abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82670747
Nou, zolang het zelfmoordverhaal niet bevestigd is, toch maar weer even terug naar het motief.

Geld, dus.

Ik vraag me af wat precies zijn plan is geweest. Hij zag haar op de 27e met al dat geld, en ergens las ik dat hij de 30e heeft geprobeerd haar op zijn hotelkamer geld te laten overboeken op zijn rekening. Ja toch, dat stond toch ergens?
pi_82670765
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef FANN het volgende:

[..]

nah.. ik vind het allebei triest eigenlijk, misschien is hij dood nog wel beter af
Jij gunt hem het beste natuurlijk
pi_82670786
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef FANN het volgende:

[..]

nah.. ik vind het allebei triest eigenlijk, misschien is hij dood nog wel beter af
tuurlijk, veel beter... daarom zou ik het jammer vinden... kom op, mensen... laten we geen medeleven krijgen voor deze man
pi_82670808
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij gunt hem een zware martelgang, natuurlijk?
pi_82670858
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:14 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Jij gunt hem een zware martelgang, natuurlijk?
Zodra het in strijd is met de mensenrechten, dan niet. Maar van mij mag ie wel even voelen wat ie gedaan heeft en daar hoort een cel met T.V. niet bij imho.
pi_82670868
Stali
Zou het dan niet handiger zijn geweest haar in de auto te vermoorden of ergens anders heen te lokken?
Het lijkt mij zo ondoenlijk om ongezien een niet meer meegevend lichaam een hotel uit te slepen

Ik denk gewoon in een grote koffer )80 liter' met wieltjes . Haar auto stond vlakbij.
Hij zou normaal allle tijd hebben gehad om nog even te gaan shoppen voor een grote koffer
pi_82670890
Ik dit voor het eerst dit op Wiki:
quote:
Van der Sloot was placed on suicide watch by guards after he deliberately hit his head against a wall.
Neem toch aan dat het bericht van Jewel niet waar is dan.
pi_82670911
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zodra het in strijd is met de mensenrechten, dan niet. Maar van mij mag ie wel even voelen wat ie gedaan heeft en daar hoort een cel met T.V. niet bij imho.
Ah, dan hoor je mij niet. Schuldig = straf uitzitten, punt.

Maar heb hier al zoveel mensen voorbij zien komen die hem het liefst 30 x per dag anaal genomen zien worden, geslagen en mishandeld. Bah.
pi_82670921
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

nou nee... ik weet niet wat ik precies moet vinden, maar ik kan er ook niet echt van genieten
als ik er aan denk dat hij 30 jaar in een cel letterlijk zou moeten wegrotten daar, jah ik weet
het, die meisjes ... dat is vreselijk...

goh... ik weet ook niet wat je wilt horen of wat ik nou precies behoor te voelen volgens ''de normen''
maar leuk is anders.
pi_82670946
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:14 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:

[..]

tuurlijk, veel beter... daarom zou ik het jammer vinden... kom op, mensen... laten we geen medeleven krijgen voor deze man
Nou ja, het zou ronduit jammer zijn om met allerlei losse draadjes achter te blijven, dat ten eerste, en ten tweede heb ik bij zelfmoord altijd een gevoel van zinloosheid en diepe leegte, en dat raakt me dan zelfs bij Joran.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:18:20 #286
215628 woid
let's get Friendly
pi_82670972
eigenlijk zijn vele niet veel verder dan in de middel eeuwen...

hup aan de schandpaal met m, zweep er over en zn open wonden laten rotten... hup aantal dagen later weer opknappen en nog een keer doen.

de lynch praktijken in die "bananen republieken" zijn echt niet zo veel anders als dat vele hier (zouden willen) opperen...
pi_82670977
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:16 schreef Stali het volgende:
Ik dit voor het eerst dit op Wiki:

Neem toch aan dat het bericht van Jewel niet waar is dan.
Je vind verder niks over een zelfmoord door van der sloot, alleen op opinie-nogwat en nujij, maar dat zijn oude berichten
pi_82670979
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:16 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Maar heb hier al zoveel mensen voorbij zien komen die hem het liefst 30 x per dag anaal genomen zien worden, geslagen en mishandeld. Bah.
Dat is gewoon stoere praat en het is ook wel een beetje logisch dat men zo reageert. Vraag me af of die mensen nog zo praten als ze dat soort dingen daadwerkelijk te zien zouden krijgen. Denk dat ze dan toch wel een beetje medelijden zullen krijgen

En over dat anaal nemen... op een gegeven moment gaat ie dat wel lekker vinden hoor. Duurt even, maar het went waarschijnlijk

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2010 16:19:09 ]
pi_82671005
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:16 schreef pipilangkousje het volgende:
Stali
Zou het dan niet handiger zijn geweest haar in de auto te vermoorden of ergens anders heen te lokken?
Het lijkt mij zo ondoenlijk om ongezien een niet meer meegevend lichaam een hotel uit te slepen

Ik denk gewoon in een grote koffer )80 liter' met wieltjes . Haar auto stond vlakbij.
Hij zou normaal allle tijd hebben gehad om nog even te gaan shoppen voor een grote koffer
Ik denk wel met je mee maar dan had hij dit sowieso kunnen doen ondanks die camerabeelden. Er was geen argwaan en het meisje is na drie dagen pas gevonden en hij is gewoon met zijn bagage vertrokken. Haar auto heeft hij paar blokken verderop geparkeerd.
pi_82671027
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:16 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

ja... dat is eigenlijk wat ik bedoel, het is daar bijna TE erg voor woorden en eigenlijk gun ik dat
niemand geloof ik...
pi_82671101
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:18 schreef Redux het volgende:

[..]

Je vind verder niks over een zelfmoord door van der sloot, alleen op opinie-nogwat en nujij, maar dat zijn oude berichten
Allemaal 3 june inderdaad.
Nee, het vast niet waar en Joran staat onder zelfmoord watch. Die kan echt niet ongezien zijn polsen doorsnijden.
pi_82671154
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:19 schreef FANN het volgende:

[..]

ja... dat is eigenlijk wat ik bedoel, het is daar bijna TE erg voor woorden en eigenlijk gun ik dat
niemand geloof ik...
Ik denk dat Joran daar een doelwit is en dat men hem dus niet tussen de andere gevangenen zal laten. Peru wil en kan het zich niet veroorloven dat ie daar binnen een paar dagen wordt afgemaakt. Joran krijgt het relatief goed daar, ga daar maar vanuit.

Jammer voor al die andere gevangenen die daar weg zitten te kwijnen voor een relatief onschuldig delict. (drugssmokkel).

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2010 16:22:51 ]
pi_82671186
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:19 schreef FANN het volgende:

[..]

niemand geloof ik...
Het helpt ook totaal niet. Zwaarder straffen (en slechte omstandigheden tijdens de straf) maken een land niet veiliger. Kijk naar Amerika. Daar kan je levenslang krijgen voor doodslag, hier in Nederland maximaal 15 jaar. Maar in Amerika worden, statistisch gezien, toch meer moorden gepleegd dan in Nederland. Zwaarder straffen is bullcrap.
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2010 @ 16:25:24 #294
135305 beequeen
Lost.
pi_82671349
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:17 schreef Nadine26 het volgende:

Nou ja, het zou ronduit jammer zijn om met allerlei losse draadjes achter te blijven, dat ten eerste, en ten tweede heb ik bij zelfmoord altijd een gevoel van zinloosheid en diepe leegte, en dat raakt me dan zelfs bij Joran.
Dat eerste ben ik met je eens. Het tweede niet.
Hij heeft zoveel leugens verteld over NH en haar ouders in de zeik genomen. Keer op keer een lulverhaal. Het staat redelijk vast dat hij SF heeft vermoord.

Ik gun hem alle Bubba's van de wereld.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82671374
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:22 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Het helpt ook totaal niet. Zwaarder straffen (en slechte omstandigheden tijdens de straf) maken een land niet veiliger. Kijk naar Amerika. Daar kan je levenslang krijgen voor doodslag, hier in Nederland maximaal 15 jaar. Maar in Amerika worden, statistisch gezien, toch meer moorden gepleegd dan in Nederland. Zwaarder straffen is bullcrap.
Dat wel, maar daar krijg je ook een vuurwapen bij een zak snoep.
pi_82671398
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik gun hem alle Bubba's van de wereld.
Dat vind ik immoreel.
pi_82671417
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:22 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik schrok gisteren van dat filmpje over die Wendy. Hoe kinderen daar gewoon opgroeien in een gevangenis. Maar dat ging nog allemaal wel aardig in de vrouwengevangenis.

De klap kwam voor mij toen ik bij de aftiteling las dat ze naar een mannengevangenis is overgebracht en er sindsdien niets meer van haar vernomen is. Ze is dus als jong meisje gewoon tussen kerels gezet. Dit vind ik te schokkend voor woorden eigenlijk.

Ik denk ook als je mensen zulke vreselijke straffen gunt je maar weinig beschaafd bent.
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 16:27:14 #298
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82671421
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Allemaal 3 june inderdaad.
Nee, het vast niet waar en Joran staat onder zelfmoord watch. Die kan echt niet ongezien zijn polsen doorsnijden.

Op de site van de bron die ze aanhalen is ook niets te vinden
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_82671453
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:26 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Dat vind ik immoreel.
Waarom? Misschien is wel homo, kijk naar dat handje van hem op die beelden. Daarnaast lijkt ie meisjes ook niet bepaald lief te vinden.
pi_82671514
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom? Misschien is wel homo, kijk naar dat handje van hem op die beelden. Daarnaast lijkt ie meisjes ook niet bepaald lief te vinden.
zelfs een homo zit niet op een verkrachting te wachten hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')