Is goed voor jou, groot gelijk dat ze tuig als jou van de straat af houden op zondagquote:
Waar was ditquote:Op zondag 13 juni 2010 12:38 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos is ook aan t werk (8-15)
Gisteren lag ik in bed. Had maar een kort nachtje om te slapen, want had laat-vroeg dienst. Ineens buiten allemaal herrie en geschreeuw rond 1 uur.Dus ik doe het dakraam open, is er een kleine vechtpartij aan de hand tussen 3 groepjes (3 mocro's, 2 kale hooligantypes en 1 dronken figuur). Aangezien ze in de straat met werkzaamheden bezig zijn vanwege die tering city ring, ligt alles open. De heren vonden het nodig om voorwerpen als bakstenen te gebruiken om elkaar de vernieling in te gooien. Dus ik hang zo lekker uit t raam toe te kijken, zie ik een paar brandweermannen uit t raam hangen die nachtdienst hadden. Volgens mij vonden ze t wel humor, maar hielden wel een oogje in t zeil. Ook niet ff politie ofzo bellen.. neuh
![]()
Klacht: slecht geslapen door herrieschoppers buiten![]()
Subklacht: mocro's zijn pussy's want gooide alleen stenen van verafen dronken figuur kreeg een flinke tik van hooligans en droop vervolgens af
Halsterenquote:
Je hebt het toch ook door!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Is goed voor jou, groot gelijk dat ze tuig als jou van de straat af houden op zondag![]()
Dat maakt zo'n rommel he.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:38 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos is ook aan t werk (8-15)
Gisteren lag ik in bed. Had maar een kort nachtje om te slapen, want had laat-vroeg dienst. Ineens buiten allemaal herrie en geschreeuw rond 1 uur.Dus ik doe het dakraam open, is er een kleine vechtpartij aan de hand tussen 3 groepjes (3 mocro's, 2 kale hooligantypes en 1 dronken figuur). Aangezien ze in de straat met werkzaamheden bezig zijn vanwege die tering city ring, ligt alles open. De heren vonden het nodig om voorwerpen als bakstenen te gebruiken om elkaar de vernieling in te gooien. Dus ik hang zo lekker uit t raam toe te kijken, zie ik een paar brandweermannen uit t raam hangen die nachtdienst hadden. Volgens mij vonden ze t wel humor, maar hielden wel een oogje in t zeil. Ook niet ff politie ofzo bellen.. neuh
![]()
Klacht: slecht geslapen door herrieschoppers buiten![]()
Subklacht: mocro's zijn pussy's want gooide alleen stenen van verafen dronken figuur kreeg een flinke tik van hooligans en droop vervolgens af
Prachtig, dat soort taferelen zijn altijd goed om je mee te vermakenquote:
Ja, gelukkig zagen ze me niet anders had ik miss wel een baksteen door mn ruit. Kijk, dat ze dit doen als ik vrij ben de volgende dag.. prima. Maar niet als om half 7 de wekker weer gaatquote:Op zondag 13 juni 2010 13:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prachtig, dat soort taferelen zijn altijd goed om je mee te vermaken
Nee ok, dat is wel minder.. maar evengoed, spanning! sensatie! Had een filmpje gemaakt!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:12 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zagen ze me niet anders had ik miss wel een baksteen door mn ruit. Kijk, dat ze dit doen als ik vrij ben de volgende dag.. prima. Maar niet als om half 7 de wekker weer gaat
Zowiezo dat je er wakker van wordtquote:Op zondag 13 juni 2010 13:12 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zagen ze me niet anders had ik miss wel een baksteen door mn ruit. Kijk, dat ze dit doen als ik vrij ben de volgende dag.. prima. Maar niet als om half 7 de wekker weer gaat
Mijn vriendin was er niet en ik lag er pas net een kwartier in ofzo toen t begon.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zowiezo dat je er wakker van wordtAls je in bed ligt moet je slapen of neuken en je niet laten afleiden
Helaas geen digi cam. En camera op de iPhone is geen beginnen aan. Iemand tips voor een goede compacte digi cam?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee ok, dat is wel minder.. maar evengoed, spanning! sensatie! Had een filmpje gemaakt!
Als ik mijn iPhone heb kan ik wel 720p filmpjes makenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mijn vriendin was er niet en ik lag er pas net een kwartier in ofzo toen t begon.
[..]
Helaas geen digi cam. En camera op de iPhone is geen beginnen aan. Iemand tips voor een goede compacte digi cam?
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik mijn iPhone heb kan ik wel 720p filmpjes maken
Nee, ik heb een Desirequote:Op zondag 13 juni 2010 16:21 schreef Guard het volgende:
gaan we weer een ipheun love fest hier houden?
* Guard rent in dat geval even weg
Ik heb ook nog een SE G900 en N72 liggenquote:
Nokiaquote:Op zondag 13 juni 2010 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een SE G900 en N72 liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |