Ooooooooooooooh, dat mag nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:15 schreef conleche het volgende:
Tvp
syrena's social-skillzquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:26 schreef Syrena het volgende:
Ik moet echt zo wennen aan het hele 'hospitality' conceptGa je ff naar de wc, zeggen alle mensen die je tegenkomt hallo. WTF doe gewoon net of je me niet ziet, dat doe ik toch ook
En dan heb ik nog de handicap dat als ik trap op- of afloop ik echt goed moet kijken waar ik mijn voeten zetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
syrena's social-skillz![]()
(ik vind het ook vervelend, iedere keer groeten. Maar negeren vind ik ook weer zo wat)
Ongelofelijk hoeveel mensen zo'n simpel systeem niet begrijpen hè? Moeilijk, op het bord kijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:11 schreef Blurred86 het volgende:
haha, ik zit bij twee mensen in de trein (van utrecht naar maastricht) die dachten dat deze trein ook wel in ede zou stoppen![]()
ik weet dat het niet vriendelijk is maar ik moest toch stiekem even lachen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:20 schreef sigme het volgende:
Dat ziet er een stuk aangekleder en gezelliger uit dan hiervoor, D&D!
Laatst zat ik in een late trein naar het Noorden, was er een stel Friese jongelui die in Zwolle geen zin hadden het juiste treinstel te zoeken - ze zouden in Meppel wel overstappen. Maar de Groningen-trein stopte niet in Meppel..
En Syrena, ik zou best jouw collega willen zijn. Af en toe niet onvriendelijk naar elkaar grommen volstaat.
Ja en ik word gek van het geluidquote:
Neequote:
Zelfde vandalen die hebben ingebroken of nog meer pech? Ik hoop dat je iemand tegenkomt op wie je je frustraties kunt botvieren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:32 schreef conleche het volgende:
Waarom zou iemand een telefoonkabel doorsnijden? Damn, stomme vandalen. Ik ben echt pissed. En het is nu al 4 dagen prutweer. En ik moet nu hardlopen in de regen. Ik wil iemand slaan.
Zo mo, nu mag je m'n teeveepee wegsodemieteren! En idd, moet Danny ook maar een volgknop op de telefoon doen
oh DaD: wat een tof huisjeen Syrena ik moest om je lachen.
O: stokbrood, mitella, café con leche
T: gekookt eitje
L: restje spaghetti yoghurt met vers fruit
T: sundy (chocoladebar met cornflakes en sjokola)
S: hardlopen met bonuspunten vanwege regen
T: wodka, chips
D: kipsateetjes rijst groenten, caramelpudding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |