abonnement Unibet Coolblue
pi_85458491
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:00 schreef Starlie het volgende:
Zag gister een blad in de Bruna en daar stond op...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_85458498
Welk blad trouwens?
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_85463885
Dat stond ook in de Veronicagids, maar dat is enkel een vermoeden omdat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
pi_85463949
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat stond ook in de Veronicagids, maar dat is enkel een vermoeden omdat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is een beetje spuit 11, staat eerder ook al geschreven hier :') Sorry!
Tralalalaaa
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:02:45 #105
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_85464197
Mensen, dit zijn toch geen spoilers? :') Die suffe berichtjes altijd. Ellen en Patrick hebben allebei een contract t/m seizoen 8, zolang zal de serie ook sowieso doorlopen - aan het eind van dat seizoen zouden de interns van seizoen 1 klaar moeten zijn (mogen ze ook in 't donkerblauw *O* ).

Maar goed, wat TAP zegt, we zijn pas bij 7.01 (nog 5 weken!!), waar hebben wel 't over!?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:07:04 #106
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_85464306
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:02 schreef babette21 het volgende:
Mensen, dit zijn toch geen spoilers? :') Die suffe berichtjes altijd. Ellen en Patrick hebben allebei een contract t/m seizoen 8, zolang zal de serie ook sowieso doorlopen - aan het eind van dat seizoen zouden de interns van seizoen 1 klaar moeten zijn (mogen ze ook in 't donkerblauw *O* ).

Maar goed, wat TAP zegt, we zijn pas bij 7.01 (nog 5 weken!!), waar hebben wel 't over!?
Inderdaad. Bovendien denk ik dat 8 seizoenen sowieso een mooi aantal is en een goed moment om te stoppen. Moment dat Meredith en Derek er uit gaan zou ik de serie ook stop gaan zetten. Anders word het een 2e E.R. met al die personage-wisselingen. En na 8 seizoenen zijn de meeste verhalen wel verteld denk ik toch. Als Pompeo en Dempsey wel besluiten te blijven voor een 9e seizoen en de verhaallijnen zijn nog goed, zeg ik natuurlijk geen nee.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:25:31 #107
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_85464768
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:02 schreef babette21 het volgende:
Mensen, dit zijn toch geen spoilers? :') Die suffe berichtjes altijd.
Maar als je het niet in een spoiler zet dan krijg je gezeik dat het in een spoiler moest.... Het is ook nooit goed he ;)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:28:48 #108
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_85464851
Ik weet niet of het voor mij zoveel zou uitmaken als Mer en/of Der uit de serie zouden gaan, terwijl de serie doorloopt. Ze zijn oke, maar zeker niet mijn favorieten. Kijkers (vooral die fanatieke Amerikanen) raken altijd in de stress bij het idee aan verandering, maar tot nu toe is de serie er voor mij niet minder op geworden: we zijn Burke, Addison (snikje), George en Izzie dan wel kwijt, maar hebben er Callie, Sloan, Lexie en Arizona voor teruggekregen. En die zijn zeker zo leuk!
Ik ben het met je eens dat een serie moet stoppen wanneer de lol eraf is. Maar dat hangt wat mij betreft meer samen met suffe verhaaltjes dan met castwisselingen.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:44:33 #109
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_85465305
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:28 schreef babette21 het volgende:
Ik weet niet of het voor mij zoveel zou uitmaken als Mer en/of Der uit de serie zouden gaan, terwijl de serie doorloopt. Ze zijn oke, maar zeker niet mijn favorieten. Kijkers (vooral die fanatieke Amerikanen) raken altijd in de stress bij het idee aan verandering, maar tot nu toe is de serie er voor mij niet minder op geworden: we zijn Burke, Addison (snikje), George en Izzie dan wel kwijt, maar hebben er Callie, Sloan, Lexie en Arizona voor teruggekregen. En die zijn zeker zo leuk!
Ik ben het met je eens dat een serie moet stoppen wanneer de lol eraf is. Maar dat hangt wat mij betreft meer samen met suffe verhaaltjes dan met castwisselingen.
Heb je ook weer gelijk in. Maar voor mij is Meredith wel een van de favorieten, en ik vind het altijd wel leuk als de hoofdpersoon de hele serie meespeelt. Maar de personages die er bij zijn gekomen zijn stuk voor stuk wel erg leuk ja. Al mis ik vooral Addison en Izzie wel erg.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_85474360
Maar dan nog is het raar als de serie door zou gaan zonder Meredith aangezien zijn de hoofdpersoon is en haar achternaam in de titel van de show staat :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:01:08 #111
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_85474559
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:56 schreef Catwoman1986 het volgende:
Maar dan nog is het raar als de serie door zou gaan zonder Meredith aangezien zijn de hoofdpersoon is en haar achternaam in de titel van de show staat :)
Dat zouden ze eventueel op kunnen lossen door Lexie hoofdpersoon te maken ; maar of zij de show kan tillen? Pompeo is van een iets hoger niveau.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:43:11 #112
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_85479150
Pompeo een betere actrice dan Chyler Leigh? Oh dat vind ik dus echt niet! :D Ik snap dat hoofdpersoon-idee ook niet zo, Grey's is toch gewoon een ensembleshow? (misschien in het begin niet zo, maar sinds - laten we zeggen - seizoen 3 draait de show voor mijn gevoel echt om iedereen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 augustus 2010 @ 16:46:00 #113
163650 Greys
pi_85479304
Ik vind Mer een van de minst likable en interessante karakters uit de serie.
En ik mis Izzie geen seconde :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85479554
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:46 schreef Greys het volgende:
Ik vind Mer een van de minst likable en interessante karakters uit de serie.
En ik mis Izzie geen seconde :@
Izzie mis ik ook echt niet! Ik dacht dat ik haar in het begin wel leuk vond, maar nu ik alles nog eens terug heb gekeken besef ik dat ik haar vanaf het begin eigenlijk gewoon al erg irritant heb gevonden en haar verhaallijnen niet boeiend. Mis haar dus ook geen seconde!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_85479822
Ik mis Addisson en George. Izzie mis ik niet echt.. Vroeger vond ik haar heel leuk, maar het werd steeds minder.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 augustus 2010 @ 16:58:28 #116
163650 Greys
pi_85479961
Vanaf dat eeuwigdurende Danny-als-spook gebeuren heb ik alle interesse in Izzie verloren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:00:10 #117
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_85480041
Niet verwacht dat velen hier Izzie niet zouden missen. Ik mis haar echt enorm ; vond de actrice altijd erg goed spelen. Ik mis George en Burke juist absoluut niet, of Hahn. Die waren allemaal zo irritant. En Meredith vind ik een van de leukste personages eigenlijk..ze heeft alles. Dark,twisty,emotioneel,vrolijk..ze kan alles spelen met haar karakter terwijl ik Lexie juist wat eentoniger vind spelen ; ze is vaak nogal happy of zenuwachtig ( gaat ze veel eten :P ). Daarom ben ik ook benieuwd hoe het Lexie aangrijpt in seizoen 7, na die shooting. Maar als Meredith vertrekt..ga ik haar echt missen. Haar vriendschap met Izzie en George toendertijd vond ik erg mooi ; een van de mooiste vriendschappen uit een TV-serie. Nu heeft ze dat nog met Christina en Alex, maar toch iets minder.

Geef seizoen 7 :( of de seizoen 6 dvd...maar die komt pas in november uit :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 augustus 2010 @ 17:07:17 #118
163650 Greys
pi_85480374
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Niet verwacht dat velen hier Izzie niet zouden missen. Ik mis haar echt enorm ; vond de actrice altijd erg goed spelen. Ik mis George en Burke juist absoluut niet, of Hahn. Die waren allemaal zo irritant. En Meredith vind ik een van de leukste personages eigenlijk..ze heeft alles. Dark,twisty,emotioneel,vrolijk..ze kan alles spelen met haar karakter terwijl ik Lexie juist wat eentoniger vind spelen ; ze is vaak nogal happy of zenuwachtig ( gaat ze veel eten :P ). Daarom ben ik ook benieuwd hoe het Lexie aangrijpt in seizoen 7, na die shooting. Maar als Meredith vertrekt..ga ik haar echt missen. Haar vriendschap met Izzie en George toendertijd vond ik erg mooi ; een van de mooiste vriendschappen uit een TV-serie. Nu heeft ze dat nog met Christina en Alex, maar toch iets minder.

Geef seizoen 7 :( of de seizoen 6 dvd...maar die komt pas in november uit :(
Ik heb Mer altijd al dikker met Cristina gevonden dan met wie ook?
Haar band met Cristina is toch véél interessanter/dieper/mooier/grappiger dan met Izzie ooit geweest is? Of ben ik dat dan allemaal alweer vergeten omdat het Izzie betrof? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:09:40 #119
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_85480484
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Greys het volgende:

[..]



Ik heb Mer altijd al dikker met Cristina gevonden dan met wie ook?
Haar band met Cristina is toch véél interessanter/dieper/mooier/grappiger dan met Izzie ooit geweest is? Of ben ik dat dan allemaal alweer vergeten omdat het Izzie betrof? :P
Christina is altijd haar beste vriendin geweest inderdaad. Maar ik had het meer over het trio George,Izzie en Meredith. In seizoen 1-3 was die vriendschap echt hevig. Maar die vriendschap kreeg steeds minder scenes, terwijl de vriendschap tussen Meredith en Christina wel omhoog ging in aantal scenes.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_85481065
Hmm ik heb Izzie en Meredith en George blijkbaar helemaal gemist :P. George en Meredith was awkward-puberliefde-van-George-ig en Izzie wilde altijd bij Cristina en Meredith horen zoals ik het ervaren heb.
George vond ik echt heel leuk voordat ze hem er langzaam uit gingen schrijven. 007, operatie in de lift, vader dood.. Mooi personage was hij.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:47:03 #121
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_85481766
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:32 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Duitsland met hun grappen :'(

Boete nav downloaden muziek (Duitsland)

Dus ik waag me er maar niet meer aan }:|
wat n lijers :r
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:53:44 #122
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_85481955
ik mis izzie alleen voor de eye-candy :P

en ik vind meredith wel het leukste personage, daarna christina, bailey en callie. Hoewel ik me aan christina ook wel kan irriteren. Ze trekt soms zo'n dom hoofd. Maar goed, daar kan ze ook niks aan doen en ze speelt wel heel overtuigend.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  donderdag 19 augustus 2010 @ 18:06:59 #123
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_85482361
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:53 schreef -Mellow- het volgende:
. Maar goed, daar kan ze ook niks aan doen en ze speelt wel heel overtuigend.
Sandra Oh ( Christina ) speelt denk ik van alle acteurs / actrices inderdaad het beste. Daarnaast speelt de hele cast wel aardig ; vind alleen die acteurs die Owen en Chief spelen niet veel bijzonder, maar dat komt vooral omdat ik hun personages niks vind.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 18:34:56 #124
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_85483200
idd. Owen mag van mij echt sterven
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_85485264
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Niet verwacht dat velen hier Izzie niet zouden missen. Ik mis haar echt enorm ; vond de actrice altijd erg goed spelen. Ik mis George en Burke juist absoluut niet, of Hahn. Die waren allemaal zo irritant. En Meredith vind ik een van de leukste personages eigenlijk..ze heeft alles. Dark,twisty,emotioneel,vrolijk..ze kan alles spelen met haar karakter terwijl ik Lexie juist wat eentoniger vind spelen ; ze is vaak nogal happy of zenuwachtig ( gaat ze veel eten :P ). Daarom ben ik ook benieuwd hoe het Lexie aangrijpt in seizoen 7, na die shooting. Maar als Meredith vertrekt..ga ik haar echt missen. Haar vriendschap met Izzie en George toendertijd vond ik erg mooi ; een van de mooiste vriendschappen uit een TV-serie. Nu heeft ze dat nog met Christina en Alex, maar toch iets minder.

Geef seizoen 7 :( of de seizoen 6 dvd...maar die komt pas in november uit :(
Hahn was ik ook liever kwijt dat rijk! Ik vond het echt vreselijk toen zei voor vast bij de cast kwam! En ook aan Burke had ik een hekel. Af en toe was hij wel oké maar meestal vond ik hem maar een arrogant figuur.
George mis ik niet echt, maar ik vond hem geen vervelend karakter hebben, ik kon hem er wel goed bij hebben.
Addison zou van mij per direct terug mogen komen. In het begin vond ik haar een total bitch, maar dat veranderde al snel. Wat een tof wijf met scherpe opmerkingen steeds O+

En Mer, tja, ik kan soms een hekel aan haar hebben, maar aan de andere kant kan ik haar ook heel tof vinden. Als zij zou wegvallen zou ik dat wel erg vinden. Bovendien mis je dan ook de briljante conversaties die ze regelmatig met Christina heeft. Heerlijk hoe die twee altijd gesprekken voeren waar ze eigenlijk helemaal niet met elkaar praten maar 2 verschillende gesprekken voeren :P

Richard vind ik niet leuk meer. In het begin wel, hij is echt een beetje zo'n goedzak, maar ik vind hem saai geworden en voegt niet echt meer iets toe aan de serie.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')