Dronken op hardstyle feesten vind ik dan net weer altijd gewoon kut.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:28 schreef JortK het volgende:
48 uur non stop dronken geweest... goed feest
Dronken zijn is sowieso overal altijd leuk.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:29 schreef Baronpilsener het volgende:
Dronken op hardstyle feesten vind ik dan net weer altijd gewoon kut.
Vet feest!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:53 schreef Grrommit het volgende:
Ook tijdens DBSTF en begin Wildstylez langs Silver en Green gegaan tijdens Drokz en ??? Miss Djaxx.
Ik vind het wel een lekker nummerquote:
Ik vind em erg slechtquote:
Greenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:05 schreef Noxa het volgende:
Vooral de Green was fantastisch, SNOEIhard geluid, heerlijk weer en fantastische sfeer.
Schranz & Hard Techno is de shit!quote:Op zondag 13 juni 2010 19:13 schreef Grrommit het volgende:
[..]
GreenEerste keer dat ik hardtechno hoorde op een feest, en nouja, geniaal. Aan een stuk door een kapotte wasmachine/stofzuiger/kettingzaag/grasmaaier. Heerlijk
Vette mix!quote:
Wat slecht weer. Waarom laten ze sws ongeveer het topje van de nu-hardstyle een anthem maken dat representatief zou moeten zijn voor de afgelopen 10 jaar? dbstf mogen er wel weer mee kappen van mij, stel hitjesdraaiersquote:
Ik vind dat nummer vet, zegt niet dat ik zijn setjes waardeer. Vind oude dbstf tracks ook vet, maar al die nieuwe shit, en dan de hitjes parade draaien...quote:
Hitjesparade valt wel mee toch? Ze draaien hun albumtracks wat logisch is, ik geef ook meteen toe dat ik met sommige nrs ook klaar ben (vorige zomer al). Verder staan ze regelmatig garant voor vette oudere tracks (tats mashup, tanz elektric, dj revolution). En nu dit anthem, ja ik vind het wel een leuk trackje, niets meer en niets minder. Maar denk je dat de arena op 10 juli los gaat als er een early hardstyle track word gemaakt als anthem?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik vind dat nummer vet, zegt niet dat ik zijn setjes waardeer. Vind oude dbstf tracks ook vet, maar al die nieuwe shit, en dan de hitjes parade draaien...
Pfff word helemaal gek van mensen die huilen over hitjesparades. Er zijn genoeg mensen die wel gewoon van die muziek houden. ´t Zijn niet voor niets hitjes. En nee, dat zijn zeker niet alleen dagjesmensen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer vet, zegt niet dat ik zijn setjes waardeer. Vind oude dbstf tracks ook vet, maar al die nieuwe shit, en dan de hitjes parade draaien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een goedmakertje inderdaad. Maar alsnog gebruik elke set die dbstf draaien om een extra lange pispauze te houden en een patatje te halen. Toch nog ergens nutquote:
Nee, maar ik heb nooit gezegd dat ik een early hs track als anthem wildequote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef Sethje het volgende:
Maar denk je dat de arena op 10 juli los gaat als er een early hardstyle track word gemaakt als anthem?
Geen zak aan inderdaad, wat een aanfluiting weerquote:Op maandag 14 juni 2010 10:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Feestfabriek anthem wekt bij mij alleen maar irrtatie op, beter hadden ze een combi gemaakt tussen oud en nieuw, waar het feest ook voor staat.
quote:
Dus eh.. Over een paar weken naast cascada in de top 40 dan maar?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
HARDstyle heaven..
En weer een producer van zijn voetstuk gevallen
![]()
Remcore moet de foto's ff posten, ofnietquote:Op maandag 14 juni 2010 10:07 schreef Da_Ripper het volgende:
BooHHhhhHH, inmiddels bijgekomen, bijgelezen strakjes posten
Tja, dan voel je je wel kut. Maar ik snap het wel van Q-Dance, waar leg je de grens... je mag maximaal 3 weken te jong zijn? En die mannen die pas over een maand 18 worden?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:53 schreef T-Force het volgende:
Kollie, superbedankt nog voor de DefQon.1 ticketHugo vond het super! Vorig jaar was hij geweigerd omdat hij 1 week later pas 18 werd
Hij wist van tevoren dat er een kans was (weliswaar een kleine) dat hij niet binnen zou komen, maar hij wou het riskeren. Achja, toen is hij maar naar huis gegaan, Q-Dance radio opgezet en 's avonds zijn eigen helemaal klemgezopen en gaan stappenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:11 schreef eQuaL het volgende:
Tja, dan voel je je wel kut. Maar ik snap het wel van Q-Dance, waar leg je de grens... je mag maximaal 3 weken te jong zijn? En die mannen die pas over een maand 18 worden?![]()
Eh godver.. Ik word 10 dagen na 10 years of qdance (waar ik al kaarten voor heb) 18...quote:Op maandag 14 juni 2010 11:53 schreef T-Force het volgende:
Kollie, superbedankt nog voor de DefQon.1 ticketHugo vond het super! Vorig jaar was hij geweigerd omdat hij 1 week later pas 18 werd
Das mooi balenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:15 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Eh godver.. Ik word 10 dagen na 10 years of qdance (waar ik al kaarten voor heb) 18...
Ik zou het gewoon vragen als ik jou was...quote:Op maandag 14 juni 2010 12:15 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Eh godver.. Ik word 10 dagen na 10 years of qdance (waar ik al kaarten voor heb) 18...
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zeg dat je 10 dagen te laat bent geboren, zwangerschapsproblemen, eigenlijk zou je de 10e jarig zijn
Whaha, ja het valt te proberen.. Maar laten we het maar niet doen..quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zeg dat je 10 dagen te laat bent geboren, zwangerschapsproblemen, eigenlijk zou je de 10e jarig zijn
quote:
Oohja, dat was ik nog vergeten te vertellenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:52 schreef NLS04 het volgende:
Ej T-Force vertel nou eens hoe je pa het heeft gehad op Intents
Edit: ik ben T_Killer, niet NLS
Vaag! Maar wel vet!quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Mien DefQon-erlebnis ... in 1 woord geweldig.
Foto'squote:
quote:
quote:
quote:
Yepquote:Op maandag 14 juni 2010 23:26 schreef de_huig het volgende:
en mstx..ik zag je lopen en je maatje (bossie ofzo) had rugnummer 13, jij 37...1337? een bewussie neem ik aan?
Mwoa, in die tent ja.. Ik heb me prima vermaakt ! Was mooi meegenomen dat ik gratis naar binnen kon en bijna hele tijd gratis heb kunnen zuipenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:21 schreef Xblister het volgende:
Vorig jaar was echt kut, hs ergens in een hoekje gedrukt..
Check je MSN ouwequote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef de_huig het volgende:
tforce, kun je de tracklist van fok@150bpm ergens droppen? (weet niet of ie al ergens staat) danku
Nee, sleutel was weg. Dat is op zich vreemd. Ik heb altijd 1 broekzak linksvoor waar ik al mijn spullen in bewaar die ik niet op een feest nodig heb (sleutels, zakje voor mijn gehoorbescherming etcetera), die zak zit ik NOOIT aan. Blijkbaar eruit gevallen ofzo. Toen ik het doorhad (rond een uur of 10, wou me jas gaan pakken), meteen naar die lockerbox-mensen gegaan die de loper hadden. Formulier ingevuld en een lege kluis aangetroffen.. Balen! Gelukkig zat er verder niets waardevols in.quote:
PP draaide echt wel vet !quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:Kluisje opengebroken of wat?
Best een vette intro vind ik
Of maak een rar en pm die naar de mensen die er op staan als je ze niet in het openbaar wil hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:48 schreef T-Force het volgende:
En ja Bartman, ik heb nog meer foto's, post ze nog wel een keer ofzo
Kut ik sta op Youtubequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:48 schreef T-Force het volgende:
Bioweapon![]()
En ja Bartman, ik heb nog meer foto's, post ze nog wel een keer ofzo
Volgens mij heb ik die heren zien lopen. Vond het wel een vet idee om met je ouwe heer te gaan knallen. Hadden ze oordoppen mee/in? Denk dat die ouwe van mij knetter gek wordt. Maar aan de andere kant, hier pap neem een paracetamol!quote:Op maandag 14 juni 2010 17:28 schreef T-Force het volgende:
[..]
Oohja, dat was ik nog vergeten te vertellen![]()
Maar ons pap en de pa van Claudia hebben zich prima vermaakt! We waren om half 3 binnen en ze zijn tot 7 uur gebleven, dus dat is nog best lang! We zijn eerst muntjes gaan kopen en toen hebben we een "rondleiding" gegeven met wat uitleg, Early Hardstyle, Hardcore & Hardstyle. Omdat het zo'n goed weer was zijn we buiten gaan staan bij de Hardstyle waar we de hele tijd hebben gestaanWe hebben uiteindelijk dus A-Lusion, Ran-D, Zatox & Deepack gezien
Wat ze er van vonden: Ze vonden de muziek maar raar, eerst bam bam bam, dan weer rustig, dan weer bam bam bam and so on. Ze vonden de sfeer echt heerlijk! Iedereen lekker los, biertje drinken, zonnetje op de kopHet geluid stond veel te hard zodat je niet meer kon buurten, dat vonden ze wel jammer. Toen heb ik ze naar zo'n plek met van die zitzakken gebracht waar ze lekker hebben zitten buurten met alle jongetjes & meisjes. Toen ze een tijdje later weer terug waren op de dansvloer hadden ze echt veel verhalen (ze waren inmiddels aardig zat). Ons pap kwam aangevlucht en die zei: TOM TOM TOM, ik heb iemand gezien die was continu aan het malen met zijn kaken, kom kijken
![]()
Verder hadden ze hele gesprekken gehad over drugs enzo, echt 100x aangeboden gekregen om ook een pilletje te proberen maar dat wilden ze toch liever niet doen
Verder nog een hoop bekenden uit mijn dorp gezien, die allemaal 5x moesten kijken maar er toen achter kwamen dat ons pap er was
![]()
Toen ze om 7 uur naar het station liepen reden er geen treinen meer dus had ons mam ze opgehaald. Toen ze daar aankwam in Oisterwijk stonden ons pap en de pa van Claudia te buurten met een meisje van een jaar of 20, met zo'n kort rokje aan, hardcore typetje en die moest ook naar Best (waar wij ook wonen) dus die is meegeredenOns mam wel een beetje over de zeik, maar ach. Zatte oudjes, kunnen ze niks aan doen
![]()
Ze begrijpen wel waarom we zoveel naar dit soort feesten toegaan is de conclusieEn ze vonden het leuk zo voor 1x, maar dat lag er natuurlijk ook aan omdat iedereen ze aansprak
![]()
[ afbeelding ]
Mijn vader onderaan met bier, Claudia's vader helemaal rechts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het idee dat ik tussen
10. Acti & Vorti - Raw
en
11. Hyperdrive - The punishment
een lyric hoor uit
Global Hardstylers - 6 Million Beats (Audio Damage Remix)
namelijk:
Rebel to the grain
There's no way to barricade me
Klopt dat of doe ik het fout?
gr gr
Dat klopt dat je die kan horen, maar die vocal zit dan ook gewoon in Rawquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:18 schreef Quyxz_ het volgende:
]
Ik heb het idee dat ik tussen
10. Acti & Vorti - Raw
en
11. Hyperdrive - The punishment
een lyric hoor uit
Global Hardstylers - 6 Million Beats (Audio Damage Remix)
namelijk:
Rebel to the grain
There's no way to barricade me
Klopt dat of doe ik het fout?
Ah, dan is http://www.lololyrics.com/lyrics/6283.html niet volledig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat klopt dat je die kan horen, maar die vocal zit dan ook gewoon in Raw
en in CL&MT - Rebelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat klopt dat je die kan horen, maar die vocal zit dan ook gewoon in Raw
Oh ja, daar herkende ik hem ook van. Kon niet op de naam komen. Lekker nummer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Joa, ik herkende hem eigenlijk als eerste uit Angerfist - Ultra Rebel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |