HE3 is gewoon een veredelde 5, had de mazzel dat ik ook 1 walkover kreeg in de poule dus hoefde alleen gisteren te winnen om tweede te worden in de poule (tegen een 4.8 ofzo) dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Halve finale HE3 is best netjes met jouw speelsterkte
Tssss met walkovers kan ik het ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
HE3 is gewoon een veredelde 5, had de mazzel dat ik ook 1 walkover kreeg in de poule dus hoefde alleen gisteren te winnen om tweede te worden in de poule (tegen een 4.8 ofzo) dus
Ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:16 schreef Norrage het volgende:
Ik heb zelfs een keer in de HD3 finale gestaan als 6je!of toen was ik zelf nog 8 denk ik
De 7 is een grote mix van spelers. Daar zitten gasten in die al 10 jaar lang rustig ballen, maar toch een aardig niveau hebben. Tevens kom je er veel studenten tegen die redelijk kunnen ballen, maar gewoon niet goed genoeg zijn. Ook verdwaalde 8jes die het eens gaan proberen...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef EdNoolk het volgende:
Thanks, je maakt me blij. Is 7 al gelijk een stuk beter of ook nog van dat niveau?
Ik hoop niet dat ik in die categorie zitquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
De 7 is een grote mix van spelers. Daar zitten gasten in die al 10 jaar lang rustig ballen, maar toch een aardig niveau hebben. Tevens kom je er veel studenten tegen die redelijk kunnen ballen, maar gewoon niet goed genoeg zijn. Ook verdwaalde 8jes die het eens gaan proberen...
Nadeel voor jou zal zijn dat je rating laag is dus grote kans dat je tegen geplaatste spelers zal ballen in het begin van het toernooi. Dan is het geluk hebben, soms zit het dan ook echt tegen...
2008 was ik nog een 8,5, 2009 een 7,3 en nu zit ik rond de 6,8. Het gaat wat minder snel en ik merk dat ik net iets te kort kom in de 6. Ik ben in de 7 erg vast, maar in de 6 krijg je te maken met iets meer druk + diepere slagen wat mij iig opbreekt.
Samengevatin de 8 gewoon vast alles terugbrengen en je wint 9 van de 10 potten normaal gesproken. In de 7 is het soms gissen wat je tegen je krijgt en moet je wat aanvallender gaan ballen om fouten van je tegenstander af te dwingen, of natuurlijk winners slaan
Geen ideequote:Op donderdag 17 juni 2010 21:42 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik in die categorie zit.
Nja ik ben een jaartje 6 geweest, maar nu weer 7. Progressie is prima mogelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen idee, 2 jaar terug was ik nog wel zo hehe.
Bij onze clubkampioenschappen schrijft iedereen zich ook minimaal 1 klasse hoger in dan dat ze zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
HE3 is gewoon een veredelde 5, had de mazzel dat ik ook 1 walkover kreeg in de poule dus hoefde alleen gisteren te winnen om tweede te worden in de poule (tegen een 4.8 ofzo) dus
Ik heb bijna dezelfde al meer dan 10 jaar, maar dan van Tyger en hij bespant nog steeds mijn racketjes primaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:10 schreef Drassss het volgende:
Bedankt Magik hier heb ik wat aan.
Ja ik zit tussen comfort en spin in en wil ze duurzaam hebben, omdat ik redelijk veel tennis. Binnenkort maar eens wat setjes uitproberen op wat rackets.
Vraagje inzake het bespannen. Gaat dat na 2/3x gewoon vanzelf? Dus de handigheid zit er snel in of duurt dat iets langer? Tennisdirect heeft nu een mooie aanbieding:
http://www.tennisdirect.n(...)emium-stringer-3600/
Enig idee of dit iets is?
inderdaad, sterf windquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |