Jaja...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.cultuurinwagen(...)ot-pleegt-zelfmoord/
[..]
?
Ik begreep je reactie eigenlijk ook al niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:06 schreef FANN het volgende:
o wacht... dit is een ander stukje
zelfmoord ?
Hád... als dat zelfmoordbericht kloptquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:06 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
is dit al gepost? Hij heeft in ieder geval wel al een vriendje
Lijkt mij ook. Vandaar de ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:07 schreef Felixa het volgende:
[..]
Jaja...
Waarom zou een Wageningse sitedit melden.
Op de site van elcomercio staat niet.
Lijkt me meer een test om te zien hoe snel zo´n verhaal de ronde doet op internet zodat een paar studenten weer een leuk schoolprojectje hebben of zo.
Ik kan ook niets vinden inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:07 schreef Felixa het volgende:
[..]
Jaja...
Lijkt me meer een test om te zien hoe snel zo´n verhaal de ronde doet op internet zodat een paar studenten weer een leuk schoolprojectje hebben of zo.
En ze hebben het over diverse bronnen die ze vervolgens niet melden.
Pfff...
Toch ben je in het voordeel. Hij heet iig geen van der Sloet maar Papadopoulos.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:01 schreef FANN het volgende:
ik zit zo te horen wel met een rothuwelijk opgescheept
nee... dat kan ik me voorstelllenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik begreep je reactie eigenlijk ook al niet.
Hopen maarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:07 schreef Felixa het volgende:
[..]
Jaja...
En ze hebben het over diverse bronnen die ze vervolgens niet melden.
Pfff...
Had het al gezien maar hij heeft verdorie nog lopen mieren dat hij niet goed behandeld was.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:06 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
is dit al gepost? Hij heeft in ieder geval wel al een vriendje
nee zo heet zijn neefquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch ben je in het voordeel. Hij heet iig geen van der Sloet maar Papadopoulos.
Huh? Hoe betrouwbaar is dit bericht?quote:
0,00000000000000000000000000000000000000000000000%quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Hoe betrouwbaar is dit bericht?
Ja inderdaad, ik zie hem liever in een gevangenis voor de rest van zijn leven dan the sweet mercy of deathquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
nee... dat kan ik me voorstelllen![]()
maar dit zou, ja... godsamme kan er niks aan doen ... maar toch triest zijn
Niet... waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Hoe betrouwbaar is dit bericht?
Idem al zou ik er dan een dubbel gevoel bij hebben. Enerzijds triest voor Joran maar ook boosheid omdat hij als kind gewoon overal voor wegloopt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
nee... dat kan ik me voorstelllen![]()
maar dit zou, ja... godsamme kan er niks aan doen ... maar toch triest zijn
Ik lees alles hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Je mag niet te lang uit het topic wegblijven das duidelijk.
nah.. ik vind het allebei triest eigenlijk, misschien is hij dood nog wel beter afquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:11 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zie hem liever in een gevangenis voor de rest van zijn leven dan the sweet mercy of death
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |