quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
IF time >21:00 AND time <22:00 THEN welterusten Red
Gohquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat deze reactie ging komen
Ik weet zeker dat het niet helemaal goed geschreven staat, maar ooit (lees: 15+ jaar geleden) heb ik eens wat Qbasic geleerdquote:
dat was zeker een Toffe avond! En alweer 4 jaar geledenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dank je wel!4 jaar geleden heb je samen met PhysicsRules ons een hele toffe avond bezorgd. En natuurlijk de andere 100+ gasten
Jazeker, zondagavond lekker uit eten, terwijl Jair uit logeren is bij zijn grootoudersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:04 schreef MaJo het volgende:
dat was zeker een Toffe avond! En alweer 4 jaar geledende datum staat in mijn geheugen gegrift, denk er al de hele week aan
Gaan jullie iets speciaals doen?
Dank je welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ha IARL, en Tinuviel natuurlijk, gefeliciteerd dan!!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:21 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en aangezien het >22:00 is, ga ik naar bedtruste en tot morgen!
quote:
Dus als ik hulp nodig heb...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, ik wilde vanavond mn canvasjes bekleden met een leuk stofje, krijg ik het nietapparaat niet aan de praat
Voel me dan meteen zo'n dom vrouwtje![]()
En nee, dat ben ik nietheb mn halve huis zelf geklust
dat is best veel iddquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan laminaat leggen, vloerbedekking, behangen, schilderen.... nouja en meer heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd
Maar da's best veel als ik zo om me heen kijk bij vriendinnen
Wat kost je per uur?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan laminaat leggen, vloerbedekking, behangen, schilderen.... nouja en meer heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd
Maar da's best veel als ik zo om me heen kijk bij vriendinnen
ik kom er over 2 weken achter of ik het kan, nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, ik wilde vanavond mn canvasjes bekleden met een leuk stofje, krijg ik het nietapparaat niet aan de praat
Voel me dan meteen zo'n dom vrouwtje![]()
En nee, dat ben ik nietheb mn halve huis zelf geklust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |