Ghehe, outbound kan ook leuk zijn hoor maar vaak is de sfeer dan ook kut op het werk omdat iedereen elkaar naait want ze moeten targets halenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:19 schreef eNGine10 het volgende:
Succes Huppel en tnx voor de uitleg. Klinkt inbound inderdaad beter.
Outbound grrr...
Jah daar word je niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, outbound kan ook leuk zijn hoor maar vaak is de sfeer dan ook kut op het werk omdat iedereen elkaar naait want ze moeten targets halen
quote:
quote:
Op dit alles kan ik niets anders dan Ja antwoordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die chick waar je tijdje terug een foto van postte?
Sorrie Bart...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op dit alles kan ik niets anders dan Ja antwoorden
Plaatje, nogmaals: [ afbeelding ]
quote:
Ik dus ook stoep. Eindelijk een interesse die we delen!quote:
Niks mis mee. Ziet er gezellig uitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, heb hem ook maar van twitter moeten halenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:24 schreef Olle. het volgende:
[..]
Sorrie Bart...
ik loop er niet echt voor warm...
heb je meer Pics?
Is ze ookquote:
Dat moeten we maar eens proberen uit te vinden zo.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat moeten we maar eens proberen uit te vinden zo.
Misschien wat voor in Dronten
Even het kopieerhok goed inrichten dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat moeten we maar eens proberen uit te vinden zo.
Misschien wat voor in Dronten
Niet echt bijzonder he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk, jij snapt het.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Even het kopieerhok goed inrichten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |