Nou wen er maar vast aan, want zo zal het in alle 64 wedstrijden gaan. Eerst hoopte ik dat ze die verrekte vuvuzela's zouden verbieden, maar nu vind ik het eigenlijk ook wel wat hebben. En anders zet je gewoon het geluid wat zachter, want het commentaar op de Nederlandse tv is vaak toch om te huilen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:37 schreef Noukjee het volgende:
[..]
yea, me to. Ik word al gek van dat gezoem van een wesp. Word er kriebelig van
Eensch! Boodschappen binnen, bijna dan!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:55 schreef loveli het volgende:
Degene die de vuvuzela bedacht heeft mag wat mij betreft zo'n ding in z'n strot geduwd krijgen. Zo.
Bij de confederations cup was het volgens mij bij alle wedstrijden wel ongeveer even erg hoor. Ze zullen die dingen ook wel veel buiten de stadions verkopen, dus buitenlandse supporters gaan ze vast ook gebruiken. Maar goed, vanavond zullen we het weten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:54 schreef neen het volgende:
Wel een wedstrijd van za hè, bij andere landen zal het toch wel wat minder zijn
Whehe! Beetje herkenbaar: ik heb voor mijn 2 koffie's 's ochtends een vreselijk ochtendhumeur, dus ik krijg er geen drielettergrepig 'Goedemorgen!'quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:26 schreef Syrena het volgende:
Ik moet echt zo wennen aan het hele 'hospitality' conceptGa je ff naar de wc, zeggen alle mensen die je tegenkomt hallo. WTF doe gewoon net of je me niet ziet, dat doe ik toch ook
In het restaurant waar ik werkte zeiden ze altijd "Eet lekker!" en dat vond ik wel sympathiekquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:06 schreef Laureline het volgende:
Nog zo'n onhebbelijkheid: ik kan NIET tegen 'smakelijk eten!'. Vreselijk! Vaak ook op zo'n demonstratieve toon, van: zie mij eens weten hoe het hoort! Dus dan grom ik ook maar wat, als het mij wordt gewenst.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:32 schreef conleche het volgende:
Waarom zou iemand een telefoonkabel doorsnijden? Damn, stomme vandalen. Ik ben echt pissed. En het is nu al 4 dagen prutweer. En ik moet nu hardlopen in de regen. Ik wil iemand slaan.
In onze kantine wensen we elkaar gewoon sterkte.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In het restaurant waar ik werkte zeiden ze altijd "Eet lekker!" en dat vond ik wel sympathiek
O, toen ik nog in een restaurant werkte zei ik het ook altijd. Als ik ervoor betaald krijg, krijg ik het heus mijn strot wel uit. En ik keek er nog lief bij ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In het restaurant waar ik werkte zeiden ze altijd "Eet lekker!" en dat vond ik wel sympathiek
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier is het 28 graden. En zonnig. Met heel veel zon. En wind.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:11 schreef loveli het volgende:
[..]
In onze kantine wensen we elkaar gewoon sterkte.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, toen ik nog in een restaurant werkte zei ik het ook altijd. Als ik ervoor betaald krijg, krijg ik het heus mijn strot wel uit. En ik keek er nog lief bij ook![]()
Maar vooral onder vrienden, of als ik met een aantal collega's eet, kan ik er NIET tegen als iedereen dat plichtmatig elkaar begint te wensen voordat er op de borden wordt aangevallen.
O, liggen bij jullie de kroketten ook te lang onder de warmtelamp?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:11 schreef loveli het volgende:
[..]
In onze kantine wensen we elkaar gewoon sterkte.
Nou, het stormt hier zo ongeveer, dus ik vermoed dat het mooie weer vanzelf wel jullie kant op waait.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]blaas es hard? Hier kan ik de lampen zo gaan aandoen, en ik ben net zeiknat geregend op de fiets
Ohja, en vies klam is het ook...
Hier wisselen wolken en zon elkaar hard af, het waait dan ook enorm hard. En ik zit helemaal niet zover bij jou vandaan..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]blaas es hard? Hier kan ik de lampen zo gaan aandoen, en ik ben net zeiknat geregend op de fiets
Ohja, en vies klam is het ook...
En de broccoli te lang in de steamer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, liggen bij jullie de kroketten ook te lang onder de warmtelamp?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, het stormt hier zo ongeveer, dus ik vermoed dat het mooie weer vanzelf wel jullie kant op waait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |