Ik ben geen oude lul dus denk het niet? Dat is het enige van heel het ratingsysteem wat ik nog niet begrijp, de bonuspunten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:57 schreef magik7777 het volgende:
Kom je in aanmerking voor ouwe lullen punten aan het einde van het jaar, of juist het tegenovergestelde?
In de HE8 kun je wel eens van die mensen tegen komen die alles heel vast terugballen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:02 schreef EdNoolk het volgende:
Ik ben ook weer een illusie armer. Gister mijn eerste open toernooi gespeeld, voor het eerst op kunstgras maar was voor mijn tegenstander ook zo dus dat maakte niet uit. Hij was ongeveer 4x zo oud, alleen geen goede speelsterkte maar wel al lang op tennis. Eerste set verloren met 6-4, tweede set 5-2 achter uiteindelijk verloren met 7-5. Hij heeft in de hele wedstrijd minder dan 5 ballen uit geslagen en maar 2 of 3 ballen in het net. Ik liet teveel kansen op breakpunten etc liggen, maar wel 5x matchpoint weggewerkt.
Ben benieuwd of ik nou een hele goede heb getroffen of dat ik HE8 zo erg heb onderschat...
A.s. zondag volgende toernooi van start (Randenbroek), kijken hoe het daar is (HE7)
Volgens mij is het dempingspercentage altijd hetzelfde. Het breekpunt waarop bepaald wordt of je dan 4 of 5 wordt verschilt wel elk jaar een beetje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:06 schreef magik7777 het volgende:
boven de 35 krijg je dempingspunten aan het einde van het jaar, boven de 50 word dat nog iets meer. (het gaat om tienden van punten) volgens mij verschilt dat per jaar, maar weet ik niet zeker.
Kameraad van mij eindigt ieder jaar rond de 4,5 vervolgens krijgt hij er 0,2 of 0,3 bij, en word dus gewoon weer 5. Vindt hij helemaal niet erg, want je kunt vragen dat ze die punten er niet bijtellen.
Junioren krijgen juist acceleratiepunten aan het einde van het jaar.
Heren voorjaarscompetitie 4de klasse. Ik heb begrepen dat ze 280 euro boete hebben gekregen omdat ze een 3tje hadden opgesteld (als invaller)quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat voor 4de klasse?
Voor het opstellen van een 3 krijg je geen boete. Tenzij het gemiddelde in je ploeg daardoor hoger wordt dan de ploeg boven ze. Dat mag niet.
Ik bedoel zaterdag of zondag....quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Heren voorjaarscompetitie 4de klasse. Ik heb begrepen dat ze 280 euro boete hebben gekregen omdat ze een 3tje hadden opgesteld (als invaller)
Na volgende week nog eens posten, dan weten we meerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:03 schreef Norrage het volgende:
Ik sta nu op
Enkel rating 5,5783
Dubbel rating 5,4579
Winst/verlies enkelspel 1/2
Winst/verlies dubbelspel 12/2
Speel alleen volgende week nog toernooitje, HE6 en GD6...en dan de rest van het jaar niet meer, dus..wordt ik 5/5? of 5/6? of 6/5? of blijf ik 6/6?? Ik hoop dat ik 6/6 blijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |