abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:11:42 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82709954
En feli j.t!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_82710088
Ik laat mijn neus ook nog maar eens zien. Drukdrukdruk...en dus: snaaisnaaisnaai *zucht* Afvallen schiet zo nog niet echt op. naja, over een week of 3 heb ik meer tijd en ga ik braaf hardlopen en 'gezonde' dingen eten - ipv pistoletjes met roomkaas enzo
pi_82710099
j.t, gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik ga nu zelf naar een verjaardag, fijne zaterdag iedereen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:37:46 #254
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82710791
DaD, je was zeker aan het werk in de vestiging bij de Ikea he...
Wij waren op de meubelboulevard Hoendiep!

Geen kast nog gevonden overigens, ik was zo dom om een brocante-winkel in te lopen en nu vind ik al die moderne kledingkasten maar lelijk Nog even over denken dus

Nu op naar feestje van schoonzusje die een kwartje is geworden en dat groot viert
pi_82711152
Dad werkt toch in een boekenwinkel? Als ze in de ikea zou werken zou ze er niet speciaal heen gaan denk ik?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:14:37 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82711864
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:49 schreef P.F het volgende:
Dad werkt toch in een boekenwinkel? Als ze in de ikea zou werken zou ze er niet speciaal heen gaan denk ik?
Nee DaD werkt in een winkel waar ze meubels enzo verkopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_82711989
Srsly? En ik maar denken dat ze boeken verkoopt? Ik zag het al helemaal voor mij? Watt
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:23:59 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82712165
Gefeliciteerd j.t., een hele fijne verjaardag!

LB en Ratt, jullie ook nog gefeliciteerd, had ik heul nog niet gedaan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82712302
Gefeliciteerd j.t! Mooi jurkje ook!

LB: bekend probleem, na alle fancy meubelzaken gezien te hebben wil ik ineens niks meer van Ikea. Maar goed, vriendje heeft nu het rijk alleen dus ik heb vernomen dat onze Ikea-familie binnenkort weer wordt uitgebreid met een stel Benno's en een Expedit.

Ontopic: ik zit aan een bak yoghurt met aardbeien en cruesli. Soort van brunch.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_82713950
Hoi!

Heerlijk weer! Ben aan het inpakken voor de grote verhuizing morgen, dus daar ga ik weer mee verder!

JT, gefeliciteerd en mooi jurkje!
pi_82715136
Zo fijn om jullie rommelverhalen te lezen. I'm not alone.

Ik heb net allerlei mensen die ik pas een paar weken ken uitgenodigd voor mijn verjaardag, volgende week. Best een beetje eng.
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:49:41 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82715239
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo fijn om jullie rommelverhalen te lezen. I'm not alone.

Ik heb net allerlei mensen die ik pas een paar weken ken uitgenodigd voor mijn verjaardag, volgende week. Best een beetje eng.
Maar wel ook erg leuk! Tenminste, ik zou dat best wel leuk vinden als uitgenodigde
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_82716256
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
DaD, je was zeker aan het werk in de vestiging bij de Ikea he...
Wij waren op de meubelboulevard Hoendiep!

Geen kast nog gevonden overigens, ik was zo dom om een brocante-winkel in te lopen en nu vind ik al die moderne kledingkasten maar lelijk Nog even over denken dus

Nu op naar feestje van schoonzusje die een kwartje is geworden en dat groot viert
Ik de hele dag maar reikhalzend naar je uitkijken... .

Gefeliciteerd, j.t.!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82716516
Dank jullie wel!
Eerste lading visite net weg. Nu even snel wat macaroni eten, als goede bodem voor de borrels vanavond!
Staan vast bijna voor de deur, dus ga nu opschieten! En iedereen snapt wel dat die geen slank dagje is (A) als is mn buik nog redelijk niet zo bol

Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_82717170
Ik kom hier vast even teeveehpeehen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 12 juni 2010 @ 19:47:07 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82717183
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kom hier vast even teeveehpeehen!
Mag niet meer!
Niet meer actief op Fok!
pi_82717186
Ik had een apart dagje vandaag. Eerst een hele nare mevrouw die heel denigrerend deed (ik denk nu bij iedereen die stom tegen me doet: oh die heeft vast pvv gestemd). Hoezo paranoia

En toen een doofstomme meneer die in eerste instantie een boek zocht over tuinieren (hij gebaren, ik alles opschrijven en hopen maar dat ik het goed had). Daar toen een heel gesprek mee gehad, hij scheen in zijn geboorteland erg mishandeld te zijn vanwege zijn sexualiteit, was wel heel triest allemaal
hij leek zelf heel opgelucht en gaf me een kus op mijn hand en ik vond hem wel lief maar vroeg me af sinds wanneer ik sociaal maatschappelijk werkster was geworden opeens
pi_82717258
Verder gaat eten best slecht omdat ik er niet zoveel tijd voor heb, met als resultaat dat ik me ook heel ongezond voel.

En ik vind DaD haar huisje errug tof
Ik hoop dat je je er een beetje gelukkig in gaat voelen, dat heppie verdiend
pi_82717596
Bevalt het je verder wel, je nieuwe werk, shinydisco?

Ik heb trouwens nu jouw rok aan, fijne rok hoor!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_82717629
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mag niet meer!

Nooooooooooooh. Ik kom over 3 kilo hierheen, dus ik vind dat het wel mag! Gihhighig.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_82717664
Gefeli jt!
Net tom yum soep met garnalen op, was yummie ! En vanmiddag een bosvruchtenijsje van de italiaan!
pi_82717705
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:57 schreef sigme het volgende:
Bevalt het je verder wel, je nieuwe werk, shinydisco?

Ik heb trouwens nu jouw rok aan, fijne rok hoor!
Jawel hoor

welke rok bedoel je, die blauwe?
pi_82717726
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nooooooooooooh. Ik kom over 3 kilo hierheen, dus ik vind dat het wel mag! Gihhighig.
Jij mag wel, maar "tvp" schijnt verboten verboten te zijn in verband met een nieuwe layout ofzo.

Kan je alvast tippen van sluiers lichten? Ben je veel afgevallen, wil je nog veel afvallen, wat doe je zoal enzovoorts etcetera?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_82718012
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:59 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Jawel hoor

welke rok bedoel je, die blauwe?

Fijn dat het werk wel bevalt . Wat doe je eigenlijk nu precies?
En hoe bevalt het wonen? Je was toch verbannen uit Mokum naar Almere(? toch?)?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:06:18 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82718043
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij mag wel, maar "tvp" schijnt verboten verboten te zijn in verband met een nieuwe layout ofzo.

Kan je alvast tippen van sluiers lichten? Ben je veel afgevallen, wil je nog veel afvallen, wat doe je zoal enzovoorts etcetera?
Je vergeet te vragen of ze broccoli lust .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')