abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:11:42 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82709954
En feli j.t!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_82710088
Ik laat mijn neus ook nog maar eens zien. Drukdrukdruk...en dus: snaaisnaaisnaai *zucht* Afvallen schiet zo nog niet echt op. naja, over een week of 3 heb ik meer tijd en ga ik braaf hardlopen en 'gezonde' dingen eten - ipv pistoletjes met roomkaas enzo
pi_82710099
j.t, gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik ga nu zelf naar een verjaardag, fijne zaterdag iedereen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:37:46 #254
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82710791
DaD, je was zeker aan het werk in de vestiging bij de Ikea he...
Wij waren op de meubelboulevard Hoendiep!

Geen kast nog gevonden overigens, ik was zo dom om een brocante-winkel in te lopen en nu vind ik al die moderne kledingkasten maar lelijk Nog even over denken dus

Nu op naar feestje van schoonzusje die een kwartje is geworden en dat groot viert
pi_82711152
Dad werkt toch in een boekenwinkel? Als ze in de ikea zou werken zou ze er niet speciaal heen gaan denk ik?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:14:37 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82711864
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:49 schreef P.F het volgende:
Dad werkt toch in een boekenwinkel? Als ze in de ikea zou werken zou ze er niet speciaal heen gaan denk ik?
Nee DaD werkt in een winkel waar ze meubels enzo verkopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_82711989
Srsly? En ik maar denken dat ze boeken verkoopt? Ik zag het al helemaal voor mij? Watt
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:23:59 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82712165
Gefeliciteerd j.t., een hele fijne verjaardag!

LB en Ratt, jullie ook nog gefeliciteerd, had ik heul nog niet gedaan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82712302
Gefeliciteerd j.t! Mooi jurkje ook!

LB: bekend probleem, na alle fancy meubelzaken gezien te hebben wil ik ineens niks meer van Ikea. Maar goed, vriendje heeft nu het rijk alleen dus ik heb vernomen dat onze Ikea-familie binnenkort weer wordt uitgebreid met een stel Benno's en een Expedit.

Ontopic: ik zit aan een bak yoghurt met aardbeien en cruesli. Soort van brunch.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_82713950
Hoi!

Heerlijk weer! Ben aan het inpakken voor de grote verhuizing morgen, dus daar ga ik weer mee verder!

JT, gefeliciteerd en mooi jurkje!
pi_82715136
Zo fijn om jullie rommelverhalen te lezen. I'm not alone.

Ik heb net allerlei mensen die ik pas een paar weken ken uitgenodigd voor mijn verjaardag, volgende week. Best een beetje eng.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:49:41 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82715239
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo fijn om jullie rommelverhalen te lezen. I'm not alone.

Ik heb net allerlei mensen die ik pas een paar weken ken uitgenodigd voor mijn verjaardag, volgende week. Best een beetje eng.
Maar wel ook erg leuk! Tenminste, ik zou dat best wel leuk vinden als uitgenodigde
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_82716256
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
DaD, je was zeker aan het werk in de vestiging bij de Ikea he...
Wij waren op de meubelboulevard Hoendiep!

Geen kast nog gevonden overigens, ik was zo dom om een brocante-winkel in te lopen en nu vind ik al die moderne kledingkasten maar lelijk Nog even over denken dus

Nu op naar feestje van schoonzusje die een kwartje is geworden en dat groot viert
Ik de hele dag maar reikhalzend naar je uitkijken... .

Gefeliciteerd, j.t.!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82716516
Dank jullie wel!
Eerste lading visite net weg. Nu even snel wat macaroni eten, als goede bodem voor de borrels vanavond!
Staan vast bijna voor de deur, dus ga nu opschieten! En iedereen snapt wel dat die geen slank dagje is (A) als is mn buik nog redelijk niet zo bol

Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_82717170
Ik kom hier vast even teeveehpeehen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 12 juni 2010 @ 19:47:07 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82717183
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kom hier vast even teeveehpeehen!
Mag niet meer!
Niet meer actief op Fok!
pi_82717186
Ik had een apart dagje vandaag. Eerst een hele nare mevrouw die heel denigrerend deed (ik denk nu bij iedereen die stom tegen me doet: oh die heeft vast pvv gestemd). Hoezo paranoia

En toen een doofstomme meneer die in eerste instantie een boek zocht over tuinieren (hij gebaren, ik alles opschrijven en hopen maar dat ik het goed had). Daar toen een heel gesprek mee gehad, hij scheen in zijn geboorteland erg mishandeld te zijn vanwege zijn sexualiteit, was wel heel triest allemaal
hij leek zelf heel opgelucht en gaf me een kus op mijn hand en ik vond hem wel lief maar vroeg me af sinds wanneer ik sociaal maatschappelijk werkster was geworden opeens
pi_82717258
Verder gaat eten best slecht omdat ik er niet zoveel tijd voor heb, met als resultaat dat ik me ook heel ongezond voel.

En ik vind DaD haar huisje errug tof
Ik hoop dat je je er een beetje gelukkig in gaat voelen, dat heppie verdiend
pi_82717596
Bevalt het je verder wel, je nieuwe werk, shinydisco?

Ik heb trouwens nu jouw rok aan, fijne rok hoor!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_82717629
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mag niet meer!

Nooooooooooooh. Ik kom over 3 kilo hierheen, dus ik vind dat het wel mag! Gihhighig.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_82717664
Gefeli jt!
Net tom yum soep met garnalen op, was yummie ! En vanmiddag een bosvruchtenijsje van de italiaan!
pi_82717705
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:57 schreef sigme het volgende:
Bevalt het je verder wel, je nieuwe werk, shinydisco?

Ik heb trouwens nu jouw rok aan, fijne rok hoor!
Jawel hoor

welke rok bedoel je, die blauwe?
pi_82717726
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nooooooooooooh. Ik kom over 3 kilo hierheen, dus ik vind dat het wel mag! Gihhighig.
Jij mag wel, maar "tvp" schijnt verboten verboten te zijn in verband met een nieuwe layout ofzo.

Kan je alvast tippen van sluiers lichten? Ben je veel afgevallen, wil je nog veel afvallen, wat doe je zoal enzovoorts etcetera?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_82718012
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:59 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Jawel hoor

welke rok bedoel je, die blauwe?

Fijn dat het werk wel bevalt . Wat doe je eigenlijk nu precies?
En hoe bevalt het wonen? Je was toch verbannen uit Mokum naar Almere(? toch?)?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:06:18 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82718043
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij mag wel, maar "tvp" schijnt verboten verboten te zijn in verband met een nieuwe layout ofzo.

Kan je alvast tippen van sluiers lichten? Ben je veel afgevallen, wil je nog veel afvallen, wat doe je zoal enzovoorts etcetera?
Je vergeet te vragen of ze broccoli lust .
Niet meer actief op Fok!
pi_82718354
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je vergeet te vragen of ze broccoli lust .
Eigenlijk denk ik dat ik die vraag altijd aan anderen overlaat. Voor de gezellige conversatie enzo. En anders voel ik me ook zo'n kruisverhorende smeris .
pi_82718539
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:05 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Fijn dat het werk wel bevalt . Wat doe je eigenlijk nu precies?
En hoe bevalt het wonen? Je was toch verbannen uit Mokum
naar Almere(? toch?)?
Ja die! Leuk dat ie bevalt

En ik woon in Zaandam, net zo erg
Ik werk in een sportschool maar omdat dat maar 16 uur is sta ik nog ingeschreven bij studentenwerk en wordt af en toe ergens ingezet, de laatste tijd af en toe op de boekenafdeling van een warenhuis.
pi_82718751
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:17 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ja die! Leuk dat ie bevalt

En ik woon in Zaandam, net zo erg
Ik werk in een sportschool maar omdat dat maar 16 uur is sta ik nog ingeschreven bij studentenwerk en wordt af en toe ergens ingezet, de laatste tijd af en toe op de boekenafdeling van een warenhuis.
Oh, ik had eigenlijk Alkmaar in m'n hoofd, maar dat leek me zo ver weg, dus dan gokte ik maar iets met een A .

Een boekenafdeling, dat lijkt me wel leuk ja . D'r is nu vast een heel stel slanke boekenwurmen jaloers op je .
pi_82719173
Werkte ik inderdaad maar écht in een boekhandel.
pi_82719539
Ik lust graag brocolli!

Ik ben nu 19 kilo afgevallen, als ik 22 afgevallen ben, zit ik op bmi 25!

Mijn systeem is niet heel goed. Een half jaar geleden ging mijn relatie uit en ik dacht toen, de komende periode ga ik sowieso slecht eten, dus ik ga of heel veel aankomen, of heel veel afvallen. Ik heb toen besloten te zorgen dat ik geen snoepzooi in huis had, zodat ik als ik eens een maaltijd over zou slaan, ik het niet zou gaan opvullen met vreetbuien en dat is gelukt. Inmiddels ben ik er ook aan gewend weinig te snoepen en haal ik alleen nog iets in huis als ik mensen verwacht. Ik merk wel dat als er iets overblijft, ik het de volgende dag WEL rustig allemaal naar binnenschuif, dus ik moet echt blijven zorgen dat er verder niets in huis is en dan gaat het goed!

Ik probeer wel de laatste tijd wat verstandiger te eten, maar dat lukt nog niet heeeeel goed moet ik zeggen, maar goed, ik ga er van uit dat dat ook wel weer komt.
pi_82719625
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:22 schreef sigme het volgende:
Een boekenafdeling, dat lijkt me wel leuk ja . D'r is nu vast een heel stel slanke boekenwurmen jaloers op je .
Het is ook zo leuk
Nu het mooi weer is is het niet zo druk en dan ben ik de hele dag aan het rondsnuffelen tussen de boeken en aan het kijken wat ik allemaal ga kopen. Ik ben vooral te vinden bij de kookboeken
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:48:19 #282
331 Merel
Be here now.
pi_82719892
Pfff, ik kan het gewoon niet. Óf ik prop me vol, óf ik eet niks. Ik vind normaal doen verdomd moeilijk.

Vandaag gegeten: 1 hamkaascroissantje, 1 bakje frambozen (had nog een bakje maar daar zaten beschimmelde in, so far for 'lekker vers fruit kopen op de markt' ) en 6 tomaten. Ik ren zo nog wel naar de supermarkt om nog iets te halen, maar ik zou niet weten wat, heb helemaal geen trek.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_82719958
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

could heeft ook een minder lange "oe" dan cooed... dat zijn minimal pairs.
could /kʊd/ of zelfs /kəd/ in een zin
cooed /kuːd/
[..]

ligt eraan wat je wilt zeggen of die ' er achter moet...

als t gaat om "de kleren van wolve" dan moet je hem er niet achter zetten
als t gaat om "wolven" meervoud, dan wel...

/betweter
Ik zag net zo'n mooi plaatje, het deed me aan jullie discussie denken dus ik moet het even delen.

pi_82720206
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:48 schreef Merel het volgende:
Pfff, ik kan het gewoon niet. Óf ik prop me vol, óf ik eet niks. Ik vind normaal doen verdomd moeilijk.

Vandaag gegeten: 1 hamkaascroissantje, 1 bakje frambozen (had nog een bakje maar daar zaten beschimmelde in, so far for 'lekker vers fruit kopen op de markt' ) en 6 tomaten. Ik ren zo nog wel naar de supermarkt om nog iets te halen, maar ik zou niet weten wat, heb helemaal geen trek.
Ja hoi, hier nog zo eentje Gisteren is het me wel gelukt trouwens!! Vanmorgen -0.5
Maar ik heb inmiddels friet met een Holsteiner schnitzel op, dus tja. (=schnitzel met gebakken uien en een gebakken ei ).

En ik ben GAAR, hele dag met mijn paps naar auto's gaan kijken. Ik heb in een Hyundai i10 gereden, wat een baggerauto hij sloeg steeds af omdat ik niet kon omgaan met de koppeling. Toen naar de Toyota-dealer, mooie zwarte Aygo gezien en die zou het dan ook worden, maar toen hebben we nog een ritje gemaakt in een Suzuki Alto. Wat een genot! Alleen de kleur die ik eerst wilde (de roze uiteraard) kon pas in augustus of oktober geleverd worden En ik MOET airco, en het liefst gisteren Buiten stond nog een grijsblauwe. Die kwam eind juni binnen, dus ik ga maandagmorgen meteen bellen dat ik die dan wil hebben.

Alleen morgen nog eventjes in de Aygo van mijn moeder rijden, kijken of het klopt dat ik de Alto lekkerder vond rijden.

OMG, ik heb bijna een nieuwe oto!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82720295
Alleen zei de Suzuki-meneer nogal onomwonden dat ze mijn huidige auto naar de sloop zouden brengen na inruil dat vind ik een beetje zielig voor 'm al snap ik ook wel dat het vast meer kost om 'm op te lappen dan te slopen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:00:49 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82720344
Ikke was Alkmaar!

Leuk Shiny, tussen de boeken werken Dat was mijn allereerste bijbaantje evahrrr!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:14:27 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82720931
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:41 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Het is ook zo leuk
Nu het mooi weer is is het niet zo druk en dan ben ik de hele dag aan het rondsnuffelen tussen de boeken en aan het kijken wat ik allemaal ga kopen. Ik ben vooral te vinden bij de kookboeken
Werk jij in een boekhandel?

*jaloers*

Ik ben voetbal aan het kijken en nachtwacht is naar een jazzballetvoorstelling van z'n nichtje in de stadsschouwburg en als hij straks thuis komt, gaat hij de wedstrijd online bekijken, dus ik mag niks zeggen .
Niet meer actief op Fok!
pi_82721157
Gefeliciteerd aan de jarige en aan de jarig geweest zijnden!

Is het wolkeloze of wolkenloze? Ik zou zeggen het laatste en moet je een boek wegleggen dat op de eerste bladzijde zo'n fout maakt? Of heb ik het mis?
O: bruin brood boter jam
L: -
T: 4 koekjes
T: paar happen yoghurt vers fruit
S: 6 km hardlopen
T: wodka, chips
D: kliekjes: beetje gebakken rijst met Thaise kip/groenten, stukje rundvlees en frietjes Toe: profiterolles

En welkom Dancing Phoebe, da's best veel wat je bent afgevallen. We zijn niet zo streng op BMI hoor, dus je kan gewoon meeposten.

[ Bericht 8% gewijzigd door conleche op 12-06-2010 21:26:10 ]
pi_82721210
Ik zou 'm niet wegleggen, het is gewoon wolkeloos.
pi_82721341
En waarom dan? Er zijn toch meer wolken aan de hemel?
pi_82721377
heerlijk tapa's gegeten met Mr.Mo en schoonouders super gezellig!

nu lekker nog even met een roseetje op de bank en dan vroeg slapen, morgen weer een lange dag studeren.

DP! Welkom hier!
Ja doei.
pi_82721515
Het tweede deel is een suffix.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:38:14 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82722035
DP, erg goed van je zeg!
Heb je ook lijstjes??

MIjn lijst van vandaag is slecht.
O: boterham achterham, boterham kaas, beschuit hagelslag, gekookt ei, beker melk
T's: appel, peer, sinaasappel, 100 gram popcorn, 5 slagroomsoesjes met choco en nootjes
D: Veel nasi, gebakken ei, gebakken ui, satesaus, loempiasaus, loempia, kroepoek.
T's:kroepoek
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82722394
Je kan hier de officiële spelling nazien: http://woordenlijst.org/
Wolkeloos dus, zoals D&D al zegt.

En zolang de schrijver boeks geen ambtenaar is, is er geen spelwijze verplicht of fout .
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:48:46 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82722476
Suffix -> Dat moest ik even googlen
pi_82722589
Normaal zou ik het ook zelf hebben opgezocht, maar in buitenland met telefoon......toch maar niet :p nou ja ik geloof jullie op je woord. Maar ik voel ze niet meer vanzelf aan, die tussen-ennen.....
pi_82722668
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 21:19 schreef conleche het volgende:

En welkom Dancing Phoebe, da's best veel wat je bent afgevallen. We zijn niet zo streng op BMI hoor, dus je kan gewoon meeposten.
Hihi, dan heb ik heel neurotisch in mn hoofd, bij -22 ga ik overstappen. En dan STAP ik ook bij -22 over
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
DP, erg goed van je zeg!
Heb je ook lijstjes??
Nee, ik heb geen lijstjes, heeft ook geen zin die te posten, want mijn manier van afvallen is gewoon niet de meest verstandige, daar heeft niemand wat aan.

Ik heb wel in mn hoofd om als ik naar dit topic overstap de boel iets gestructureerder te gaan aanpakken, maar dan moet ik even kijken of mn hoofd er dan al naar staat :p
pi_82722977
Cootje Wanneer ben je weer terug?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:01:06 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82723069
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 21:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hihi, dan heb ik heel neurotisch in mn hoofd, bij -22 ga ik overstappen. En dan STAP ik ook bij -22 over
[..]

Nee, ik heb geen lijstjes, heeft ook geen zin die te posten, want mijn manier van afvallen is gewoon niet de meest verstandige, daar heeft niemand wat aan.

Ik heb wel in mn hoofd om als ik naar dit topic overstap de boel iets gestructureerder te gaan aanpakken, maar dan moet ik even kijken of mn hoofd er dan al naar staat :p
Niemand hoeft ook wat aan lijstjes te hebben, ik post ze ook gewoon voor mijzelf, als ik dingen op een rijtje zie werkt het voor mij wat beter. En loopt het de spuigaten uit dan is op de vingers getikt worden ook wel eens prettig
pi_82723150
Donderdag! Ik ga woensdag rijden, met tussenstop in Belgie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')