quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:22 schreef Biogarde het volgende:
TS heeft toestemming van FOK! om dit te doen.
Waarom mag ik niet gewoon zeggen dat ik het onterecht vind en dat ik denk dat de TS er zo 1 is die allemaal van dat soort shirts draagt?quote:
oh, dat mag wel hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet gewoon zeggen dat ik het onterecht vind en dat ik denk dat de TS er zo 1 is die allemaal van dat soort shirts draagt?
Emo? Volgens mij heb jij een andere post dan mij gelezen of ik ben gewoon gek.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, dat mag wel hoor.
maar TS voor heks en emo uitmaken dan weer niet eigenlijk, vandaar
n uja, je begrijpt de strekking van mijn antwoord wel toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Emo? Volgens mij heb jij een andere post dan mij gelezen of ik ben gewoon gek.
Mwoah, ik zie niet echt wat er erg aan het woord heks is. Is een beetje overdreven om dan heel mijn post weg te halen, vindt je ook niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
n uja, je begrijpt de strekking van mijn antwoord wel toch?
het is gewoon niet nodig, dat kan ook vriendelijker.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie niet echt wat er erg aan het woord heks is. Is een beetje overdreven om dan heel mijn post weg te halen, vindt je ook niet?
Tof.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het is gewoon niet nodig, dat kan ook vriendelijker.
het geeft ook meteen een lekkere sfeer in het topic.
het staat je vrij de post nogmaals te plaatsen, maar dan zonder topicstarter uit te maken voor heks, of andersoortige benamingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |