Aziaten schelden niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:53 schreef kikoooooo het volgende:
vergeet niet bijna niemand van hun Engels spreekt... Dan gaat communiceren of kankeren ook wat moeilijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan. Maandag om 13:30 speelt Portugal tegen Noord-Korea.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef minutenman het volgende:
ik wil een jankende ronaldo eig wel zien
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef minutenman het volgende:
Omdat jij het bentquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef minutenman het volgende:
Die laatste is zeker van de CL Finale 2008quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:56 schreef Dingess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=
afbeelding]http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00754/Ronaldo5_320x450_754347a.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
[ afbeelding ]
Bonus:
[ afbeelding ]
Tja, ik val nou eenmaal op mannen. Kan ik niets aan doen, dat schijnt een gen te zijn.quote:
Je zag duidelijk dat het geen Koreanen waren hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens vertelde men op Sporza dat de supporters die men zag toch echte Noord-Koreanen zouden zijn volgens sommige bronnen en geen Chinezen. Maar dat Noord-Korea dit zelf stil wil houden ...
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Noord-Korea is precies een land dat, als het wil, zich naar de top van het voetbal kan werken. Een Duitse mentaliteit, met voetballers die het spelletje voetbal snappen en nog veel beter kunnen worden. Over vier jaar is Noord-Korea er gewoon weer bij.
Als je zag bij de keren dat Noord-Korea er uit kwam, hoe ze vrij liepen en de aanname bij de cornervlag in de eerste helft getuigde gewoonweg van grote klasse.
Absolute grootheden zjin de Noord-Koreanen
Go Korea!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef Wokkel het volgende:
Ik ben ook fan
Kent iemand wat fankreten in het Koreaans?
Was te verwachten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:05 schreef Suterranen het volgende:
VI zat trouwens echt te haten op Korea... Ze hadden er geen goed woord voor over..
???quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:05 schreef Suterranen het volgende:
VI zat trouwens echt te haten op Korea... Ze hadden er geen goed woord voor over..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |