quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Drassss het volgende:
Ongelofelijk. De nummer 3 heeft het voor elkaar gekregen om de 6-2 opgave pot te veranderen in 6-2 6-0 zodat ze op 1 game verschil met de nummer 2 alsnog door zijn.
Tevens wordt er nu gewoon gekeken naar het resultaat in games van alle wedstrijden en niet naar het onderlinge resultaat van de nummer 1 t/m 3 die gelijk staan.
Ja ik geloof het zelf ook niet, als nummer 3 zou ik dit natuurlijk niet accepteren...quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
wat is dat nu weer voor onzin zeg
haha, sorryquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vertel, want zo scherp ben ik niet meer.
Ahzo... Ja klopt. Zal een veldslag worden aankomende zondagmiddag in de hittequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, sorry![]()
Ik bedoel dat dit dus het betere team van de 2 is (volgens jou). Waarschijnlijk denkt de organisatie daar ook zo over. Die zijn waarschijnlijk liever een finale tussen jou + mixmaatje en dit koppel.
HE5.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Gaat nog gezellig worden daar! Ik speel in HE8 en HE7, welke categorie speel jij dan?
haha toen jij het tegen me zei dacht ik dat je 6-0 3-6 4-6 had verlorenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:42 schreef luckass het volgende:
Verloren van de nr. 6 in de HE7: 3-6, 4-6. Best lekker gespeeld, maar kon het verschil niet maken op de belangrijke momenten. Daar leren we van zullen we dan maar zeggen.
Zie je me nou aan voor een choker?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
haha toen jij het tegen me zei dacht ik dat je 6-0 3-6 4-6 had verlorenmaar je had het over de nr. 6!
Ik nog mijn mix gewonnen ook, dus nu zit ik lekker in het toernooi! Morgen tegen me teamgenootje..zucht..ik sta 16-1 in onderlinge ontmoetingen tegen hem ofzo, maar ja, moet het morgen maar weer waarmaken
Dit mag volgens mij niet eens, ik weet niet of het clubkampioenschappen zijn, of dat het een officeel KNLTB toernooi is, maar als dat laatste het geval is, dan zou ik gewoon contact opnemen met de bondsgedelegeerde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Drassss het volgende:
Ongelofelijk. De nummer 3 heeft het voor elkaar gekregen om de 6-2 opgave pot te veranderen in 6-2 6-0 zodat ze op 1 game verschil met de nummer 2 alsnog door zijn.
Tevens wordt er nu gewoon gekeken naar het resultaat in games van alle wedstrijden en niet naar het onderlinge resultaat van de nummer 1 t/m 3 die gelijk staan.
precies!quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:57 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dit mag volgens mij niet eens, ik weet niet of het clubkampioenschappen zijn, of dat het een officeel KNLTB toernooi is, maar als dat laatste het geval is, dan zou ik gewoon contact opnemen met de bondsgedelegeerde.
Ik copy paste het ff uit het KNLTB toernooi reglement
Wanneer een deelnemer zich uit een poule terugtrekt of niet in staat is een partij te spelen of af te spelen danwel weigert een partij te spelen of af te spelen, dan eindigt deze deelnemer automatisch op de laatste positie in de poule en is artikel III-35 lid 2 van toepassing. Voor het bepalen van de eindstand in de poule worden alle door hem gespeelde en niet gespeelde partijen buiten beschouwing gelaten. De partijen die geheel of gedeeltelijk door de betreffende deelnemer zijn gespeeld dienen met de oorspronkelijke uitslag doorgegeven te worden in verband met de speelsterkteregistratie. De partijen die niet gespeeld zijn, dienen voor de speelsterkte-registratie doorgegeven te worden als walk-over.
Die hebben ze wijselijk gewistquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:57 schreef magik7777 het volgende:
Volgens mij staat er in het reglement van het toernooi, welke richtlijnen ze aanhouden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |