das wetter en omdat Sam morgen de hele dag in volkel is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:21 schreef -moppie- het volgende:
En Fufr, ben je er al achter waarom je niet naar de camping gaat?!
Ik ben niet meer aan het lijnen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
das wetter en omdat Sam morgen de hele dag in volkel is.
overigens mag je nu wel stoppen met lijnen, je rolletjes zijn weg
er zit een kinderspeel dinges, verjaardag klasgenootjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:33 schreef -moppie- het volgende:
Wat moet Sam trouwens in Volkel?
ja! zo heet het!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef amaranta het volgende:
Sam gaat natuurlijk naar billy bird!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:49 schreef amaranta het volgende:
En om jullie te kwellen, het billy bird lied.
Als wij met gr 3 op schoolreisje gaan, dan horen we hem ongevereer 2000000 keer in de bus.
tuutuuuruurruututtutuuuuuu!
Laat dat een waarschuwing voor je zijnquote:
We hebben het over Volkel in Brabant toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:50 schreef amaranta het volgende:
Leuk park, dat wel. Met de himalayaberg ofzoiets.
Dat had ik gisteren besloten om 17.00, waardoor ik nu vandaag een half uur extra moet werkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:58 schreef -moppie- het volgende:
Ik ga niet luisteren.....
Heb besloten dat het vandaag om 15.00 uur mooi is geweest.
Daarom heb je geen D66 gestemd, je hebt geen lange termijn visiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren besloten om 17.00, waardoor ik nu vandaag een half uur extra moet werken
Ik heb helemaal niks gestemdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarom heb je geen D66 gestemd, je hebt geen lange termijn visie
Dat had je niet goed bedacht, is niet leuk om op vrijdag langer te moeten werken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren besloten om 17.00, waardoor ik nu vandaag een half uur extra moet werken
Daar ben je te dik voor iddquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben niet bang, ik zal nooit jouw vrouw worden.
Helemaal geen visie dusquote:
heerlijk. Dat ambtenarengeklok. Ben blij dat wij daar niet aan doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat ik een bijbaantje had in het DC van de Edah (Laurus), daar stonden om 16:55 uur al mensen met de klokkaart boven de klokautomaat klaar om zodra de zoemer ging om 17:00 uur hun kaart erin te douwenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
heerlijk. Dat ambtenarengeklok. Ben blij dat wij daar niet aan doen.
Word, Excel, Access, Powerpoint, Visio, Publisher?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:17 schreef FUFR het volgende:
weet iemand hoe je in office 2007 tekst verticaal krijgt?
Oh, ik vind het wel gewoon eerlijk. Weet je iig zeker dat je betaald krijgt wat je hebt gewerkt en dan heb je iig niet van die mensen die elke dag een kwartier te vroeg naar huis gaan 'omdat ze geen koffiepauze hebben gehad' enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
heerlijk. Dat ambtenarengeklok. Ben blij dat wij daar niet aan doen.
jeweetog negert, wurt!quote:
Roelof!quote:
Ik ben blij dat het bijna was!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Roelof!
Ik botste vanmorgen bijna tegen je auto toen ik wilde keren op die parkeerplaats![]()
Ja, ging vanmorgen naar mijn ma, dan moet ik daar linksaf....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:56 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het bijna was!
Maar dat had ik vannacht ook toen ik thuis kwam... ik dacht dat ik die bocht makkelijk halen kon... maar het was minder ruim dan ik inschatte
Trouwens die woning gezien richting het spoor waar ze oranje zeil tegenaan gespannen hebben
Vreselijk he!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, ging vanmorgen naar mijn ma, dan moet ik daar linksaf....!!
Ja, maar dit is lelijk en er staat tekst op...vol spelfoutenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vreselijk he!
Maargoed, heb wel meer straten gezien die knaloranje waren en het geeft toch wel iets tofs!
Jaaa toch!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, maar dit is lelijk en er staat tekst op...vol spelfouten
De Coen en Sandershow Vuvuzelastopperquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Die toetersDit weekend waren er drie kinderen mee bezig, wat een klote herrie
INHOUD DIRECT LEZENquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef -moppie- het volgende:
Wat ben je aan het fröbelen Fufr?
wij hebben die ook, en een gewone toeter en een pletterpet en een oranje pruik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Die toetersDit weekend waren er drie kinderen mee bezig, wat een klote herrie
Ghehe...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Coen en Sandershow Vuvuzelastopper
Coen en Sander denken mee met de bondscoach en bedachten iets tegen het lawaai van de Vuvuzela. Hou je vast: de Vuvuzelastopper!
http://bnngids.bnn.nl/page/video/eb55ad5bb28acb1a4d8c380c87542b03
Benieuwd hoeveel opstootjes dat gaan worden door die dingenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:11 schreef FUFR het volgende:
een keer een klap tegen de vuvuzela en het is fufufela
maak er alsjeblieftdankjewel een foto van!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, maar dit is lelijk en er staat tekst op...vol spelfouten
Is toch niks raars aan, het hangt in Helliemond je weetz.....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
maak er alsjeblieftdankjewel een foto van!
er staat iig kampijoenenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
dannogquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Is toch niks raars aan, het hangt in Helliemond je weetz.....
Mocht het vannacht goed te zien zijn, doe ik het dan!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doen, ben je vanmiddag rond 15.30 uur thuis?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef amaranta het volgende:
komde straks die boekskes halen?
Dan ben ik thuis.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doen, ben je vanmiddag rond 15.30 uur thuis?
En dan kom ik ECHT!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:50 schreef amaranta het volgende:
Maar minime is dan wss nog bij opa.
floorplanner.nlquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:19 schreef FUFR het volgende:
hoe heette die site waar je kamers kon inrichten?
FUFR, waar staat het huis van Ama?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:27 schreef FUFR het volgende:
ah -ner dr bij, dank je!
tegenover de e s s b r aquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
FUFR, waar staat het huis van Ama?
Ze neemt dr feun niet op
solly, de timmerman is bezig en ik kon de telefoon niet horen door zijn zaagmachinegeluidquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
FUFR, waar staat het huis van Ama?
Ze neemt dr feun niet op
Ik zat gisteren in de trein en toen kwam er een vrouw naast me zitten die zo dik was dat we niet samen in het bankje pastequote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:30 schreef bleiblei het volgende:
Ik moet zeggen dat de coen en sandershow het enige is dat ik echt mis van het dagelijks km vreten
mijn vriendin.... we zaten laatst op een terras, met gewone stoelen, zegt ze: is dit een kleine maat stoel ofzo?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zat gisteren in de trein en toen kwam er een vrouw naast me zitten die zo dik was dat we niet samen in het bankje pastteDan zit ik toch liever in de file
En ja, dit was de eerste keer dat het niet paste, dus ligt het niet aan mij![]()
Toch lekker, kun je nieuwe gordijnen halen ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef Blueman het volgende:
Net even bij de Rabobank geweest, waren afgelopen weekend op de startersdag geweest (gewoon om eens te informeren hoe en wat, en aan welk budget we denken kunnen mochten we ooit een huis kopen)... hebben we gewoon de eerste prijs gewonnen.
Is het een waardebon van 250 euri bij de Greef in Helmond...
Op zich een leuke prijs maar prijs 2 was een LCD tv van 19 inch.. maar prijs drie was gewoon een biertender met fust!
Maargoed, ben wel blij hoor met de prijs![]()
Weet je hoe duur gordijnen zijn??quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef Blueman het volgende:
Net even bij de Rabobank geweest, waren afgelopen weekend op de startersdag geweest (gewoon om eens te informeren hoe en wat, en aan welk budget we denken kunnen mochten we ooit een huis kopen)... hebben we gewoon de eerste prijs gewonnen.
Op zich een leuke prijs maar prijs 2 was een LCD tv van 19 inch.. maar prijs drie was gewoon een biertender met fust!
Geloof het of niet, maar niet iedereen geeft al 250 euro aan gordijnen uit ter grootte van een wc raampjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:43 schreef bleiblei het volgende:
Voor 250 kan je net wat gordijnen voor je wc raampje hangen. Maareh is jet haalbaar? Wat je kan lenen?
je bent de overbuurman zat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef Blueman het volgende:
hoe weet jij da nou. Je bent student en studenten hangen alufolie, kranten of lakens op als raambekledingquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:44 schreef febster het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar niet iedereen geeft al 250 euro aan gordijnen uit ter grootte van een wc raampje
En dan nog, 250 euro is altijd fijn als kortingquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
hoe weet jij da nou. Je bent student en studenten hangen alufolie, kranten of lakens op als raambekleding
2700m² ja...da's geen stukjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:49 schreef Inu het volgende:
6,5 ton voor een stukje grond
http://www.funda.nl/koop/helmond/bouwgrond-47536853-geeneind/
stukje grond? Das een flinke lap grond on een nette wijk aan het bosquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:49 schreef Inu het volgende:
6,5 ton voor een stukje grond
http://www.funda.nl/koop/helmond/bouwgrond-47536853-geeneind/
Nee, er moeten 3 huizen op komen..quote:
Het is een relaxte prijs bedoel jequote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:52 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan nog, 250 euro is altijd fijn als korting
Ik weet dat gordijnen duur zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:46 schreef amaranta het volgende:
maareh, gefeliciteerd dus!
En waar wil je kopen? HElmond?
Hier om de hoek is ook en huis te koop, en dan mag jouw vriendin babyzitten.
Met hier bedoel ik hier
Kom in Helmond wonen danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:05 schreef amaranta het volgende:
Kom je niet hier wonen dan
Ik zoek nog vrienden
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:13 schreef amaranta het volgende:
Moppie, je hebt mijn zoons hart gebroken/gestolen.
Sinds jij weg bent is hij al aan het huilen![]()
dan jank je lekker meequote:
Echt he? Super storend ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:45 schreef bleiblei het volgende:
Zo, wat een fokking irritant geluid zeg.
Net een zooitje zoemende bijen in je oor...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:45 schreef bleiblei het volgende:
Zo, wat een fokking irritant geluid zeg.
Net een zooitje zoemende bijen in je oor...
Kappe he! Als je zulke opmerkingen maakt tegen mij zal ik nooit overwegen naar Helmond te verhuizen.quote:
Die illusie had ik sowieso nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kappe he! Als je zulke opmerkingen maakt tegen mij zal ik nooit overwegen naar Helmond te verhuizen.
WAH? IK VERSTA JE NIET DOOR AL DIE TOETERS!quote:
ik had nog 1 klein sprankje hoopquote:
De wedstrijd is afgelopen maar ik hoor nog steeds gezoemquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
WAH? IK VERSTA JE NIET DOOR AL DIE TOETERS!
in de kantine!quote:
ja, maar die halve spanjolen werkten niet meequote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo een soort van ongeschreven regel was dat zuidvulva moest winnen
Ja of die halve nederlanders kunnen niet raak schieten en raken de paal. De keeper gaf ze vrij spel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, maar die halve spanjolen werkten niet mee
ik ga o.us ff roepenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:06 schreef Levitation het volgende:
even een hele toffe en evenzo illegale tvp. dappere mod die 'm verwijdert.
wakker houden...als ze in slaap dreigt te vallen wakker houden...tot 3 uur vannachtquote:
murp danquote:
hoe ging die teppan jakkie?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:50 schreef ColtZ40 het volgende:
wat is er vet aan?
misschien moet ze nog poepen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef amaranta het volgende:
E v à w i l n i e t s l à p e n
Bang voor Geertquote:
ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik ook.en nu ga ik ook telkens hyperventileren in de drogist bij de waterstofperoxide.
H2O2.... denk ik....quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:30 schreef amaranta het volgende:
Dus, ik kan naar de bank gaan en zeggen, doe mij maar zo'n rente vrije moslim hypotheek?
Geen idee maar probeer het eens. Ik denk wel dat je per saldo duurder uit bent.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:30 schreef amaranta het volgende:
Dus, ik kan naar de bank gaan en zeggen, doe mij maar zo'n rente vrije moslim hypotheek?
sorryquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:13 schreef amaranta het volgende:
Moppie, je hebt mijn zoons hart gebroken/gestolen.
Sinds jij weg bent is hij al aan het huilen![]()
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:48 schreef amaranta het volgende:
Goedemorgen vanaf de stoel.
Nee, en ze sliep ook pas om 22.15 ofzo.quote:
Ik hoop iig dat Evi de komende jaren zo zal blijven slapen als zij nu doet 's nachts. Tusssen 1900 en 2030 uur naar bed en de volgende ochtend om 0730 uur pas wakker maken (soms is zij net wakker).quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, en ze sliep ook pas om 22.15 ofzo.
Maar nuligt ze op de bank tv te kijken en ik denk dat ze binnen nu en het einde van de aflevering slaapt.
now also available in your active topicsquote:
snel ff compenserenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
now also available in your active topics
ik nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:51 schreef Inu het volgende:
Ik heb al vet veel goed met de voetbaluitslagen
Ik had een mail gehad omdat ik 42 had ingevuld bij het totaal aantal doelpunten, of ik er 142 van wilde makenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik niet![]()
1 collega staat al heel ver voor...ik denk niet dat ik voor de 4e keer achter elkaar de pool win op kantoor
ach...ik heb collega's die noord-korea als wereldkampioen hebbenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had een mail gehad omdat ik 42 had ingevuld bij het totaal aantal doelpunten, of ik er 142 van wilde makenHeb maar teruggemaild dat dat idd aannemelijker klonk
Beetje een oude dode twitteraccount van school gaan volgen, tsssquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, en ze sliep ook pas om 22.15 ofzo.
Maar nuligt ze op de bank tv te kijken en ik denk dat ze binnen nu en het einde van de aflevering slaapt.
huh?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:09 schreef febster het volgende:
[..]
Beetje een oude dode twitteraccount van school gaan volgen, tsss
Bereid je er maar op voor dat dit lagn niet altjd het geval zal zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat Evi de komende jaren zo zal blijven slapen als zij nu doet 's nachts. Tusssen 1900 en 2030 uur naar bed en de volgende ochtend om 0730 uur pas wakker maken (soms is zij net wakker).
bedankt voor het aankondigen!quote:Op zondag 13 juni 2010 04:45 schreef febster het volgende:
En ja Fufr, ik ga je helemaal plat sms'en hoe vet/cool/gaaf/tof/briljant/subliem/prachtig/machtig het wel niet is
Wat voor 1? Issie mooi?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:14 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb net een zaagtafel gekocht voor 325 euro.![]()
![]()
een festool?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:14 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb net een zaagtafel gekocht voor 325 euro.![]()
![]()
as je maar uitkijkt met je duimquote:
quote:
ga je hem r op aanspreken?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]Van wie? Dat is wel dom om em voor zo weinig te verkopen.
oet moan!quote:
Why should I?quote:
goed bezig SQ!quote:Op zondag 13 juni 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Morgen
Sinds ik geen bier meer drink word ik ook elke dag fris en ongehumeurd wakker![]()
Enn, ik woog vorige zondag 102,8 en vandaag 99,5.![]()
spaans feestje gehad?quote:Op zondag 13 juni 2010 10:51 schreef amaranta het volgende:
Ik ben opgestaan met veel keelpijn.
Zit die verkoper ook op Fok! ja?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:27 schreef FUFR het volgende:
goed plan, mits ik in zijn topiclist mocht kijken. schijnt verboden te zijn
Zeker goed bezig!quote:
En dat met regelmatig en normaal etenquote:
Nu gaat dat erg goed, nu ik geen alcohol drink. Daarvoor was er altijd wel verleiding tot roken na een aantal pinten. Maar nu kost het me nog niet de minste moeite eigenlijk. En mijn moeder is ook ein-de-lijk sinds een week of 2 op een punt dat het makkelijker begint te wordenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:26 schreef amaranta het volgende:
Goedzo SQ! Ga zo door!
Je zit volgens mij in en heerlijke flow nu, dus volhouden
Hoe gat het eigenlijk met stoppen met roken? En bij moeders?
Je kan een ander ook niet laten stoppen met rokenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:39 schreef Inu het volgende:
Ik ben helemaal niet zo van het andere mensen laten stoppen met roken, maar nu ik vaak bij Job zit merk ik toch wel dat ik mijn stem de hele tijd kwijt ben en vooral nadat hij een sigaret opsteekt
Goed hoor SQ! Erg knap! Ik heb gisteren een glaasje appelcider op, gewoon voor de lekker nu deze keer
je bekijkt het wel heel erg vanuit een narcistische hoek.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:39 schreef Inu het volgende:
Ik ben helemaal niet zo van het andere mensen laten stoppen met roken, maar nu ik vaak bij Job zit merk ik toch wel dat ik mijn stem de hele tijd kwijt ben en vooral nadat hij een sigaret opsteekt
Goed hoor SQ! Erg knap! Ik heb gisteren een glaasje appelcider op, gewoon voor de lekker nu deze keer
Ja, goed plan. Aan een bad habit beginnen om een ander minder schuldig te laten voelenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
je bekijkt het wel heel erg vanuit een narcistische hoek.
je zou ook zelf kunnen gaan roken, heb je er ook geen last van en voelt Job zich ook minder schuldig.
@mehc is now following @gersportquote:
Ik merk het vanzelf welquote:Op zondag 13 juni 2010 09:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bereid je er maar op voor dat dit lagn niet altjd het geval zal zijn.
Sorry voor mijn eerlijkheid
(Eva wordt wisselend wakker, soms 8 uur pas, soms, 5.30 uur, zoals gisteren.
Ze is dan klaarwakker, zo fris als een hoentje en zonder humeur)
En dan nog een fles whiskey per dag en dan klinkt ik heel snel als Bonnie St. Clairquote:Op zondag 13 juni 2010 12:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
je bekijkt het wel heel erg vanuit een narcistische hoek.
je zou ook zelf kunnen gaan roken, heb je er ook geen last van en voelt Job zich ook minder schuldig.
als je er maar niet zo uit komt te zienquote:Op zondag 13 juni 2010 20:09 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan nog een fles whiskey per dag en dan klinkt ik heel snel als Bonnie St. Clair
true, maar dat haar komt door het vervenquote:
zwanger?quote:Op maandag 14 juni 2010 07:26 schreef ArTiC het volgende:
ik loop al de hele ochtend te kokhalzen![]()
[/fijne mededeling]
minimaal een drieling denk ikquote:
Niet tijdens het autorijden doenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:03 schreef -moppie- het volgende:
Zo he, dit gaat een lange, lange maandag worden.
Ik sliep om 01.00 uur nog niet en ik zat om 07.00 uur alweer in de auto... das niks voor mij!
Heb slaap nodig, veel slaap!
Flauw zegquote:Op maandag 14 juni 2010 09:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee inderdaad geen goed idee, maar achter mijn bureau mag het ook al niet!
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben oranje mutsen gekregenMet LED verlichting
Ome Fritsquote:Op maandag 14 juni 2010 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben oranje mutsen gekregenMet LED verlichting
Wij mogen ook kijken, maar dan moeten we wel verlof opnemen.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Dilemma: wel of niet voetbal kijken in de kantine? Als ik dat doe moet ik de uren inhalen...
mag dat zomaar van de vrouw?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:13 schreef FUFR het volgende:
Ik mag vandaag gewoon thuis werken en de voetbalwedstrijd verloren gaan zien worden
van mezelluf!quote:
Zag om 8 uur ook al iemand met een heinekenmuts op fietsen.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:47 schreef febster het volgende:
Ik was even vergeten hoe gek iedereen wordt als NL speelt. Massa's oranje lui op het station onderweg naar het fansquare en ja, nu al!
Heeft iemand dat ooit gezegd dan.... maar je moet het wel volhouden he...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Kwart over zeven. Oh wee als ik hier ooit nog hoor dat ik lui ben, geen discipline heb of dat ik niet af wil vallen
nee, dat was een geintje. En ik vind het fantastisch. Na het werk vind ik pas kut! Dan ben ik moe en hongerig en heb ik daar echt geen zin in. En maak je over dat volhouden geen zorgen. Ik heb stiekem best veel in mijn marsquote:Op maandag 14 juni 2010 10:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heeft iemand dat ooit gezegd dan.... maar je moet het wel volhouden he...![]()
![]()
Het lijkt mij persoonlijk niks, zou liever na het werk gaan.
Mars is kei slecht voor je!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat was een geintje. En ik vind het fantastisch. Na het werk vind ik pas kut! Dan ben ik moe en hongerig en heb ik daar echt geen zin in. En maak je over dat volhouden geen zorgen. Ik heb stiekem best veel in mijn mars
Klopt, heeeeel vies.quote:
we willen natuurlijk wel voortgang picsquote:Op maandag 14 juni 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat was een geintje. En ik vind het fantastisch. Na het werk vind ik pas kut! Dan ben ik moe en hongerig en heb ik daar echt geen zin in. En maak je over dat volhouden geen zorgen. Ik heb stiekem best veel in mijn mars
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:22 schreef Inu het volgende:
De buurman is altijd echt zo ontzettend goor aan het rochelen en hoestenMaar om nu het raam dicht te doen voor hem... dat doe ik alleen als ie staat te blowen op het balkon
nakend?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we willen natuurlijk wel voortgang pics
Misschien rookt ie teveel?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:22 schreef Inu het volgende:
De buurman is altijd echt zo ontzettend goor aan het rochelen en hoestenMaar om nu het raam dicht te doen voor hem... dat doe ik alleen als ie staat te blowen op het balkon
Niet waar!quote:
yukquote:Op maandag 14 juni 2010 11:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
Niet waar!
(kijkt verlangend naar de koelkast waar een volle doos marsen in ligt)
nee, mars vind ik nou echt zonde van de kcal. Geef mij maar een snickersquote:Op maandag 14 juni 2010 11:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
Niet waar!
(kijkt verlangend naar de koelkast waar een volle doos marsen in ligt)
of Lionquote:Op maandag 14 juni 2010 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, mars vind ik nou echt zonde van de kcal. Geef mij maar een snickers
quote:
bewaar maar voor mij. ruil ik ze wel tegen een muusliereep.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
yuk![]()
Ik lust een heleboel snoepgoed, maar Mars krijg ik écht niet weg.
dat andre die is niet helemaal goed en werk bij ons.....quote:Op maandag 14 juni 2010 10:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zag om 8 uur ook al iemand met een heinekenmuts op fietsen.
en die hep bovenstaande tekst getyp?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
dat andre die is niet helemaal goed en werk bij ons.....
of Nuts...quote:Op maandag 14 juni 2010 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, mars vind ik nou echt zonde van de kcal. Geef mij maar een snickers
Denk wel dat jij heul veul sneller gaat afvallen dan ik.quote:
bountyquote:Op maandag 14 juni 2010 12:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
of Nuts...
of die ene die ik niet mag noemen omdat anders dit topic weer helemaal mis loopt.
ik heb meer slechte gewoontes dan jij, dus nu ik die afleer zie ik ook sneller resultaat...quote:Op maandag 14 juni 2010 12:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk wel dat jij heul veul sneller gaat afvallen dan ik.Ik heb lang niet zoveel discipline.
zeker. Had ik eerder moeten doenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:25 schreef -moppie- het volgende:
Voelt goed he Eskuu?!
afvallen.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:29 schreef -moppie- het volgende:
Wat is je doel?
hou het er maar op dat er uiteindelijk een derde af moet. Maar ik begin nu even met 10 kilo eerstquote:Op maandag 14 juni 2010 12:51 schreef -moppie- het volgende:
Succes SQ ik hoor het wel een keer!
Dit is OUD niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan de foto niet zien op mijn telefoon maar anders had ik er zeker een compliment over gegeven. Voordat men denkt dat ik het expres doe.
ik hoopte dat niemand Bounty zou zeggenquote:
De boot gaat achteruitquote:
Daar moet ik het straks idd nog even met dr over hebben..quote:
das niet flauw, ik heb het recht toch voor de ploeg van mijn keuze te dingesen?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef -moppie- het volgende:
Nee mannen, niet zo flauw doen!
DEUTSCHLAND!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
das niet flauw, ik heb het recht toch voor de ploeg van mijn keuze te dingesen?
Hup Denemarken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |