das wetter en omdat Sam morgen de hele dag in volkel is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:21 schreef -moppie- het volgende:
En Fufr, ben je er al achter waarom je niet naar de camping gaat?!
Ik ben niet meer aan het lijnen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
das wetter en omdat Sam morgen de hele dag in volkel is.
overigens mag je nu wel stoppen met lijnen, je rolletjes zijn weg
er zit een kinderspeel dinges, verjaardag klasgenootjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:33 schreef -moppie- het volgende:
Wat moet Sam trouwens in Volkel?
ja! zo heet het!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef amaranta het volgende:
Sam gaat natuurlijk naar billy bird!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:49 schreef amaranta het volgende:
En om jullie te kwellen, het billy bird lied.
Als wij met gr 3 op schoolreisje gaan, dan horen we hem ongevereer 2000000 keer in de bus.
tuutuuuruurruututtutuuuuuu!
Laat dat een waarschuwing voor je zijnquote:
We hebben het over Volkel in Brabant toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:50 schreef amaranta het volgende:
Leuk park, dat wel. Met de himalayaberg ofzoiets.
Dat had ik gisteren besloten om 17.00, waardoor ik nu vandaag een half uur extra moet werkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:58 schreef -moppie- het volgende:
Ik ga niet luisteren.....
Heb besloten dat het vandaag om 15.00 uur mooi is geweest.
Daarom heb je geen D66 gestemd, je hebt geen lange termijn visiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren besloten om 17.00, waardoor ik nu vandaag een half uur extra moet werken
Ik heb helemaal niks gestemdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarom heb je geen D66 gestemd, je hebt geen lange termijn visie
Dat had je niet goed bedacht, is niet leuk om op vrijdag langer te moeten werken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren besloten om 17.00, waardoor ik nu vandaag een half uur extra moet werken
Daar ben je te dik voor iddquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben niet bang, ik zal nooit jouw vrouw worden.
Helemaal geen visie dusquote:
heerlijk. Dat ambtenarengeklok. Ben blij dat wij daar niet aan doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat ik een bijbaantje had in het DC van de Edah (Laurus), daar stonden om 16:55 uur al mensen met de klokkaart boven de klokautomaat klaar om zodra de zoemer ging om 17:00 uur hun kaart erin te douwenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
heerlijk. Dat ambtenarengeklok. Ben blij dat wij daar niet aan doen.
Word, Excel, Access, Powerpoint, Visio, Publisher?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:17 schreef FUFR het volgende:
weet iemand hoe je in office 2007 tekst verticaal krijgt?
Oh, ik vind het wel gewoon eerlijk. Weet je iig zeker dat je betaald krijgt wat je hebt gewerkt en dan heb je iig niet van die mensen die elke dag een kwartier te vroeg naar huis gaan 'omdat ze geen koffiepauze hebben gehad' enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
heerlijk. Dat ambtenarengeklok. Ben blij dat wij daar niet aan doen.
jeweetog negert, wurt!quote:
Roelof!quote:
Ik ben blij dat het bijna was!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Roelof!
Ik botste vanmorgen bijna tegen je auto toen ik wilde keren op die parkeerplaats![]()
Ja, ging vanmorgen naar mijn ma, dan moet ik daar linksaf....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:56 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het bijna was!
Maar dat had ik vannacht ook toen ik thuis kwam... ik dacht dat ik die bocht makkelijk halen kon... maar het was minder ruim dan ik inschatte
Trouwens die woning gezien richting het spoor waar ze oranje zeil tegenaan gespannen hebben
Vreselijk he!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, ging vanmorgen naar mijn ma, dan moet ik daar linksaf....!!
Ja, maar dit is lelijk en er staat tekst op...vol spelfoutenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vreselijk he!
Maargoed, heb wel meer straten gezien die knaloranje waren en het geeft toch wel iets tofs!
Jaaa toch!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, maar dit is lelijk en er staat tekst op...vol spelfouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |