Dankquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:27 schreef FedExpress het volgende:
http://www.tennisplanet.nl/bespanner/bespanner-video
Alstublaft
Als je die arme jongen niet volledig van de baan timmert wel, inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:32 schreef dekouwe het volgende:
Chris loting gezien voor flori !? ik denk dat wij elkaar wel zien!
Ik zou van hem moeten winnen als je puur naar rating kijkt, maar die kerel zit bij mij op de club, Het is een Fanatieke hufter van 40 - 45 jaar die maar blijft lopen en heel irritant is. Ik heb daar niet zo maar 1 2 3 van gewonnen en mocht ik wel snel klaar zijn dan zal ik gerust niet meteen weg zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je die arme jongen niet volledig van de baan timmert wel, inderdaad.
het gaat om de rating aan het begin van het toernooi! Na een toernooi werken ze de rating pas weer bij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef EdNoolk het volgende:
Vanavond mijn eerste wedstrijd in een toernooi ooit (naast clubkampioenschappen). Ik snap eindelijk hoe die KNLTB rating werkt, en ben even aan het rekenen gegaan. Ben in dat toernooi als eerste geplaatst en met een bye zit ik in de kwartfinale en als ik alle 3 de wedstrijden win en telkens tegen de beste moet ga ik van 8.0086 naar 7.5513.
Zoals jullie zien ben ik dus even aan het rekenen gegaan, maar er is nog één vraag. Moet ik uitgaan van de rating op het moment dat diegene zijn eerste wedstrijd op het toernooi speelt of moet ik uitgaan van de rating die hij heeft op het moment dat hij tegen mij speelt (dus na één of meerdere gewonnen potten in dat toernooi)? Weet niet of mijn vraag zo helemaal duidelijk is, maar alvast bedankt voor het antwoord!
De uitslagen worden ingevoerd na het toernooi, dus de rating die je dan hebt geldt voor alle wedstrijden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef EdNoolk het volgende:
Vanavond mijn eerste wedstrijd in een toernooi ooit (naast clubkampioenschappen). Ik snap eindelijk hoe die KNLTB rating werkt, en ben even aan het rekenen gegaan. Ben in dat toernooi als eerste geplaatst en met een bye zit ik in de kwartfinale en als ik alle 3 de wedstrijden win en telkens tegen de beste moet ga ik van 8.0086 naar 7.5513.
Zoals jullie zien ben ik dus even aan het rekenen gegaan, maar er is nog één vraag. Moet ik uitgaan van de rating op het moment dat diegene zijn eerste wedstrijd op het toernooi speelt of moet ik uitgaan van de rating die hij heeft op het moment dat hij tegen mij speelt (dus na één of meerdere gewonnen potten in dat toernooi)? Weet niet of mijn vraag zo helemaal duidelijk is, maar alvast bedankt voor het antwoord!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:18 schreef EdNoolk het volgende:
@FedExpress: Bedankt! Ja ik heb rekening gehouden met 6 startwaarden als het goed is. Ik heb het bij het berekenen zo gedaan (uitgaande dat ik mijn eerste wedstrijd win): 4 enkel resultaten uit mijn competitie + 1 resultaat van die eerst gewonnen wedstrijd + 1 resultaat van mijn huidige rating = totaal 6 resultaten, als ik de volgende wedstrijd dan ook gespeeld heb wissel ik het resultaat van mijn huidige rating dus in voor het resultaat van die wedstrijd.
Ja ik zag hetquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:22 schreef luckass het volgende:
Overigens was er bij het toernooi van afgelopen week een 9 die mee deed aan de 7,
die kon aan de bak tegen de nr 1. Die 9 had alleen wel het toernooi van de week daarvoor gewonnen in de 7, dus die had inmiddels een rating van 6,1.
De nr 1 won nog wel in 3 close setjes.
Niet te geloven dat dat kan, gelukkig ben ik ze nog niet tegengekomenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja ik zag het
heerlijk dat soort spelers
Was die week daarvoor ook een 8je die meedeed aan de HE6 in Leeuwenbergh, die won de HE6 zonder setverliesals ik mijn wedstrijd niet had opgegeven had ik tegen hem gemoeten.....haha
Wat voor 4de klasse?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:58 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wij speelden overigens 4de klasse competitie en moesten tegen een groep waarin ze iemand opstelden met een 3tje:)
Die kregen gelijk een boete en puntenaftrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |