vond je dat zelf een kwalitatief hoogwaardige post ja?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:48 schreef porsche1 het volgende:
Waarom edit je mijn post? Donder gewoon dat kut topic dicht... Er is toch een centraal topic?Dus wat doe je allemaal moeilijk.
Ik schold haar/hem niet uit. En tokkie is geen scheldwoord.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:51 schreef Mylene het volgende:
Je scheldt een user uit wat nergens voor nodig is. En wij sluiten in LIF geen topics omdat er ook een centraal topic is.
zulke posts mag je in LIF gerust achterwege laten, want ja, echt aardig komt het niet over.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik schold haar/hem niet uit. En tokkie is geen scheldwoord.
En waarom sluiten jullie geen topics ookal is er een centraal? Dus als ik 100 topics over een snor open, sluit jij er geen 1?
Kijk, op zoeen antwoord zat ik te wachten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zulke posts mag je in LIF gerust achterwege laten, want ja, echt aardig komt het niet over.
wat betreft je tweede vraag; ieder subforum heeft een ander beleid wat betreft centraliseren en sluiten van topics.
het beleid van LIF is daarin anders dan bijv. KLB. wij sluiten geen topics om door te verwijzen naar een centraal topic. da's dan geen vrijbrief omt e baggeren, maar dta snapte je zelf ook wel
ga lekker ergens anders baggerenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:55 schreef porsche1 het volgende:
Posts editen, ookal is het nergens voor nodig. Geen topic sluiten ookal zijn er daar al tig over. En daarna ook niet eens in discussie willen. Hoe diep kan je zinken.
Ik neem aan dat je deze ook weer verwijderd. Omdat kritiek.
ondertussen is het toch al lang duidelijk?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:47 schreef L.no het volgende:
Rode skinny jeans. Waar te koop?
Mijn vraag of hij een man of vrouw was, was gewoon serieus vraag hoor. Die hoefde niet verwijderd te worden.
Dat weet ik, maar nu is het een zooitje dat mensen me gequote hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ondertussen is het toch al lang duidelijk?
ohja, die wilde ik nog meenemen die postsquote:Op zondag 4 juli 2010 17:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar nu is het een zooitje dat mensen me gequote hebben.
Je kon het ook gewoon laten staan.
Wat is mis met die vraag dan dat je het persé moet verwijderen?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, die wilde ik nog meenemen die posts
nu is het weer netjes
de vele reacties er op die het topic verklootten.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat is mis met die vraag dan dat je het persé moet verwijderen?
Hij had die foto van zichzelf toch later gepost?
Het was geen enkele vorm van negatieviteit vanuit mijn post. Geen troll die erop reageerde. Een persoon deed eigenwijs erop, en ik reageerde op hem. Daarna is er niets meer gebeurd. Dus de 'vele reacties die het topic verkloten' heeft geen enkele betrekking op mijn posts.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de vele reacties er op die het topic verklootten.
de vraag an sich niks, maar soms is het handiger de hele boel te verwijderen.
maar je hebt antwoord op die vraag, dus er niks aan de hand.
*trekt blik prosecco open*
Nu even eerlijk, dan komt mijn vervolgvraag; had je hem ook verwijderd als ik die riem niet om had?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef Mylene het volgende:
De insteek van de topic is niet hoe kan ik kolderiek mogelijk op de foto staan om reacties uit te lokken. Het is geen ONZ topic. Heel simpel.
[ afbeelding ]
Kom op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |