Ja ja, jullie zijn de elite; stuk voor stuk betere mensen met een zuivere geest en normen en waarden waar we allemaal nog een puntje aan kunnen zuigen. Terwijl jullie een traantje wegpinken om een ondergeverfde meeuw, concentreer ik mij op het leven voor mens en medemens, oké? Dan zien we voor de hemelpoorten wel weer wiens leven vromer was.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Die domme stoere reacties zijn normaal op FOK!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:50 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ja ja, jullie zijn de elite; stuk voor stuk betere mensen met een zuivere geest en normen en waarden waar we allemaal nog een puntje aan kunnen zuigen. Terwijl jullie een traantje wegpinken om een ondergeverfde meeuw, concentreer ik mij op het leven voor mens en medemens, oké? Dan zien we voor de hemelpoorten wel weer wiens leven vromer was.
Daar kun je omheen door ze gasnarcose te geven:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Daarbij kan een vogel ook niet tegen terpentinedamp.
Dan ademen ze de damp niet in, al vraag ik me af of ze voor een meeuw zo ver gaan. Ik denk dat ze gaan proberen het schoon te maken en als dat niet lukt ze hem dan in laten slapen.quote:Totale narcose (gasasanesthesie/combinaties)Deze methode wordt, vanwege de goede regel- en bewakingsmogelijkheden en de grote veiligheid, bij vrijwel alle diersoorten (hond, kat, konijn, andere knaagdieren, vogels en zelfs bij reptielen) standaard toegepast in onze kliniek.
De diepte van de narcose en ook de tijdsduur zijn op deze manier vrij exact te regelen. Bij complicaties kan de patiënt direct met zuurstof (O2) actief beademd worden.
De wereld staat zo ongeveer in lichterlaaie, er lekken tonnen olie in zee, de economie draait op zijn zachts gezegd moeizaam en dan acht jij een geverfde meeuw een topic waard in NWS. En dan vind je het gek dat mensen op zo'n manier reageren op dit soort Tante-Sjaan-raakt-te-water-met-haar-scootmobiel Hart Van Nederland nieuws.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:47 schreef Flounder het volgende:
Tegenwoordig ook in Nieuws en Achtergronden, merk ik.
Okay, ik zou echter wel willen weten dat 1 van mijn b.v. buren hiertoe in staat is, ik denk dat als je zoiets over je hart kunt verkrijgen je tot meer in staat bent, zoals ik al eerder aangaf, ik vind het sneu dat ze dit met die meeuw hebben gedaan, maar ben meer bezorgd over degene die het heeft gedaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:50 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ja ja, jullie zijn de elite; stuk voor stuk betere mensen met een zuivere geest en normen en waarden waar we allemaal nog een puntje aan kunnen zuigen. Terwijl jullie een traantje wegpinken om een ondergeverfde meeuw, concentreer ik mij op het leven voor mens en medemens, oké? Dan zien we voor de hemelpoorten wel weer wiens leven vromer was.
zooo respectloos voor iets dat leeft...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:50 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Schei toch uit man met je geneuzel net als jij je echt concentreert op het leven voor mens en medemens zat je tijd niet te verkloten op FOK!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:50 schreef Pinterman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:50 schreef Pinterman het volgende:
[..]
ja dat is een topic waard.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De wereld staat zo ongeveer in lichterlaaie, er lekken tonnen olie in zee, de economie draait op zijn zachts gezegd moeizaam en dan acht jij een geverfde meeuw een topic waard in NWS. En dan vind je het gek dat mensen op zo'n manier reageren op dit soort Tante-Sjaan-raakt-te-water-met-haar-scootmobiel Hart Van Nederland nieuws.
Net of "God" het mensen leven waardevoller vindt dan dat van dieren. Ik vind het in ieder geval belachelijk dat iemand in staat is om dit te doen! Voor mij ben je dan niet helemaal lekker in je hoofd en heb je absoluut geen geweten of respect. En mensen die hierom kunnen lachenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:50 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Dat is nieuws voor jou? Dat wist je nog niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:05 schreef woid het volgende:
niet omdat het te vergelijken is met die tonnen olie in zee en dus de ellende die daar mee gepaard gaat.
maar omdat er klaarblijkelijk mensen zijn die het in hun botte harzes krijgen om dieren voor de lol te kwellen.
Mensen boven alles verheven zienquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:13 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
mensen met dieren vergelijken![]()
![]()
![]()
zullen we dan meteen maar het forum sluiten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is nieuws voor jou? Dat wist je nog niet?
het is verklaard.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:16 schreef Pinterman het volgende:
Als kind ging ik samen met m'n maatjes wel eens op zoek naar kikkers uit de vijver om ze met rietjes op te blazen. ...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:22 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
nee mensen en dieren zijn gelijk
Gelukkig vind je de wespen en muggen minder erg. Inferieure beesten zijn dat.quote:
Ga jij je nu maar bezighouden met de mensheid, zoals je schreef.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:24 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Gelukkig vind je de wespen en muggen minder erg. Inferieure beesten zijn dat.
Heb je een excelletje van je ranglijst der dieren of...? Wil ik wel eens inzien. Wie staat er bovenaan. De Koala? De Walvis? Of... de Meeuw?
wil je me even vertellen waar ik dat zeg?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:24 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Gelukkig vind je de wespen en muggen minder erg. Inferieure beesten zijn dat.
Heb je een excelletje van je ranglijst der dieren of...? Wil ik wel eens inzien. Wie staat er bovenaan. De Koala? De Walvis? Of... de Meeuw?
Dat vind ik nou wel een goed ideequote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:22 schreef Flounder het volgende:
[..]
De PVV wil bij de politie een speciale afdeling dierenpolitie instellen.
Je quote het feit dat ik kikkers opblies, maar negeert daarbij het feit dat ik muggen doodsla. Ik vind dat respectloos tegenover de muggen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:26 schreef woid het volgende:
[..]
wil je me even vertellen waar ik dat zeg?
het enige dat ik zeg is dat mensen die voor de lol dieren kwellen niet goed bij hun hoofd zijn.
je zou moeten "" om je eigen leeskunde.
God gaat het vast niet goed vinden dat je alleen denkt aan jezelf en je medemensquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:50 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Dat niet, mensen die dieren mishandelen spuug ik echter op, daar is een steekje aan los.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:22 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
nee mensen en dieren zijn gelijk
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat niet, mensen die dieren mishandelen spuug ik echter op, daar is een steekje aan los.
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |