet tv uit*
bij stap 2 luisterde ik al.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:10 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Maar je moet ook niet kijken, je moet luisteren dat is wat ik typ.
Zou fijn zijn inderdaadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:14 schreef EchoAlpha het volgende:
Beter scoort Mexico zometeen, houden ze gelijk hun bek
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Hopelijk beseffen die Afrikanen wel dat ze hiermee kun kans weggooien om de organisatie van het WK van volgend jaar binnen te halen.
Wat takke-irritant zeg.
Hopelijk beseffen die Afrikanen wel dat ze hiermee kun kans weggooien om de organisatie van het WK van volgend jaar binnen te halen.
huhquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat takke-irritant zeg.
Het WK muggenziften?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat takke-irritant zeg.
Wat takke-irritant zeg.
Wat is het nut van lelijke oranje t-shirts en petten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:32 schreef GS-Raw het volgende:
Wat is nou eigenlijk het nut van die kloteherrie??"?
Wat takke-irritant zeg.
Anders hoor je er niet bij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:27 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Wat is het nut van lelijke oranje t-shirts en petten?
zeker geen slecht ideequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef HeteBliksem het volgende:
Ben niet de enigste die aan muggen moest denken bij dat pokke geluid. Zou er spontaan zelf één halen om vervolgens andere ermee de hersens in te slaan.
ja oke maar kijk wat een pokke herrie ze hier al mee maken pffquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:56 schreef oOMorfieusOo het volgende:
Was idd ook het eerste waar ik aan moest denken XD
Gelukkig heeft de fifa die dingen die langer zijn dan een meter verboden.
zooo ongeveerrrquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:03 schreef Salatrel het volgende:
duizendmiljoenmiljard muggen?
Wat takke-irritant zeg.
En nu de rest nog please.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:56 schreef oOMorfieusOo het volgende:
Was idd ook het eerste waar ik aan moest denken XD
Gelukkig heeft de fifa die dingen die langer zijn dan een meter verboden.
en die kut muggen gaan maar niet wegquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:37 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Godver, je word er gewoon gek van. Je begint om je heen te slaan enzo....
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:50 schreef Niemand.. het volgende:
Er zullen vast wel weer een paar mensen in nederland zijn die echt negers met een toeter gaan slaan.
Ik zou zeggen: ga er naar toe en douw bij iedre neger met een toeter, de toeter in zijn aars.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:55 schreef maickeltje het volgende:
[..]
heb liever dat ze die mensen daar slaan met een toeter
ben bang voor negersquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:57 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: ga er naar toe en douw bij iedre neger met een toeter, de toeter in zijn aars.En dan maar hopen dat ze niet teveel scheten laten.
![]()
Dus als ik een negert zie die er op blaast doe ik net of ik het heel cool vind, ga dan snel naar huis achter fok en dan een topic er over aan makenquote:
Zo veel mogelijk afstand houden he, het kan een fokker zijn en die willen nog wel eens aggresief worden als ze buiten komen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:18 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Dus als ik een negert zie die er op blaast doe ik net of ik het heel cool vind, ga dan snel naar huis achter fok en dan een topic er over aan maken
Was joran ook een fokker?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:27 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk afstand houden he, het kan een fokker zijn en die willen nog wel eens aggresief worden als ze buiten komen.
bucket KFC meenemen. Als je je in het nauw gedreven voelt, dat ding op de grond gooien en wegrennen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |