quote:
Waar loop je stage dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, er is niemand.En ze hebben maar 2 gesprekken vandaag. 1 om 10 uur waar ik dan bij ga zitten en 1 om 2 uur waarover ik twijfel of ik ga. En mijn andere collega om half 4, maar wat een tijd.
aha...! interesting...!quote:
een JAAR?!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah valt tegen.Heb het wel weer gezien na een jaar.
de tering...!quote:
Nu? Of al mijn stages?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
whut the fuck. Dat is wel fucking lang.. En wat moet je precies doen dan?
Tijdens deze stage.. Dat is denk ik wel ff voldoende infoquote:
Bar weinig. Ik loop maar een dag in de week stage en dat is ook nog eens op de vrijdag dus er is niet zoveel te doen. Ik moet in feite gesprekken volgen en zelf doen, maar ik ben pas eerstejaars, dus in feite heb ik mijn gesprekken altijd samen met een begeleider.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tijdens deze stage.. Dat is denk ik wel ff voldoende info
ah ja maar een dag in de week! dus eigenlijk maar een maandje fulltime?!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bar weinig. Ik loop maar een dag in de week stage en dat is ook nog eens op de vrijdag dus er is niet zoveel te doen. Ik moet in feite gesprekken volgen en zelf doen, maar ik ben pas eerstejaars, dus in feite heb ik mijn gesprekken altijd samen met een begeleider.
210 uur, dus ja, zoiets.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ah ja maar een dag in de week! dus eigenlijk maar een maandje fulltime?!
Dan stelt het geen fuck voor. Ik dacht 1 jaar lang 5 dagen per week.. Pff.. Amateurquote:
de tering...! Ik loop 125 dagen stage...!quote:
Ja, is mijn eerste jaar hè, ik moet nog leren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan stelt het geen fuck voor. Ik dacht 1 jaar lang 5 dagen per week.. Pff.. Amateur
werken zul je!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Volgend jaaaar moet ik 2 à 3 dagen in de week en in mijn 3e jaar jaarstageeeee.
ha! dan mag je dan 7 dagen in de week werken!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Werken doe ik al hoor, ieder weekend.
Nee, want ik hoef geen 40 uur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ha! dan mag je dan 7 dagen in de week werken!
ok niet bij een jaar fulltime stage...?quote:
Nee, 32 uur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ok niet bij een jaar fulltime stage...?
ik ga die studie van jou ook doen denk ik..!quote:
halloquote:
Milouuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:59 schreef Milou__ het volgende:
hoi.
hoe bedoel je bootje? ik vul namelijk ook wel eens mijn msn gegevens in op internet (op live.com bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:03 schreef Bootje84 het volgende:
Echt hè.. Mensen die zó stom zijn dat ze hun msngegevens (adres en wachtwoord) ergens op internet in te vullen à geheim bericht en dat soort onzin..Ontneem hun aub internet. Ze zijn té stom om er mee om te kunnen gaan..
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet ervaren. Als jij een newbie was geweest, dan zou je ook fouten hebben gemaakt. Niet persé dat, maar dingen waardoor je spyware krijgt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:03 schreef Bootje84 het volgende:
Echt hè.. Mensen die zó stom zijn dat ze hun msngegevens (adres en wachtwoord) ergens op internet in te vullen à geheim bericht en dat soort onzin..Ontneem hun aub internet. Ze zijn té stom om er mee om te kunnen gaan..
Hmm adres en wachtwoord op internet zetten is niet echt een newbie-fout maar gewoon een stomme blunderquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet ervaren. Als jij een newbie was geweest, dan zou je ook fouten hebben gemaakt. Niet persé dat maar dingen waardoor je spyware krijgt bijvoorbeeld.
Het zijn van die sites wat precies lijkt op de site van msn (layout) waardoor mensen in de war raken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm adres en wachtwoord op internet zetten is niet echt een newbie-fout maar gewoon een stomme blunder
Hallo gespuis
ik weet zeker dat mijn ouders er ook in zouden stinken! gelukkig heb ik ze VERBOTEN om op dat soort websites dingen te doen, alleen maar hotmail en msn meer niet!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:19 schreef Etcetera het volgende:
En je hebt ook sites waarbij je je 'geheime boodschap' kunt ophalen van 'een speciale vriend'. En als je daarin trapt ben je stom bezig lijkt me
Maar goed, niet iedereen is even handig met internet en sommige scam sites lijken echt goed op de originele site helaas.
Geen msn gebruiken
Ja, jij bent ondertussen ervaren. Verplaats je je eens aan een newbie dat hier niets van af weet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:19 schreef Etcetera het volgende:
En je hebt ook sites waarbij je je 'geheime boodschap' kunt ophalen van 'een speciale vriend'. En als je daarin trapt ben je stom bezig lijkt me
Maar goed, niet iedereen is even handig met internet en sommige scam sites lijken echt goed op de originele site helaas.
Geen msn gebruiken
We hebben het hier over een persoon van net 20 jaar. Die zijn opgegroeid met internet en het ging niet om een phishingsite, maar specifiek om een website als geheim bericht.....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, jij bent ondertussen ervaren. Verplaats je je eens aan een newbie dat hier niets van af weet.
Slaat nergens op dat je het stom noemt.
-Zelfs als je opgegroeid bent met het internet, houden mensen zich niet altijd bezig met dat soort dingen. Er zijn zoveel dingen op het internet waar je rekening moet houden tegenwoordig, dat weten ze niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We hebben het hier over een persoon van net 20 jaar. Die zijn opgegroeid met internet en het ging niet om een phishingsite, maar specifiek om een website als geheim bericht.....
En waarom trapt mijn moeder er dan niet in? Die doet weinig op internet, heeft weinig ervaring maar ziet direct als iets niet in de haak is...
En ik geloof dat ik het toch wel duidelijk maakte.. Geen hotmail, maar echt een website om jouw gegevens te ontfutselen om jouw contactlijst te spammen...
Ja, overal heb je ze. Van iedere populaire site heb je zoiets.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik geloof trouwens dat iemand in mijn contactenlijst van Gmail er ook in is getrapt, kreeg laatst spam van d'r
Bootjes Superfamilie, dat moeten we nu inmiddels wel weten L.no.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We hebben het hier over een persoon van net 20 jaar. Die zijn opgegroeid met internet en het ging niet om een phishingsite, maar specifiek om een website als geheim bericht.....
En waarom trapt mijn moeder er dan niet in? Die doet weinig op internet, heeft weinig ervaring maar ziet direct als iets niet in de haak is...
En ik geloof dat ik het toch wel duidelijk maakte.. Geen hotmail, maar echt een website om jouw gegevens te ontfutselen om jouw contactlijst te spammen...
en weer met de benen omhoog!quote:
grapjas! Ga maar even koffie halen ofzo!quote:
Nee, dat heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
grapjas! Ga maar even koffie halen ofzo!
Nou, ik denk dat je jezelf daar sterk in vergist. Als ik toch ooit zie wat hier langs komt..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Misschien is het tijd voor een reclamecampagne dat je wachtwoord net je pincode is: die geef je niet zomaar even weg toch.
doe nog maar een rondje halen voor iedereen dan! aan je stage verslag werken! BAH! alsof je over poep en plas aan het praten bent!quote:
Ik vind mijn stage verslag niet zo erg hoor, kan ik mijn stagebegeleider afkraken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe nog maar een rondje halen voor iedereen dan! aan je stage verslag werken! BAH! alsof je over poep en plas aan het praten bent!
Aaaawh!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb hier niemand zitten voor wie ik koffie kan halen
whehehequote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind mijn stage verslag niet zo erg hoor, kan ik mijn stagebegeleider afkraken.
geen werkslaafjes? BIj mij komen ze gelukkig gewoon langs of ik koffie wilquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb hier niemand zitten voor wie ik koffie kan halen
Die ene redacteur die zou komen komt nog wel eens laterquote:
De mijne is tof gelukkigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn stagebegeleider is een lul. De helft van de tijd is ie er niet en hij loopt mij alleen af te zeiken, terwijl ik bijna nooit gesprekken met hem heb.
Goh, waar ken ik dat van! En dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die ene redacteur die zou komen komt nog wel eens later
[..]
De mijne is tof gelukkig
PB!quote:
nee...quote:
schaam je diep!quote:
quote:
DAT BEDOEL IK DUS! SCHAAM JE DIEP!!!!!quote:
ik denk het haast wel...!quote:
Moeten we een benefiet op gaan zetten?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
DAT BEDOEL IK DUS! SCHAAM JE DIEP!!!!!
een banner actie om hem terug te krijgen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moeten we een benefiet op gaan zetten?
Ja!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een banner actie om hem terug te krijgen!
nou... het is wel PB hoor...!quote:
ik doe Facebook en hyves! doe jij nu.nl?!quote:
PB was hier 1404 topics aanwezig om ons gezelschap te houden... en dan zeg jij dat het gewoon maar een forum is?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ah joh, het is maar een forum hoor!
Wie doet Fok! dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik doe Facebook en hyves! doe jij nu.nl?!
Je kwetst ons hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ah joh, het is maar een forum hoor!
daar komt hij toch niet meer gekkie! dat zei hij gisteravond!!!quote:
ja dus? als je hier zelf al 1200 topics komt (alleen maar stage SC) dan word je 'goede' vrienden he?!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh.Maar FOK is toch ook maar een forum?
!!!!!quote:
Jawel hoor, al een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ttrouwens Heroinejunk heb je je al wel voorgesteld enzo?
Mwah ja oke, maar dat ligt aan meets.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja dus? als je hier zelf al 1200 topics komt (alleen maar stage SC) dan word je 'goede' vrienden he?!
welk topic? dan lees ik even terug!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor, al een tijdje geleden.
meets zijn nog nooit echt geweest alleen maar Minimeets enzo!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah ja oke, maar dat ligt aan meets.
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welk topic? dan lees ik even terug!!!
Minimeets zijn hip! Gewone meets ook heur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
meets zijn nog nooit echt geweest alleen maar Minimeets enzo!
wie ben je waar studeer je hoe oud ben je ben je al lastig gevallen door bootje wil je verder nog iets kwijt!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen flauw idee.Ik wil het nog wel een keer voor je doen hoor.
Ask.
Hij lurkt vast nog!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daar komt hij toch niet meer gekkie! dat zei hij gisteravond!!!
de enige mini meet die ik heb meegemaakt is met iemand toen ik nog stage liep daar!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Minimeets zijn hip! Gewone meets ook heur.
dat hoop ik maar! dan ziet hij dat we het over hem hebben!quote:
Ik ben Suzanne, ik studeer SPH in Utrecht, ik ben 19 jaar oud, ik ben inderdaad al lastig gevallen door Bootje en verder ben ik niet zo boeiend?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wie ben je waar studeer je hoe oud ben je ben je al lastig gevallen door bootje wil je verder nog iets kwijt!
WE MISSEN JE!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:02 schreef Bravebart het volgende:
PB, ALS JE DIT LEEST EN NIET DURFT TE REAGEREN, PM-EN STAAT VRIJ!
Oh ik met mensen van school enzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de enige mini meet die ik heb meegemaakt is met iemand toen ik nog stage liep daar!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben Suzanne, ik studeer SPH in Utrecht, ik ben 19 jaar oud, ik ben inderdaad al lastig gevallen door Bootje en verder ben ik niet zo boeiend?
dat zijn toch geen minimeets van de stage SC...!quote:
Hij is wel erg snel zeg. Wat een baas.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben Suzanne, ik studeer SPH in Utrecht, ik ben 19 jaar oud, ik ben inderdaad al lastig gevallen door Bootje en verder ben ik niet zo boeiend?
quote:
Ik woon niet in Utrecht! Ik woon in Helmond, maar ik ben meestal bij mijn vriend die in Beusichem woont. Volgend jaar wil ik in Utrecht gaan wonen! En jongste van de groep? Hier? Want in mijn klas zit er eentje die pas 18 is geworden en ik word dit jaar nog 20.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]Utrecht!
Waar woon je in utrecht? 19 jaar? de jongste van de groep? en dat van bootje was natuurlijk te verwachten!
Oh! Nee! Maar ik ken Bartie wel van PUB meets.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat zijn toch geen minimeets van de stage SC...!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh! Nee! Maar ik ken Bartie wel van PUB meets.
MAAR DAT IS TOCH GEEN STAGE SC MEET DAN!!! jemig! die studentes worden ook ieder jaar minder slim he..!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
waarom nog niet in Utrecht!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik woon niet in Utrecht! Ik woon in Helmond, maar ik ben meestal bij mijn vriend die in Beusichem woont. Volgend jaar wil ik in Utrecht gaan wonen! En jongste van de groep? Hier? Want in mijn klas zit er eentje die pas 18 is geworden en ik word dit jaar nog 20.
En? en? Hoe was hij?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken 'm wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
MAAR DAT IS TOCH GEEN STAGE SC MEET DAN!!! jemig! die studentes worden ook ieder jaar minder slim he..!
Bartieee.quote:
Geen behoefte aan, eerst kijken of de studie beviel en ik wilde eerst mijn P halen zonder moeite doen voor een kamer enzo.quote:
Lang.quote:
En grote voeten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, eerst kijken of de studie beviel en ik wilde eerst mijn P halen zonder moeite doen voor een kamer enzo.
[..]
Lang.
whehehequote:
Utrecht bevalt wel he? leuke stad enzo!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, eerst kijken of de studie beviel en ik wilde eerst mijn P halen zonder moeite doen voor een kamer enzo.
[..]
Lang.
Nee, irl nietquote:
Ja mwah, ik heb Utrecht al vrij vaak gezien, maar heb geen zin meer om zo lang te reizen enzeauh en wil gaan samenwonen met mijn vriend.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Utrecht bevalt wel he? leuke stad enzo!jammer genoeg woon ik er niet meer zo lang..!
En wat vindt Mark daarvan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja mwah, ik heb Utrecht al vrij vaak gezien, maar heb geen zin meer om zo lang te reizen enzeauh en wil gaan samenwonen met mijn vriend.
en jij hebt als ondertitel Perfectly lonely? vind je het gek dat bootje je lastig vielquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja mwah, ik heb Utrecht al vrij vaak gezien, maar heb geen zin meer om zo lang te reizen enzeauh en wil gaan samenwonen met mijn vriend.
Mark vindt dat prima.quote:
Die ondertitel heb ik nog niet zolang hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en jij hebt als ondertitel Perfectly lonely? vind je het gek dat bootje je lastig viel![]()
Waar gaan jullie samen wonen dan? wel in Utrecht toch!
Oh dan is het goedquote:
Wat errug!quote:
En zo hoort dat!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij vond het dit jaar al goed, maar ik wilde eerst mijn P halen enzeau.
en mini-meets? Met een kopje thee en een reep chocolade?quote:
Jajajajaja, die attitude kennen we nu wel, kom nou maar gewoonquote:
Wat een kutcombinatie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:20 schreef L.no het volgende:
[..]
en mini-meets? Met een kopje thee en een reep chocolade?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik bedoel, Mark heeft hem nog niet eens.
Sorryquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:20 schreef L.no het volgende:
[..]
en mini-meets? Met een kopje thee en een reep chocolade?
Neequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajajaja, die attitude kennen we nu wel, kom nou maar gewoon
quote:
Idd en ik faal gewoonquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oooh dan.Ik ben gewoon keihard goed bezig. Is niet zo moeilijk met mijn studie, maar goed.
Nee, maar ik welquote:
FOTO's!!!quote:
Hoihoiquote:
quote:
Niet meer nodig zo te lezenquote:
nou jawel...! hij is niet iedereen he...!quote:
Lis wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:26 schreef Bravebart het volgende:
Wat maakt uiterlijk nou uit. Bier drinken en kutgrappen maken heb je toch geen uiterlijk voor nodig?!
Fristi mag ook prima!quote:
wat doe je hier nog?quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen we van die nijnja taferelen.
Oh nou doei hequote:
sarcasme...!quote:
begint een nieuw seizoen Entourage!!!!quote:
Oh.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
begint een nieuw seizoen Entourage!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet te enthousiast doen he..!quote:
ok... dat mag...! Ik vind het wel 1 van de tofste series van het moment!quote:
en dan ga je weer de kroeg in of wat?quote:
De mijne zit op FOK!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die ene redacteur die zou komen komt nog wel eens later
[..]
De mijne is tof gelukkig
hampel!quote:
en dat!quote:
quote:
onozel, stuntelig dat soort spul!quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
onozel, stuntelig dat soort spul!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik wilde niet meer posten vanwege principesMaar
![]()
![]()
Of ik de WK poule voor m'n stagebegeleider wil invullen want hij heeft er geen tijd voor
![]()
Veel plezier met je weekendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:06 schreef Milou__ het volgende:
Boiisss and girls.
Ik heb dit weekend toernooi. dussss
holla!
Herken je al familie?quote:
Die met die jurk aan?quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:27 schreef Puala het volgende:
Ik ben vandaag geslaagd voor mijn laatste examendus ik heb mijn diploma binnen
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Deze stand is slecht voor mijn poule.
Oh, ik kijk niet. Is het zo slecht?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik stoor me meer aan datcommentaar.
Evert ten Napel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik kijk niet. Is het zo slecht?
WAT EEN KLASBAK IS DAT, GOEIE GENADE!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Evert ten Napel.Ik neem aan dat dat wel genoeg zegt.
DIt is evert ten napel niet hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Evert ten Napel.Ik neem aan dat dat wel genoeg zegt.
Niet?quote:
Ik wou zeggen, ik luisterde net ff, maar het klonk best normaal, dus dat kan Evert niet zijnquote:
Evert moet je uit miljoenen herkennenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet?Oh. Wie dan wel?
![]()
Hij doet wel zijn best dan om hetzelfde niveau te halen.
GEFELICITEERD PUALA!quote:
quote:
Knijp me eens? Volgens mij dromen we!quote:
Ja, dat zou je wel willen he, smeerlap!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Knijp me eens? Volgens mij dromen we!
quote:
Ohquote:
Hij gaat toch ook naar Limburg voor L.no. Dan moet ie voor jou wel de reis naar Amsterdam maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:46 schreef Bravebart het volgende:
Vanuit Friesland?Eigenlijk heb ik ook helemaal geen tijd voor die onzin, maar ach, 1 nacht
Kan hij me mooi naar het station brengenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:47 schreef jna het volgende:
[..]
Hij gaat toch ook naar Limburg voor L.no. Dan moet ie voor jou wel de reis naar Amsterdam maken.
Nee maar jouw halve familie bespeelt dat dingquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef jna het volgende:
Aanstellerij, dat gezeur over die vuvuzela's![]()
Heb er totaal geen last van
Ik zit zelf ook mee te doen, misschien daardoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee maar jouw halve familie bespeelt dat ding
Half 3! TOETEREEEEEEN!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook mee te doen, misschien daardoor
Lekker die jazzy tunes blazen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef jna het volgende:
[..]
We beginnen om 12 uur al. Eerst een paar etudes om warm te spelen
Hou je iiiiiiiiiin!quote:
Jajajajajajajaja!quote:
DIe van mij zegt 0-1 Frankrijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee joh. Mijn WK poule zegt 0-1 Urugay en ik had de eerste wedstrijd ook al fout
quote:
Staat de tv nou op een Lack?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
HA! mijn fisheye lens is binnen voor mn spiegelreflex!
jepp... En nog wel bij mn ouders thuis ook!!quote:
joooh! is goed jung!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:32 schreef jna het volgende:
Ja volgende keer zou ik gewoon je deur open doen, in plaats van door je kijkgaatje fotograferen..
Heldenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jepp... En nog wel bij mn ouders thuis ook!!
Op FOK of een andere??quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na de eerste twee wedstrijden pas 5 punten voor de WK poule.
quote:
De tv heeft wel dezelfde kleur als de tafel!quote:
Ja, epicquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De tv heeft wel dezelfde kleur als de tafel!
staat je moeder eerste?quote:
tv of tafel?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, epicIk wist niet eens dat die kleur er was
Tafelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tv of tafel?![]()
Trouwens niemand die er wat van zegt dat het maar een klein kut teeveetje is...!en daarnaast niet eens een LCD ofzo...!
Ik wilde het zeggen maar ik deed het maar nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tv of tafel?![]()
Trouwens niemand die er wat van zegt dat het maar een klein kut teeveetje is...!en daarnaast niet eens een LCD ofzo...!
jammerdebammer...quote:
mn moeder wil geen nieuwe want hij doet het nog...!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tafel
Ajoh care, dat zie je toch niet met een fish-eye
zal ik anders een keer filmen als ik hem van de tafel af laat vallen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:46 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wilde het zeggen maar ik deed het maar niet
say what...! Dat is echt geen Ikea kleed...!quote:
ook al geen ikea...quote:
Jajajajaja, made in China enzo, I know the drillquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
say what...! Dat is echt geen Ikea kleed...!Kost een stukje meer dan dat! is zo'n echt Perzisch tapijt!
ha! deze dus lekker niet jung!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajajaja, made in China enzo, I know the drill
trouwensquote:
quote:Een Perzisch tapijt is de benaming voor een met de hand gemaakt tapijt uit Perzië of de wijde omgeving (Afghanistan, Tadzjikistan, Oezbekistan, Turkije, Armenië maar ook India en China) daarvan.
quote:
quote:
goed hij komt niet uit China, komt uit India, mn oom heeft hem 20-30 jaar geleden meegenomen toen hij nog de wereld rond zeilde..!quote:
Op die boot zeker?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed hij komt niet uit China, komt uit India, mn oom heeft hem 20-30 jaar geleden meegenomen toen hij nog de wereld rond zeilde..!
inderdaad! is het helemaal niet meer speciaal...!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:58 schreef jna het volgende:
Oh, dan hebben dus heel veel mensen een eckte eckte!
Gaafquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed hij komt niet uit China, komt uit India, mn oom heeft hem 20-30 jaar geleden meegenomen toen hij nog de wereld rond zeilde..!
jepp... had er 2 meegenomen, heeft er 1 nog steeds op de boot liggenquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jepp... had er 2 meegenomen, heeft er 1 nog steeds op de boot liggenheel decadent...!
en 1 ligt dus hier in een huis waar ik niet zeg waar het staat!
ha... beroep... die beste man heeft nog echt gewerkt...! altijd dingen gekocht en verkocht... Oude politie porsches opknappen en doorverkopen, LP's van de Bieb van groningen... En nu nog steeds heeft in Groningen een schuur staan met 10-12 motoren en nog een stuk of 6 in stukken...quote:
pssst! je hebt PM!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |