denken dat mensen geen dieren zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:13 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
mensen met dieren vergelijken![]()
![]()
![]()
Dat is waar, het is wel een definitief besluit idd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:13 schreef trovey het volgende:
[..]
En toch zou ik als opvang een poging wagen om de natuur zijn werk te laten doen. Inslapen kan altijd nog. Goed verzorgen en proberen te vermijden dat het te veel stress heeft en als je dan merkt dat die vogel het niet goed doet in gevangenschap voor zo'n tijd dan is inslapen zo gedaan.
Misschien even lezen? het gaat niet om de kleur, maar om de niet uit te wassen verf die zijn verenpak beschadigd heeft.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:15 schreef Pinterman het volgende:
In laten slapen omdat 'ie oranje is? Waarom? Die vogel is gewoon totaal de blits nu. Andere meeuwen mochten willen dat ze oranje waren.
Wat een onoverkomelijk probleem weerkom op zeg, het is een fucking meeuw. Die niet eens dood of lijdende is, maar gewoon oranje. Boeiend.
Inderdaad... welkom op fokquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:18 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik sta echt te kijken van de vele achterlijke reacties hier.
De PVV wil bij de politie een speciale afdeling dierenpolitie instellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En oranje is altijd nog beter dan:
[ afbeelding ]
Tjonge, ik ben wel eens ondergescheten door een meeuw, zo op m'n nette pak. Weet je hoe moeilijk dat uit te wassen is?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:18 schreef Flounder het volgende:
[..]
Misschien even lezen? het gaat niet om de kleur, maar om de niet uit te wassen verf die zijn verenpak beschadigd heeft.
Ik sta echt te kijken van de vele achterlijke reacties hier.
Och, niet kunnen vliegen is voor zo'n meeuw niet echt fijn, ik denk dat je hier toch wel van lijden kunt spreken. Ik ben met je eens dat de meeuwen die rond vuilnisbakken en viswinkels oid rondlopen/vliegen heel vervelend kunnen zijn, ik moet er niet aan denken wat er allemaal op het strand zou liggen aan dode vissen en andere beesten als er geen meeuwen waren om dat op te ruimen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:15 schreef Pinterman het volgende:
In laten slapen omdat 'ie oranje is? Waarom? Die vogel is gewoon totaal de blits nu. Andere meeuwen mochten willen dat ze oranje waren.
Wat een onoverkomelijk probleem weerkom op zeg, het is een fucking meeuw. Die niet eens dood of lijdende is, maar gewoon oranje. Boeiend.
Nog zo'n onzalig plan wat het nooit zal halen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:22 schreef Flounder het volgende:
De PVV wil bij de politie een speciale afdeling dierenpolitie instellen.
mee eensquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:22 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Tjonge, ik ben wel eens ondergescheten door een meeuw, zo op m'n nette pak. Weet je hoe moeilijk dat uit te wassen is?
Kankermeeuw.
Leer toch eens dingen in perspectief plaatsen! Het is een domme kutvogel en hoewel zinloos en liever niet dan wel is zo'n ondergeverfde meeuw echt het laatste waar ik me zorgen om maak in dit leven.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:22 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Tjonge, ik ben wel eens ondergescheten door een meeuw, zo op m'n nette pak.
-edit-quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och, niet kunnen vliegen is voor zo'n meeuw niet echt fijn, ik denk dat je hier toch wel van lijden kunt spreken. Ik ben met je eens dat de meeuwen die rond vuilnisbakken en viswinkels oid rondlopen/vliegen heel vervelend kunnen zijn, ik moet er niet aan denken wat er allemaal op het strand zou liggen aan dode vissen en andere beesten als er geen meeuwen waren om dat op te ruimen.
1 meeuw is ook niet zo erg, er zijn er idd genoeg. Het punt is dat iemand dit heeft verzonnen en uitgevoerd, je maakt mij niet wijs dat die meeuw dit allemaal zo maar heeft laten gebeuren. Degene die dit heeft gedaan was dus blijkbaar zo stom dat hij/zij niet heeft kunnen bedenken dat dit wel eens schadelijk kon zijn voor het beest.
Of je het nu leuke beesten vind of niet, je moet er imo gewoon van af blijven.
en dit is een domme opmerking, sneuquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:13 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
mensen met dieren vergelijken![]()
![]()
![]()
Daarbij kan een vogel ook niet tegen terpentinedamp.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Terpentine? Dan help je dat verenpak helemaal om zeep, kan nooit goed zijn.
Die domme stoere reacties zijn normaal op FOK!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:33 schreef Flounder het volgende:
Even ter illustratie. Ik woon in een stad, waar we enorm veel overlast hebben van zeemeeuwen. Met name geluidsoverlast en idd het openscheuren van vuilniszakken.
Neemt niet weg dat je zo'n beest niet mishandeld.
Tegenwoordig ook in Nieuws en Achtergronden, merk ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Die domme stoere reacties zijn normaal op FOK!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |