Vriendin van mij doet dat ook zo erg... Die is 4 (was vorig jaar zelfs 3quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die pielde alleen maar de bal over het net. Alleen maar rare slice balletjes en proberen om lobjes te slaan. Sta je daar als schietschijf aan het net
Pas op he, je krijgt bijna een ban voor dit topic....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Vriendin van mij doet dat ook zo erg... Die is 4 (was vorig jaar zelfs 3)! Maar dat is echt schandalig. Niet om aan te zien ook, maar goed.
Ik vind mixen over het algemeen best leuk!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pas op he, je krijgt bijna een ban voor dit topic....
Denk je dat ik een grapje maak ofzo?quote:
jaaquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Denk je dat ik een grapje maak ofzo?
quote:
Dat heb ik ook altijd de eerste keer na een hele tijd niet tennissen. De 2de keer valt dan bij mij altijd zo tegen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:31 schreef TheArt het volgende:
Jeeeeeeeeej, vanmiddag voor het eerst sinds een dikke maand weer getennist na het scheuren van mijn enkelbanden. Ik speel nu met twee enkelbraces en dat ging eigenlijk perfect vandaag. Als je eenmaal speelt, merk je helemaal niets meer van die braces. Het viel me allemaal 100% mee en na een maand niet tennissen stond ik ze eigenlijk verdomd goed te raken
Ik raak ze meestal voor geen meter de eerste keer dat ik na een tijdje weer ga tennissen, dus dit was een hele surprise.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd de eerste keer na een hele tijd niet tennissen. De 2de keer valt dan bij mij altijd zo tegen.
Misschien heb je toch nog de kans om een topper te wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik raak ze meestal voor geen meter de eerste keer dat ik na een tijdje weer ga tennissen, dus dit was een hele surprise.
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien heb je toch nog de kans om een topper te worden
heb ik ook altijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd de eerste keer na een hele tijd niet tennissen. De 2de keer valt dan bij mij altijd zo tegen.
Dan ga ik wel lachenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:32 schreef Chriz2k het volgende:
Nou, ik heb mijn jaarlijkse kunstgrasuitje weer gehad, dus nu kan ik de rest van het jaar met recht afgeven op deze kansloze anti-tennis ondergrond.
Wel met 6-1 6-4 gewonnen, na een klassieke ''het gaat te makkelijk'' blow-up op 6-1 1-1, toen ik vier breekkansen mistte en opeens binnen no time met *1-4 0-30 achterstond. Nu op voor mijn 4e enkelspelfinale in de 4, het zou ironisch zijn als het uitgerekend op kunstgras wél lukt
.
Pfff, alleen maar poules?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef Drassss het volgende:
Lotingen gedaan. Vanaf zaterdag 7 wedstrijden in 7 dagen. Heb er zin in
Ja Clubkampioenschappen en ze zien de lol er wel van in om lekker grote poules te maken.. Bal in de He7 en Gd7.quote:
Damn......quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef Drassss het volgende:
Lotingen gedaan. Vanaf zaterdag 7 wedstrijden in 7 dagen. Heb er zin in
Halve finale HE3 is best netjes met jouw speelsterktequote:Op donderdag 17 juni 2010 08:26 schreef Salamando het volgende:
gisteren single gewonnen 6-3 7-5, sta nu halve finale HE3 van clubkampioenschappen heuj
dubbel verloren met 7-5 2-6 7-6, we stonden met 5-0 achter in de derde set, kom je terug tot 5-6 en verlies je alsnog in de tiebreak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |