abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:19:35 #151
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_83145212
Iemand zin in een spoedcursus bespannen via de pm? Ik wil me bijna in de snaar knopen wat een ellende is het.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:27:41 #153
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_83145603
quote:
Dank
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:39:01 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83146150
Zoek en gij zult....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_83148884
Nou zeg, heb hier een speciaal topic voor gemaakt.
pi_83155354
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:32 schreef dekouwe het volgende:
Chris loting gezien voor flori !? ik denk dat wij elkaar wel zien!
Als je die arme jongen niet volledig van de baan timmert wel, inderdaad.
pi_83176506
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:32 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Als je die arme jongen niet volledig van de baan timmert wel, inderdaad.
Ik zou van hem moeten winnen als je puur naar rating kijkt, maar die kerel zit bij mij op de club, Het is een Fanatieke hufter van 40 - 45 jaar die maar blijft lopen en heel irritant is. Ik heb daar niet zo maar 1 2 3 van gewonnen en mocht ik wel snel klaar zijn dan zal ik gerust niet meteen weg zijn.
sudo is powerrrr
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:59:02 #158
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_83193941
Gister weer een enkelpot verloren. 6-2 2-6 6-3. Oudere man van 50 die goed diep en hard kon rammen.. 1ste set binnen 20 min voorbij gok ik zo, daarna ga ik maar vertragen met wat slice ballen. 6-2 winst en vervolgens stort ik in en maakt hij nette winners.....

Achja vanavond weer een mixje
pi_83194453
ik ga lekker de laatste weken!
Vorige week was toernooi op mijn eigen club.

Eerste ronde in de 5 tegen derde geplaatste (4.5), waar ik met clubkampioenschappen nog tegen had gespeeld. Verloor toen met 5-7 4-6. Toen speelde ik niet zo heel goed, maar hij is ook erg degelijk. Is rond de 50 jaar geloof ik, bijna 2 meter, een kutbackhand en haalt veel. Nu ging het super goed. Kon er doorheen slaan en won met 6-4 6-3.

tweede ronde tegen vriend van me (5.3). Hij was altijd super ongeduldig. Laatste tijd heeft hij daar aan gewerkt. Slaat nu niet meer alleen lomp, maar kan ook rustig slaan. 2 uur op de baan gestaan in een mooie pot. Winst met 4-6 6-1 6-3.

Halve finale dan tegen de tweede geplaatste (4.5). Ik begon goed, kwam 3-2 voor, maar toen ging hij alles slicen met zn backhand. Ziekelijke topspinforehand en ik kon niet veel meer inbrengen. Veel games net niet: 3-6 1-6.

Rating is ineens van 5.4990 naar 5.2163 gegaan

Dag erna op ander toernooi meteen tegen de eerste geplaatste (4.7) op gravel. Ik speelde goed, maar pakte mijn kansen niet. Het was break op break (vooral eerste set) en uiteindelijk 6-7 4-6
Ergste van die wedstrijd: 2e set meteen service ingeleverd, op 3-4 pakte ik hem eindelijk terug (op love!!), vervolgens 40-15 op eigen service en nog weggegeven. Op zijn service 0-30 en weggegeven

Gelukkig is het een poule. Vrijdag en zaterdag weer

Oh ja, nog iets (jeetje, lange post zo zeg ): Sloeg tijdens die laatste pot bij het inspelen mijn snaar door. Ik had ergens nog een snaar liggen die ik ergens had gekregen. Ik erin laten zetten, ging gisteren tennissen: niet normaal! Sloeg zo ontzettend makkelijk en hard! Ook met super veel spin, alles. Alleen slice is nog wat lastig... Ben benieuwd of het met de wedstrijden ook goed gaat.
~Si vis amari, ama~
pi_83196014
Ik heb ook mijn eerste toernooitje achter de rug. Jammer genoeg openingsweekend niet overleeft. Kunstgras is nog steeds niet mijn ding.
Ik speelde met een collega (nooit mee geoefend), die 6,8 was geworden tijdens de competitie, in de GD7. Zelf ben ik een 8,8 in de dubbel en een 8,9 in de enkel (jaja ik ben sterk!!! )

We moesten tegen een stelletje, allebei ongeveer 7,1 en speelden al minstens 7 jaar samen. We begonnen ontzettend goed, meteen een Break gepakt en mijn eerste servicegame met 3(!) aces en love gewonnen. Stonden binnen een kwartier 4-1 voor. Toen gebeurde het... we gingen op de automatische piloot tennissen. Kwamen niet meer goed onder de bal en hebben uiteindelijk de set weggegeven met 5-7.

2e set hebben we helaas geen deuk in een pakkie boter geslagen, en echt heeeeeel veel fouten gemaakt. We hebben dan uiteindelijk ook verloren met 5-7 1-6.

1 positief gevoel aan het toernooi overgehouden, ik heb nog nooit zoveel aces in een wedstrijd geslagen. In totaal 9, mijn record was 1. Helaas is mijn 2e service niet sterk genoeg om de games binnen te halen.

Volgende toernooi is volgende week op (wederom) kunstgras. Maar dit keer in de HD8, hier moeten we toch eindelijk wel eens kunnen winnen...
  woensdag 23 juni 2010 @ 15:52:04 #161
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_83196194
Ik denk dat je niet zoveel zorgen hoeft te maken in de GD om je service. Zeker de punten tegen de vrouw gaat het meer om de rally ( slim ) uitspelen. Zorg voor de druk op de vrouw, zodat de man steeds meer wil gaan helpen en teveel gaat instappen ( in de 7/8 gaan ze dan afschuwelijk veel fouten maken ).

Wat een heerlijk tennisweer trouwens! Straks met slippers op de fiets naar men clubje, heerlijk die zomer
pi_83196955
Vanavond mijn eerste wedstrijd in een toernooi ooit (naast clubkampioenschappen). Ik snap eindelijk hoe die KNLTB rating werkt, en ben even aan het rekenen gegaan. Ben in dat toernooi als eerste geplaatst en met een bye zit ik in de kwartfinale en als ik alle 3 de wedstrijden win en telkens tegen de beste moet ga ik van 8.0086 naar 7.5513.

Zoals jullie zien ben ik dus even aan het rekenen gegaan, maar er is nog één vraag. Moet ik uitgaan van de rating op het moment dat diegene zijn eerste wedstrijd op het toernooi speelt of moet ik uitgaan van de rating die hij heeft op het moment dat hij tegen mij speelt (dus na één of meerdere gewonnen potten in dat toernooi)? Weet niet of mijn vraag zo helemaal duidelijk is, maar alvast bedankt voor het antwoord!
pi_83197115
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef EdNoolk het volgende:
Vanavond mijn eerste wedstrijd in een toernooi ooit (naast clubkampioenschappen). Ik snap eindelijk hoe die KNLTB rating werkt, en ben even aan het rekenen gegaan. Ben in dat toernooi als eerste geplaatst en met een bye zit ik in de kwartfinale en als ik alle 3 de wedstrijden win en telkens tegen de beste moet ga ik van 8.0086 naar 7.5513.

Zoals jullie zien ben ik dus even aan het rekenen gegaan, maar er is nog één vraag. Moet ik uitgaan van de rating op het moment dat diegene zijn eerste wedstrijd op het toernooi speelt of moet ik uitgaan van de rating die hij heeft op het moment dat hij tegen mij speelt (dus na één of meerdere gewonnen potten in dat toernooi)? Weet niet of mijn vraag zo helemaal duidelijk is, maar alvast bedankt voor het antwoord!
het gaat om de rating aan het begin van het toernooi! Na een toernooi werken ze de rating pas weer bij.

Heb je bij het berekenen trouwens rekening gehouden met de 6 'startwaarden'?
~Si vis amari, ama~
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:13:21 #164
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_83197149
Je moet de rating pakken die hij momenteel heeft aan het begin van het toernooi. Als je van die persoon wint krijgt je zijn rating - 1 punt als bonus erbij. Wanneer de speler een hele lage rating heeft die niet onder jou eigen rating komt krijgt je er geen punten bij.

Hopelijk is het duidelijk.
pi_83197170
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef EdNoolk het volgende:

De uitslagen worden ingevoerd na het toernooi, dus de rating die je dan hebt geldt voor alle wedstrijden.
Al is dat meestal de rating die je ook aan het begin van een toernooi hebt .
pi_83197412
@FedExpress: Bedankt! Ja ik heb rekening gehouden met 6 startwaarden als het goed is. Ik heb het bij het berekenen zo gedaan (uitgaande dat ik mijn eerste wedstrijd win): 4 enkel resultaten uit mijn competitie + 1 resultaat van die eerst gewonnen wedstrijd + 1 resultaat van mijn huidige rating = totaal 6 resultaten, als ik de volgende wedstrijd dan ook gespeeld heb wissel ik het resultaat van mijn huidige rating dus in voor het resultaat van die wedstrijd.

@Drassss: Ook bedankt . Dat van die +1 en -1 is me wel duidelijk, nu baal ik dat ik in een competitiewedstrijd (hij 6.91 ik 8.40 op dat moment) net die ene game niet kon pakken. Pakte eerste set met 6-2, tweede set kwam ik 5-1 voor maar verloor de set toen met 5-7 en derde set 0-6
pi_83197589
Overigens was er bij het toernooi van afgelopen week een 9 die mee deed aan de 7,
die kon aan de bak tegen de nr 1. Die 9 had alleen wel het toernooi van de week daarvoor gewonnen in de 7, dus die had inmiddels een rating van 6,1.
De nr 1 won nog wel in 3 close setjes.
pi_83198026
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:18 schreef EdNoolk het volgende:
@FedExpress: Bedankt! Ja ik heb rekening gehouden met 6 startwaarden als het goed is. Ik heb het bij het berekenen zo gedaan (uitgaande dat ik mijn eerste wedstrijd win): 4 enkel resultaten uit mijn competitie + 1 resultaat van die eerst gewonnen wedstrijd + 1 resultaat van mijn huidige rating = totaal 6 resultaten, als ik de volgende wedstrijd dan ook gespeeld heb wissel ik het resultaat van mijn huidige rating dus in voor het resultaat van die wedstrijd.

Overigens kan het wel zo zijn dat het niet de rating is die er nu opstaat he! Als hij nu nog met een ander toernooi bezig is zal zijn rating waarschijnlijk nog veranderen.
~Si vis amari, ama~
pi_83223665
Ik speelde vorige week een tournooitje. Speel zelf sinds een jaar tennis maar heb een backhand waar ik nooit wat voor heb moeten doen, die lukt altijd en meestal diep en hard. Mijn forehand begin ik nu ook goed door te slaan. Werd bij de clubkampioenschappen in de 7 meteen 2de. Afgelopen week weer een tournooi en sta 7-6 5-1 30-0 voor en ik glij uit op een lijn ,verrek spiertjes in mijn linkerarm, schaafwond van zo'n 10 cm op mijn been en pijn in mijn onderrug. Wedstrijd nog uitgespeeld, verloor natuurlijk de 2de set want ik kon niet meer serveren. Kwam in set 3 met 4-3 en een break voor te staan en gleed toen weer telkens weg en verloor omdat ik niet meer hard kon serveren de wedstrijd.
pi_83223855
Zondag weer een nieuw toernooi in de HE7 .
pi_83223871
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:22 schreef luckass het volgende:
Overigens was er bij het toernooi van afgelopen week een 9 die mee deed aan de 7,
die kon aan de bak tegen de nr 1. Die 9 had alleen wel het toernooi van de week daarvoor gewonnen in de 7, dus die had inmiddels een rating van 6,1.
De nr 1 won nog wel in 3 close setjes.
Ja ik zag het
heerlijk dat soort spelers

Was die week daarvoor ook een 8je die meedeed aan de HE6 in Leeuwenbergh, die won de HE6 zonder setverlies als ik mijn wedstrijd niet had opgegeven had ik tegen hem gemoeten.....haha
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_83224060
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:40 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja ik zag het
heerlijk dat soort spelers

Was die week daarvoor ook een 8je die meedeed aan de HE6 in Leeuwenbergh, die won de HE6 zonder setverlies als ik mijn wedstrijd niet had opgegeven had ik tegen hem gemoeten.....haha
Niet te geloven dat dat kan, gelukkig ben ik ze nog niet tegengekomen .
pi_83224738
Wij speelden overigens 4de klasse competitie en moesten tegen een groep waarin ze iemand opstelden met een 3tje:)
Die kregen gelijk een boete en puntenaftrek.
pi_83227271
Mixje gewonnen 2 uit 2, vrijdag de volgende mix in de poule. Bij winst staan we zeker in de finale.
  donderdag 24 juni 2010 @ 08:53:38 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83230287
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:58 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wij speelden overigens 4de klasse competitie en moesten tegen een groep waarin ze iemand opstelden met een 3tje:)
Die kregen gelijk een boete en puntenaftrek.
Wat voor 4de klasse?
Voor het opstellen van een 3 krijg je geen boete. Tenzij het gemiddelde in je ploeg daardoor hoger wordt dan de ploeg boven ze. Dat mag niet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')