abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83521779
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:18 schreef magik7777 het volgende:
Ach, er word met parkkampioenschappen zoveel gerotzooid, en de mensen die zich het meest flexibel opstellen, worden het meest en het hardst genaaid.

Ik heb een keer meegemaakt, met de parkkampioenschappen, heren enkel pouletjes van 4, de nummers 1 en 2 gaan naar de winnaarsronde, en de nummers 3 en 4 naar de verliezersronde.
Kameraad van mij moest tegen iemand die alles terugpielde, hij won de eerste set nog, maar verloor de 2e. Hij geeft zijn tegenstander een hand en zegt, sorry, tegen jou kan ik niet tennissen, en geeft dus gewoon op. De andere poulewedstrijden wint hij, en word alsnog als eerste in de poule. En mag gewoon naar de winnaarsronde, terwijl degene waartegen hij opgaf, naar de verliezersronde mag, omdat er 3 man 2 gewonnen hadden, en 1 verloren. Dit was een 1-malig iets, want de jaren erop was een opgave, meteen einde toernooi, voor dat onderdeel.
dat is wel heel laf trouwens om dan te stoppen met tennissen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:31:35 #277
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_83521916
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:25 schreef Norrage het volgende:

[..]

dat is wel heel laf trouwens om dan te stoppen met tennissen
precies, tank hem dan weg
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_83522097
Inderdaad, het was 2004, maar ik herinner hem er nog zo nu en dan aan.
Ik zou mezelf de ogen uit mijn kop schamen, om op die manier een wedstrijd op te geven, fake dan gewoon een blessure...haha

Bij ons op de vereniging hebben we ook zo'n popie jopie, die altijd een nivo onder zijn kunnen inschrijft, als hij wint of voorstaat is er niks aan de hand, maar zodra hij achter staat, krijgt ie last van blessures, sterker nog, iedereen op het park kan al voorspellen, wanneer hij zijn blessure weer begint te faken. Tussen de punten strompelen, maar tijdens de ralley nergens last van hebben, en als je hem naar zijn auto ziet lopen na de wedstrijd, lijkt het alsof ie in zijn broek gepoept heeft.
pi_83529240
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:59 schreef TheArt het volgende:

[..]

HE5.
Gezellig. Ik speel vrijdag om 19:00 en maandag om 20:30!
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:17:23 #280
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_83534343
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:38 schreef magik7777 het volgende:
Inderdaad, het was 2004, maar ik herinner hem er nog zo nu en dan aan.
Ik zou mezelf de ogen uit mijn kop schamen, om op die manier een wedstrijd op te geven, fake dan gewoon een blessure...haha

Bij ons op de vereniging hebben we ook zo'n popie jopie, die altijd een nivo onder zijn kunnen inschrijft, als hij wint of voorstaat is er niks aan de hand, maar zodra hij achter staat, krijgt ie last van blessures, sterker nog, iedereen op het park kan al voorspellen, wanneer hij zijn blessure weer begint te faken. Tussen de punten strompelen, maar tijdens de ralley nergens last van hebben, en als je hem naar zijn auto ziet lopen na de wedstrijd, lijkt het alsof ie in zijn broek gepoept heeft.
Wat een faalhaas is dat zeg. :S
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:19:08 #281
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_83534394
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:17 schreef Drassss het volgende:

[..]

Wat een faalhaas is dat zeg. :S
die loopt denk ik bij elke club wel rond. Een macho met de duurste uitrusting die er eigenlijk geen donder van kan of zo iemand die zich zoveel beter voordoet dan dat hij is
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:24:57 #282
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_83534606
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:19 schreef Salamando het volgende:

[..]

die loopt denk ik bij elke club wel rond. Een macho met de duurste uitrusting die er eigenlijk geen donder van kan of zo iemand die zich zoveel beter voordoet dan dat hij is
Jep ken ze ook en sla ze graag keihard van de baan. Wil het geval dat ik ook niet gruwelijk goed ben

Edit: Waar is Bowa eigenlijk? Na zoveel verlies potten is hij maar gestopt?
pi_83534971
Inderdaad, hij DENKT dat ie goed is.

In de winter hebben we hier een ongeschreven regel, dat er mannen kunnen komen tennissen, dat gaat als volgt te werk, wie het eerst komt, pakt baan 1, en iedereen die erna bijkomt, hangt zijn pasje erbij, tot je met z'n 4-en bent, en dan kun je dubbelen. Op die manier kan het dus zijn, dat je met mensen staat die 1 of 2 nivo's beter of minder zijn. Vind ik niet erg, ik tennis die avond voor mijn plezier. En als ik met 3 zevens op de baan sta, tennis ik wat rustiger, en let vooral op mijn techniek, en loop wat vaker op, dat soort dingen.
Hij daarentegen, komt op het tennispark, en als hij ziet dat er wat "mindere goden" met zijn 3-en zijn, gaat koffie drinken, of gaat zich een half uur lang omkleden, of andere dingen doen, zolang hij maar niet met mensen hoeft te tennissen waarvan hij vind dat ze minder zijn dan hem. Maar als er dan mensen zijn met wie hij wel graag tennist, krijgt ie ineens haast.

5 jaar geleden met de parkkampioenschappen, sloeg ik een bal hard op zijn bril, flinke snee in zijn neus en bril doormidden. Humor... Ik zei nog wel sorry...maar meende er geen zak van.
pi_83535137
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:33 schreef magik7777 het volgende:
Inderdaad, hij DENKT dat ie goed is.

In de winter hebben we hier een ongeschreven regel, dat er mannen kunnen komen tennissen, dat gaat als volgt te werk, wie het eerst komt, pakt baan 1, en iedereen die erna bijkomt, hangt zijn pasje erbij, tot je met z'n 4-en bent, en dan kun je dubbelen. Op die manier kan het dus zijn, dat je met mensen staat die 1 of 2 nivo's beter of minder zijn. Vind ik niet erg, ik tennis die avond voor mijn plezier. En als ik met 3 zevens op de baan sta, tennis ik wat rustiger, en let vooral op mijn techniek, en loop wat vaker op, dat soort dingen.
Hij daarentegen, komt op het tennispark, en als hij ziet dat er wat "mindere goden" met zijn 3-en zijn, gaat koffie drinken, of gaat zich een half uur lang omkleden, of andere dingen doen, zolang hij maar niet met mensen hoeft te tennissen waarvan hij vind dat ze minder zijn dan hem. Maar als er dan mensen zijn met wie hij wel graag tennist, krijgt ie ineens haast.

5 jaar geleden met de parkkampioenschappen, sloeg ik een bal hard op zijn bril, flinke snee in zijn neus en bril doormidden. Humor... Ik zei nog wel sorry...maar meende er geen zak van.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_83538825
Is het jullie opgevallen dat er al jaren geen vrouw in deze reeks heeft gepost?
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:07:52 #286
75556 erkel
back from Dagestan
pi_83542035
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:11 schreef Chriz2k het volgende:
Is het jullie opgevallen dat er al jaren geen vrouw in deze reeks heeft gepost?
Vrouwen kunnen dan ook niet tennissen.

En toch speel ik deze week een mixdubbel Eerste wedstrijd ging vrij makkelijk en nu staan we meteen in de halve Tegen de eerste geplaatsten mogen we aantreden. We shall see.
Weisst
pi_83544163
Morgen om 19:00 spelen, is er enige kans dat het afgelast wordt omdat het te warm is of kan ik stoppen met hopen ?
pi_83551443
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:19 schreef Salamando het volgende:

[..]

En dan altijd excuses verzinnen
"ik was niet zo in vorm, het lukte vandaag niet, de ballen waren ruk, het waaide te hard"

Tijdens clubkampioenschappen moet je vaak tegen dat soort gasten spelen en dan hou ik me een beetje in om er nog een potje van te maken. Dan is het geen 6-0 6-0 in 20 minuten maar 6-2 6-1 ofzo. Vraag ik wel eens heel subtiel 'en als je wel goed had gespeeld, had je dan wel gewonnen?'. Want ze weten namelijk dondersgoed dat ze geen schijn van kans hadden
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:11:26 #289
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_83554993
Geweldige enkel gespeeld. Heerlijk kunnen slaan, mooi spel maakt heel mijn avond/toernooi al goed.
7-5 6-4. We hebben in de eerste set elkaar gebroken tot 5-5 ongelofelijk.

Edit: Tikfoutje

[ Bericht 18% gewijzigd door Drassss op 02-07-2010 07:59:49 ]
pi_83555046
Kwartfinaletje morgen! Ben benieuwd...Zou moeten winnen maar het was echt niet te doen in die hitte zeg...maar goed, misschien ben ik het nu gewend...
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:17:02 #291
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_83555211
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:12 schreef Norrage het volgende:
Kwartfinaletje morgen! Ben benieuwd...Zou moeten winnen maar het was echt niet te doen in die hitte zeg...maar goed, misschien ben ik het nu gewend...
Als de zon weg is ( rond 9u ) is het best oke moet ik zeggen. Succes iig.
pi_83557497
quote:
7-5 6-4. We hebben in de eerste set elkaar gebroken tot 5-4 ongelofelijk.
Niet alleen ongelofelijk, zelfs wiskundig onmogelijk.

/mierenneuken
pi_83558146
Auch probleempje op onze club.
Bij ons wordt momenteel het hoogste internationale jeugd toernooi van Nederland gehouden (www.biesterbosopen.nl).
Nu is er een probleempje voorgevallen namelijk op de "feestavond" is er controlle geweest van de voeding en waren authoriteit en hebben ze een geval van minderjarig drinken geconstateerd, wat zeer waarschijnlijk tot een hoge boeten leidt.
Feest stemming was ook in 1x weg erg jammer.

[ Bericht 3% gewijzigd door dekouwe op 02-07-2010 09:32:10 ]
sudo is powerrrr
pi_83560035
Zijn er hier mensen die serieus proberen de masters van hun district te halen?
Ikzelf heb een halve finale gehaald, en sta komende zaterdag weer in een halve finale, alleen een beetje jammer dat het een NIET leeftijdsgebonden categorie moet zijn, want nu betreft het een 25+ categorie.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 09:08:08 #295
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_83560223
er zijn genoeg mensen die dat proberen (mensen die actueel in de 4.x staan die dan in de 6 inschrijven

achja, het hoort er bij
pi_83560609
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 09:08 schreef Salamando het volgende:
er zijn genoeg mensen die dat proberen (mensen die actueel in de 4.x staan die dan in de 6 inschrijven

achja, het hoort er bij
Je kunt beter een categorie (of zelfs 2) hoger spelen, want als je als 6je van een 4 wint, pak je bonuspunten schijnbaar. Ik heb de hoop allang opgegeven dat ik een goede enkelspeler zal worden, ben er denk ik gewoon te lui voor.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 09:29:53 #297
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_83560641
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 09:28 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Je kunt beter een categorie (of zelfs 2) hoger spelen, want als je als 6je van een 4 wint, pak je bonuspunten schijnbaar. Ik heb de hoop allang opgegeven dat ik een goede enkelspeler zal worden, ben er denk ik gewoon te lui voor.
ik heb die hoop sowieso nooit gehad
pi_83560931
Ach...vroegah... toen ik nog jong en talentvol was ahum... en een kilo of 15 lichter, en fitter, en nog serieus trainde, en mijn schouder nog netjes in zijn kom bleef zitten tijdens serveren, en totaal niet tegen mijn verlies kon....had ik nog wel een heel klein beetje hoop...
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:03:59 #299
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_83561405
quote:

[..]

Sinds dit jaar weet ik dat er masters zijn en snap ik wat de bonuspunten achter mijn naam waren tijdens een toernooi

Ik speel veel toernooien, maar schrijf me eigenlijk altijd 1 categorie hoger in om er meer van te leren. Dus zoveel punten ga ik niet pakken denk ik zo
pi_83561595
quote:

[..]

Je krijgt dan bonuspunten voor de master-ranking, maar verder niet hoor...

Ik vind het ook altijd storend als mensen zich een categorie hoger inschrijven...maar als ze zeg maar 6 zijn en dan in de 6 en de 5 inschrijven vind ik prima, maar als ze zich te goed voelen en zich alleen in de 5 inschrijven zeg ik schijt eraan hoor...dat is ook gewoon niet leuk voor die hogere categorieen. Wij hadden bijvoorbeeld een HE5 schema van 22 deelnemers bij ons toernooi, waarvan er maar 5 5 op hun pasje stonden..dan denk je toch ook van wtf...

Zat zelfs een 6je tussen dat zich in de 5 en de 4 inschreef, en niet in de 6..en hij verloor alles 6-0 6-0...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')