Ha die Hansquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ha die Briggy! alles goed? Brennel is er en nu ook Briggy. Gezellig![]()
Maaruh, Alain Clark te gast?! Seint iemand Roel_Jewel ff in
Haha ja als je het zo bekijkt idd welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ze toch al elke dag, gezien het aantal draaibeurten?
Das lekkerquote:
Ah, goed om te horenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ha die HansAlles goed hier
![]()
Daar ook?
Ennuh Roel weet het intussen
Hier nog alles open staan. Volop zon en 22 graden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, goed om te horen. Hier ook alles goed hoor! Vanavond even lekker relaxen want zin om naar buiten te gaan heb ik niet gezien het weer
.
Ik doe net het raam dicht omdat ik begon te bevriezenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier nog alles open staan. Volop zon en 22 graden.
Hier echt stralend weer geweest (en nog). Echt grote verschillen vandaag. ZIe dat de warmte snel vanuit het noorden wordt verdrongenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik doe net het raam dicht omdat ik begon te bevriezen![]()
Tis de hele dag al grijs hier
Jaloers!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in Rucphen is het de hele dag ook al lekker fris. Nog nergens hier vandaag regen gespotquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier echt stralend weer geweest (en nog). Echt grote verschillen vandaag. ZIe dat de warmte snel vanuit het noorden wordt verdrongen. http://www.buienradar.nl/wb.aspx
Via Twitter leren kennen? Geinigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Waar dat twitter allemaal niet goed voor is.
Zag het net ook op KNMIquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat een TURBOkneiterquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:20 schreef gerbenp het volgende:
Hans! De megahit.
hekel aan het benamingsschema ? leg eens uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Volgens mij deden vorige week zowel hole1988 als ik het...
Maar ik heb een hekel aan het benamingsschema dat hole gebruikt, dus ik upload wel weer gewoon naar m'n eigen account.
... behalve dan die mix.
Omdat het nu aan de titel meestal totaal niet duidelijk is dat het van 3FM af komt. Daarom zet ik er altijd [3FM <programmanaam>] in, om aan te geven wat de bron is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hekel aan het benamingsschema ? leg eens uit.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer eens. Weer een pluspunt van Twitter
kanaalnaam zeg toch genoegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat het nu aan de titel meestal totaal niet duidelijk is dat het van 3FM af komt. Daarom zet ik er altijd [3FM <programmanaam>] in, om aan te geven wat de bron is.
Da's nou eenmaal wat lastiger in die middle of nowhere waar jij zit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Yup. Nu nog ff een baan via twitter vinden
.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's nou eenmaal wat lastiger in die middle of nowhere waar jij zit.
Haha dan is de cirkel helemaal rondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Yup. Nu nog ff een baan via twitter vinden
.
Oh dat was die lelijke baardaap die door het beeld kwam?quote:
Jaloers?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/broekie/view/6766900
Broekie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |