Ja ik probeerde het ook tactisch op te lossen, maar dat ging niet superquote:Op maandag 14 juni 2010 09:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tegen zo iemand is het natuurlijk extra belangrijk om diep te slaan. Dan kan hij niet zo snel oplopen. Laten lopen is natuurlijk ook altijd handig. Je hoeft ze niet als een winner te slaan, maar gewoon licht spreiden is altijd fijn
Zolang iemand maar niet in de positie komt om op te lopen.
Tja soms is iemand gewoon beter zullen we dan maar zeggen.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik probeerde het ook tactisch op te lossen, maar dat ging niet super
Diep slaan op zijn backhand kreeg ik een slice terug, soms laag soms hoog diep. Door mijn enkelhandige backhand kom ik dan ongelofelijk in de knoop wanneer hij hoog is. Wanneer ik hem redelijk diep legde op zijn backhand kon hij hem dubbelhandig cross spinnen op mijn forehand.... Dat waren uit het niets gewoon winners.. ( hij was linkshandig ). Zijn forehand was minder gevaarlijk, maar wanneer ik daar op speelde kon hem diep leggen en naar voren lopen. Erg vervelend allemaal![]()
Tevens op kunstgrasDat is voor technische rampspelers heb ik vernomen in het vorige topic
7-5, 6-3 gewonnen. Service liep niet in set 1, maar in set 2 kon ik wel m'n service houdenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Morgen eerste wedstrijd HE7, hopelijk kan ik een paar rondjes winnen
.
Volgens mij is iedereen het hier in het topic er wel over eens met de uitspraak mix=nixquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:08 schreef magik7777 het volgende:
Zondag voor het eerst sinds een jaar gedubbelt, we gingen eraf met twee keer 6-1. Erg trieste pot, en omdat we in een poule van 3 zitten, en dat andere koppel hun eerste ook al won, zijn we dus al uitgeschakeld. Vanavond een wedstrijd om den keizers baard. Weet ik meteen weer waarom ik zo'n hekel heb aan mixen.
Misschien een uitgelezen mogelijkheid om mijn serve en volley (en chip and charge) spel weer wat bij te slijpen.
sowieso het niveau van het meeste vrouwentennisquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen het hier in het topic er wel over eens met de uitspraak mix=nix
Ach er zijn wel vrouwen met een leuk niveau, maar die willen meestal niet met mij dubbelenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
sowieso het niveau van het meeste vrouwentennis
die moet ik onthoudenquote:
ja liefst moet ze natuurlijk perfect spelen en 100% winners slaanquote:
dit doet me aan iemand denkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:15 schreef magik7777 het volgende:
Flinke voorgevel, goed figuur, en goed gekleed, dus een rokje, of een piepklein broekje wat haar goed staat. Ze moet beter dan mij zijn, en na de wedstrijd drankjes halen. Mocht ik een stijve nek hebben, dan moet ze me masseren, met eventueel een happy end.
Ok dan zou ik het bijna leuk gaan vinden om te gaan mixen. Maar dan nog doe ik het liever niet. Voor uiterlijk ga ik wel aan de kant zitten. Kun je beter opletten. Tijdens het spelen lijdt het alleen maar af.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:15 schreef magik7777 het volgende:
Flinke voorgevel, goed figuur, en goed gekleed, dus een rokje, of een piepklein broekje wat haar goed staat. Ze moet beter dan mij zijn, en na de wedstrijd drankjes halen. Mocht ik een stijve nek hebben, dan moet ze me masseren, met eventueel een happy end.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |